Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

Hoe de **** krijg je dat voor elkaar?
Ten eerste: Wat heb je gister dan in godsnaam gedaan dat je zo laat wakker bent?
Ik heb gister maar weer eens een keertje avondje bieren gedaan, nou ik werd uit mezelf wakker om 10 voor 12..
Slaap jij zo weinig dan?
die 200gr? nou dat ging vrij makkelijk, ik was tijdens het eten in me M&F boekje aan het lezen en steeds een lepel nemen, en ik heb nu nog steeds honger.
ik was gister uitgegaan, ik was van plan om me hellemaal lam te zuipen, maar heb het anabool gehouden, en ben 5uur gaan slapen tot 3uur dus.
meestal slaap ik 7 tot 8uur (max. 9)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
Nee niet die 200 gr :roflol:
dat je zo lang in je nest blijft liggen!

Vandaag 4 pogingen tot Nuke miss gelopen :( heb je 15 kills schieten ze je chopper uit de lucht :( maarja had wel 18-0 en eindigde met 23-2 klote zooi :( nouja ben pas lvl 30 in P2 dus nog genoeg tijd voor me emblem :)

Ben gisteren eindelijk terug 70 geworden :p nu blijf ik op 4de prestige; eindelijk terug m'n ak47 lol

Eerste keer vond ik hem ook slecht, nu vind ik em wel beter. Maar stom dat je em pas op lvl 70 krijgt.

lvl 70 had een gouden magnum moeten zijn ofzo

• #1.550
Eerste keer vond ik hem ook slecht, nu vind ik em wel beter. Maar stom dat je em pas op lvl 70 krijgt.

lvl 70 had een gouden magnum moeten zijn ofzo
+1

Ik vind de iron sight van de ak heel erg vervelend.. want die heeft hij niet.
als je er iets boven mikt zie je niks meer..
vond hem met MW1 ook al vervelend door de enorme recoil.

Ik gebruikte hem met silencer, en ben toch iemand wat altijd laag mikt(weet niet waarom, is automatisme) dus die ironsight maakt me niet zoveel uit.

Tot dan loop ik nog lekker met men ACR rond. :D

Snap niet dat jij altijd met SCAR speelt Ice leovince, om de een of andere reden kan ik niet tegoei kills maken dermee? ACR/TAR21/UMP/Uzi gaat allemaal veel beter bij mij?

Laatst bewerkt:
Btw, kan iemand me op de eerste pagina van dit topic zetten? m'n PSN staat er nog niet bij :(

PSN: Pr0nstar_x

Vandaag alweer 4x kunnen nukken heb ik 25-3-0 maak ik winning kill met me chopper xD die andere was het potje klaar op 23 kills xD en die andere 2 rond de 20 xD klote zooi :P

zonet men nieuwe videokaart geinstalleerd, kan nu alles op extra kwaliteit spelen en raar maar waar lukt het nu beter :p longshots zonder scope of red dot ofzo gaan vlotter lijkt me

Kom dit topic net tegen, ben zelf ook COD fan.

Mijn Nick is dezelfde als hier, Rybeara dus op ps3.
Zit in 4de prestige ergens rond lvl 25-26 nu dacht ik.

Wat die Ak47 betreft, vind ik hem zelf ook maar zus en zo, in cod4 vond ik hem beter.

Laatste dagen bak ik er niet erg veel meer van :( k/d al gezakt naar 1.51

mijn ps3 nickname: roflexx123 ,zit nu op lvl 68 prestige 2, ga voorlopig nog nie naar 3e prestige, wil eerst al mn favoriete wapens 2500 kills halen en 250 headshots:P

zo net samen met 4 andere van DBB weer lekker genuked :D ging heerlijk met Domi in subbase :D

Bruut, vanmiddag choppergunner weet toch. Was voor mij als n00b echt baas. Kill streak van 17 gehaald :D Blij mee haha. Ging wel lekker weer met vlagen.

En nog steeds heb ik het spel niet, haha DX

• #1.560
Hmmm vanmiddag even wezen fast-scoopen met intervention..
maar zelfs in demo heb ik daar ongeveer 2 kills om 1 death..
best leuk:D

Terug
Naar boven