MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

quick-scope = mikken + schieten in een seconde, voor het volgende schot opnieuw mikken.
hard-scopen = mik-knop inhouden, zodat je makkelijker op iemand kan mikken. Meestal vanuit de verte gedaan, wat dan long-scopen is.

Kspeel zelf liever met een ACOG-scope op men sniper. Zeker makkelijker quick-scopen. Thermal is ook wel handig op wasteland voor long-scopen als der geen coldblooded bijzitten.
Ik speel altijd! met Cold Blooded. Snap echt niet waarom meer mensen dat niet doen. Scheelt een enorme hoop aan killstreak deaths.

Ik speel altijd! met Cold Blooded. Snap echt niet waarom meer mensen dat niet doen. Scheelt een enorme hoop aan killstreak deaths.
Mijn 2 sniper classes hebben altijd stopping-power. en dan nog 3 classes wat snelheid gericht zijn dus lightweight. 2 overige dan coldblooded, maar die gebruik ik meestal alleen tegen teams wat echt goed zijn, omdat alleen zij sterke killstreaks hebben.

kheb al 3 dagen niet gegamed.
steeds te druk bezig en als ik eenmaal tijd vrij heb geen zin meer.

misschien dat ik em straks nog maar weer es ff aan gooi.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
kreeg ook eindelijk de "the invincible" tag deze game, 5 nasty bleeds overleven

Kga eens de demo van Battlefield:BC2 downloaden, zodat ik me geen zorgen moet maken over knifers ...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.527
nette score man:)
ik ga eindelijk weer richting de 2,70 kill : death ratio :)
gestaag, maar ik kom er wel..
Ik heb eigenlijk maar 4 classes waarmee ik speel. Hier besla ik ook elk game-type en elke map mee. Ik zal jullie mijn geheim verklappen van het succes:

Normale maps/kleine maps/grote maps, geen HC:
SCARH - silencer
PP2000 - silencer
Flash / claymore
Scavenger Pro
Coldblooded Pro
Ninja Pro

kleine maps/middel maps, geen HC
UMP45 - silencer + red dot
PP2000 - Silencer + FMJ
flash + claymore
Bling pro
CB pro
Ninja pro

Hardcore, kleine of middel map
SCARH - Heartbeat sensor
PP2000 - FMJ
Flash + claymore
Scavenger pro
CB pro
Ninja Pro

Hardcore, grote/middelgrote map:
Barret .50 cal - silencer + heartbeat sensor
PP2000 - silencer + FMJ
Flash + claymore
Bling pro
CB pro
Ninja Pro

dat is het enige wat je nodig heb: STEALTH!
dat is het zwakke punt van iedereen.. Als ze je niet zien, kunnen ze je moeilijk killen;)

Killstreak rewards zijn meestal:
Predator (+1000 kills btw!) + harrier / pave low (+1000 kills!) + chopper gunner of
Harrier + chopper gunner + nuke

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

Kga eens de demo van Battlefield:BC2 downloaden, zodat ik me geen zorgen moet maken over knifers ...
Al gedaan, is wel lache, maar er lijkt zo weinig tempo in te zitten???

Mijn broer had gisteren te veel MW2 gespeeld want hij ging bijna onderuit door een kettlebell die op de overloop stond, en toen zij hij: WTF? Claymore
:D

• #1.531
gisteren bij de training, zei ik kom we gaan noob tuben.

BC2 demo is niet slecht, maar qua mikken voelt het niet zo soepel aan als MW2, zal wel tijd nodig hebben om te wennen. Wel lekker grote kaarten, geen knifers :D

ice, kom je zo nog even online?

• #1.535
gisteren bij de training, zei ik kom we gaan noob tuben.
snapemniet???
BC2 demo is niet slecht, maar qua mikken voelt het niet zo soepel aan als MW2, zal wel tijd nodig hebben om te wennen. Wel lekker grote kaarten, geen knifers :D
mwaah, telkens zelfde map..
en je ziet mensen veelste makkelijk.. je kan ze al heel duidelijk spotten van 2 km afstand..
Snipen ben ik opzich wel oke in ben daar een K/D ratio van 2 :P
Ik vind de besturing niet echt lekker en ik mis beetje het overzicht..
de tanks zijn wél leuk:D
ice, kom je zo nog even online?
jaa laat.. uurtje of 10 pas, ik ga nu nog even een 40tal pagina's van psychologie doornemen in het engels.. JOEPIE!

ze zouden een optie in moeten bouwen waarmee je kan stemmen om van host te veranderen
soms echt te erge lag en blijft game maar doorgaan.

snapemniet???

jaa laat.. uurtje of 10 pas, ik ga nu nog even een 40tal pagina's van psychologie doornemen in het engels.. JOEPIE!
dat is de clue:cool:

aah ok, dan zelf ik tegen half 11 ook nog wel komen.
heb morgen me 1e stage dag, hoef pas om 1uur te beginnen

• #1.538
Morgen vrij.. Lang leve universiteit :o
Maar ik ga er alsnog vroeg uit, want als ik laat opsta, scheelt dat echt enorm in de hoeveelheid eten in binnen kan krijgen op een dag..
Hoe later ik op sta hoe minder honger ik heb..

Morgen vrij.. Lang leve universiteit :o
Maar ik ga er alsnog vroeg uit, want als ik laat opsta, scheelt dat echt enorm in de hoeveelheid eten in binnen kan krijgen op een dag..
Hoe later ik op sta hoe minder honger ik heb..
vertel mij wat, vandaag 3uur wakker, heb tot nu 2 maaltijden gehad, wel 2 grote. 15min geleden 200gr zv-rijst met 260gr tonijn weg geduwt, zometeen me shake:thumbup:

• #1.540
Hoe de **** krijg je dat voor elkaar?
Ten eerste: Wat heb je gister dan in godsnaam gedaan dat je zo laat wakker bent?
Ik heb gister maar weer eens een keertje avondje bieren gedaan, nou ik werd uit mezelf wakker om 10 voor 12..
Slaap jij zo weinig dan?

Terug
Naar boven