AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

Ik heb het spel ook al, ongeveer in 5 uur uitgespeeld.
als je wilt kan je me toevoegen me xbox account heet madusa40.

wie speelt er nou fps op consoles :roflol:
nee ik wil hier geen xxx is beter topic van maken, maar joypads zijn gewoon k*t voor die spellen

Is wennen. Eerst kon ik het voor geen meter, schoot elke keer mis, en het duurde drie minuten voordat ik een beetje kon mikken. Maar als je het vaker doet, went het vanzelf. De muis is misschien niet te verslaan op gebied van snelheid, maar het komt wel in de buurt. Buiten dat is een dikke PC die COD goed kan draaien een stuk duurder dan een console.

Vind FPS op PC juist moeilijk, veel te veel gewend aan joystick.

Hebben de meeste FPS games op de console niet zo'n lichte auto-aim, zodra je dicht genoeg op je tegenstander richt je crosshair lichtjes ernaartoe gaat?

**** tot half vier vanochtend gespeeld. Nu alweer uit bed om te gaan werken :fuu:

De special ops zijn wel leuk, alleen ik kan helaas niet online dat is wel raar...
maarja als iemand samen special ops wil doen voeg me dan toe madusa40 ;)

Ik zit nu bij de SP in Brazilie ofzo en ik moet zeggen dat ik de lean functie wel erg mis zeg. Al wil je even een hoekie om kijken sta je daar gelijk met je volle lichaam om de kogels te koppen.

http://www.youtube.com/watch?v=UUCU7SJVQao

ke*ker, afentoe zuig ik echt heel erg.:o

Met COD5 was dit nooit zo.:(

:roflol: MS goed bezig met bannen verdomme. Al mijn vrienden hebben een geflashte en zijn eraf gekicked, ik en nog iemand zijn als laatste over. Mooi k*t.

Ik ga zo weer verder met gamen :cool:

geweldig die special ops heb nu al zoon 14 sterren :)

Laatste paar potjes gingen goed :eek:
Free for all 30 kills, 30 kills, 25 kills, 28 kills, 27 kills, en 29 kills. Heb al een aantal keer in de AC-130 gezeten erg mooi om die lui vanuit de lucht neer te knallen en als je ze raakt dan hoor je ze schelden :D:D Vanavond weer even verder zit nu op een ruime lv 20

Even een vraag voor de PS3 gebruikers:

Ik wil me ook COD MW2 halen, heb deel 1 al een lange tijd, en wou altijd een router halen voor online te gaan, waar ik na een jaar nog steeds niet heb gedaan (FAIL).
maar nu de nieuwe MW2 uit is wil ik echt online gaan.

Iemand die me een goede router kan aanbevelen? en hoe moet ik hem precies aansluiten op me internet provider?
KEUN

Terug
Naar boven