Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.662
+1

En die killstreak van jou (666devil) is ziek:D Ik zag het inneens bij me barracks, sta ik niet meer bovenaan met mn 30:o Ik had het best vaak kunnen verbeteren denk ik maar zodra ik die nuke heb MOET ik gelijk drukken.

Er is geen speciale speelsT, je moet doen wat je zelf lekker vind. Meestal zorg ik dat ik een beetje undercover ga, 9 kills haal, pavelow, chopper en dan nuke.

Ik doe hem nu ook meteen..
Ben door die gierige laggs en instant-stops van games al meer dan 20 choppers kwijtgeraakt en al 1 tactica nuke..

tactical nuke hangt puur af van de tegenstanders..
halen zij je harrier + chopper snel uit de lucht, dikke kans dat je die nuke dan niet krijgt..

vind die enorme lap tekst trouwen écht voor noobs..
en ja ik hb recht van spreken (onderhand +30k kills met 2.70 kill death, +200 x MVP en +700 keer immortal (highest kill death ratio)):D

+1

En die killstreak van jou (666devil) is ziek:D Ik zag het inneens bij me barracks, sta ik niet meer bovenaan met mn 30:o Ik had het best vaak kunnen verbeteren denk ik maar zodra ik die nuke heb MOET ik gelijk drukken.

Er is geen speciale speelsT, je moet doen wat je zelf lekker vind. Meestal zorg ik dat ik een beetje undercover ga, 9 kills haal, pavelow, chopper en dan nuke.

Mijn killstreak is 26 op skidrow en nog eens 26 op sub base. Maar toen had ik mijn nuke nog niet unlocked. Ik wil echt eens een keer nuken man.

Voor mensen die willen nuken kan dit misschien handig zijn. Je ziet maar of je de raad opvolgd of niet :D

Bron: by chaR, [Link niet meer beschikbaar]

Goeie post! De class met TAR had ik al, alleen gewoon iron sight en shotty als secondary. Streaks had ik eerst predator, harrier, pavelow maar wil toch eens nuken dus zal harrier / chopper / nuke instellen straks.

Voor de liefhebber http://callsign.modernwarfare247.com/

I DID IT!! :D

Eerste potje was FFA in terminal. 29-10 score. Tweede potje was CTF in Quarry! Eerste ronde 14 kills, in de tweede ronde de chopper gunner gedaan. Toen nog 3-4 kills en BAM. :D

Wie is Kanezors hier?

heb je dunk contest gezien? :p die van derozan was niiiiiice

Klopt, de rest was maar kudt :roflol:! Alleen Nate was weer great, maar komt omdat die zo klein is vergeleken met de rest :D!

k/d ratio nu van 1.07 naar 1.14 :hedbang:, samen met een vriend, we gingen allebei sick. Die van hem in 1.22 and rising.

I DID IT!! :D

Eerste potje was FFA in terminal. 29-10 score. Tweede potje was CTF in Quarry! Eerste ronde 14 kills, in de tweede ronde de chopper gunner gedaan. Toen nog 3-4 kills en BAM. :D

Nice! Ahh die rush van je eerste tactical nuke:D Ik zat echt te kwijlen als een baby...

Haha ja achteraf denk ik 'had ik nog maar wat kills gemaakt' en 'had ik maar gewacht tot we achter stonden (die challenge)'. :o

heheh ja herkenbaar. Ik krijg altijd de onweerstaanbare neiging om gelijk met veel kracht die knop in te drukken. Ik kan hem gewoon niet lang bewaren..

ik speel cod mw2 op mijn laptop :p

• #1.673
heheh ja herkenbaar. Ik krijg altijd de onweerstaanbare neiging om gelijk met veel kracht die knop in te drukken. Ik kan hem gewoon niet lang bewaren..
hehehe nee ik ook niet, had hem gister maar weer even ingesteld en heb hem maar meteen gedaan:D

grappig trouwens notorious!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Alleen heb ik die van 'Sureshot' nu, omdat ik altijd fast scoop tegenwoordig..
Gister dus met fastscoopen een nuke:D

:roflol: Super chill die kip, ik heb die ''skeet shooter'' daarvan herinner ik me, ga hem sowieso nemen straks.

Fastscoopen gaat mij ook steeds beter af. Heb iig de basic training, ghilie in the mist, in korte tijd gehaald. Nog niet alleen fast scoopen hor, zitten ook een boel hard's tussen. Maar we komen er wel :D

Over die nuke-guide:
Tis maar just welk wapen bij jou past en wat voor speelsT je hebt.

Er is geen enkele gids. Mensen moeten echt zelf ondervinden waar ze goed mee zijn.

Update 1.09, iemand een idee wat er is aangepast? De unlimited Emergency airdrop iig niet gefixt...

• #1.680
Wasdat? alleen op pc? Had laatst wel een zooitje emergency airdropmafkezen. Stuk of 8 in een potje, maar dat is nog best haalbaar.
klopt, die mensen die vaak die glitch doen zijn vaak retarded slecht.. ook al krijgen ze ac130 en chopper enzo..???

Terug
Naar boven