AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

Maar 3 :rolleyes:
Ik heb er nog geen enkele gehaald.

zelfs niet met 1,5 KD ratio? :eek:

:p

hoe kan dat nu :p
gwn harrier - chopper - nuke
vanaf dat je harrier hebt, is kans al groot dat je nuke gaat halen :p

Gister had ik echt de zuurste 'bijna nuke' (zou 2e worden) EVER!! Ik kom in een lopende game, 11 kills op rij.. Ik denk even snel chopperen. Daarna meteen harrier... nog één kill gemaakt (harrier liep nog). EINDE POTJE!! Score 23-0 :(

Had ik eerst die harrier gedaan was het hem waarschijnlijk wel geworden.

Weet iemand of je voor het End of line plaatje 5 nukes moet halen in je hele carriere if in één prestige level?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
Zuur man!
Moet je in 1 prestige doen;)
Het is geen prestige challange, dus gaat gewoon weer op 0 na prestige;)
had er vorige keer 6, heb er nu alweer 7 in deze prestige, wil binnen nu en eind van het weekend toch wel 10 hebben.. moet ook makkelijk lukken als ik zo door ga:D

Gisteren speelde ik echt k*tpotjes. Class aangemaakt om te sneaken. Liep voor geen meter :( Ohja, tot 2x toe laat ik een care package in Skidrow verkeerd terecht komen en valt de care package op zijn ladder die vastzit aan een gebouw :mad: Laatst ook per ongeluk een teamgenoot gekilled met een care package

teamgenoten killen met CP is lache :D
(vooral de killcam)

Zuur man!
had er vorige keer 6, heb er nu alweer 7 in deze prestige, wil binnen nu en eind van het weekend toch wel 10 hebben.. moet ook makkelijk lukken als ik zo door ga:D

Hmm.. nou ik heb er dus maar één. Gehaald in het tweede potje nadat ik het in had gesteld. Misschien daarna minder voorzichtig gespeeld.. :(

Zuur man!
baas, gister 2x me me total streak verbroken, eerst naar 26-0, in dat level met die regen weet even de naam niet. en vervolgens in highrise vanaf 0-3 32-3 behaald:D
ow ja alles met me intervention

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.707
baas, gister 2x me me total streak verbroken, eerst naar 26-0, in dat level met die regen weet even de naam niet. en vervolgens in highrise vanaf 0-3 32-3 behaald:D
ow ja alles met me intervention
netjes main!
Ik ging net een potje van ricardo joinen, had alweer chopper en 5 kills daarmee ofzo nog voor de nuke, was het potje afgelopen omdat we de 2e bom hadden vernietigd :(
Had hem makkelijk kunnen halen..
Ik ga nu nog ff en dan straks weer aan psychologie..

netjes main!
Ik ging net een potje van ricardo joinen, had alweer chopper en 5 kills daarmee ofzo nog voor de nuke, was het potje afgelopen omdat we de 2e bom hadden vernietigd :(
Had hem makkelijk kunnen halen..
Ik ga nu nog ff en dan straks weer aan psychologie..
je bent nu hellemaal into nuken:p misschien dat ik ook eens een x een poging ga wagen, ik had hem gister al 2x kunnen hebben.
vanmorgen toen ik online kwam ging je net ofline, toen was ik verdrietig:sad:

1.23, eindelijk ACR, nu aan het spelen voor ''alluss'' erop! dus gaat af en te wat minder, maar /care! :D

ik wordt zo kriegel van al die wallhackers en helios platform hackers... wat is er nou leuk aan om te hacken????

Vandaag 4 uur gestopt met spelen aangezien ik er enorm agressief van werd :p
stomme campers ook altijd :mad:

Net terug eerste potje gespeeld, ground war domination;
77-10-19 gespeeld :p ik speel beter als ik niet kwaad ben hah

Vandaag 4 uur gestopt met spelen aangezien ik er enorm agressief van werd :p
stomme campers ook altijd :mad:

Net terug eerste potje gespeeld, ground war domination;
77-10-19 gespeeld :p ik speel beter als ik niet kwaad ben hah

haha ik begin ook ied uit te schelde als ze me ne keer doden :mad: mja met deze k*tlaptop (1000€ wat het zeker niet waard is) lag ik vies hard :mad:

Misschien ook is €1000 uitgeven aan goed internet, want daar ligt je lag aan, of had je dat nog niet begrepen?

Een PS3 is € 300. Had je € 700 bespaard voor een machine die wél is gebouwd voor het spelen van games! :D
PC gamers zullen toch altijd denken dat een PC beter is voor games.

Waar ze die logica vandaan halen is een raadsel.
Kunnen mss niet leren mikken met een joystick?

Laatst bewerkt:

Dat leren mikken met joystick is zo gebeurt, dit is ook me eerste shooter. Heb niet het gevoel dat ik nog loop te kloten met me controller hahah

ik heb hier ng wel een ps2 ergens liggen, maar al jare niet meer gebruikt (ook nooit echt shooters op gespeeld, alleen racegames zijn leuk op ps)
laptop is voor lans (onder vrienden)

Dat is de reden dat ik niet met consoles wil gamen. DIE k*t JOYSTICK! ik haat dat ding. voordelen van PC vind ik dat je hem kan "pimpen" tot zover dat je dat wilt. ik denk niet dat een PS3 8g intern geheugen een i7 processor en een 2gb graka heeft ofwel?

BTW nog 1 nuke tot me draaiende Emblem :D:D

Laatst bewerkt:
hij snapt het :)
en succes met je draaiende emblem

Terug
Naar boven