- Waardering
- 41
Dacht al dat het jou was

en playde ik wat goed?
ik suckte wellicht tot en met! 
maarja ook nog niet zo lang bezig natuurlijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik suckte wellicht tot en met! 
check de wapens hier:zitten er egilijk nog semi automatische geweren in zoals de m14
hahaIk had net een EMP!!!!!!!!!!!!! van een care package, word ik gemold door een sniper.
suckt wel

nu ik weet dat de niuewe battlefield niet zo goed is als ik dacht ga ik maar weer beginnen met mw2
Ik had net een EMP!!!!!!!!!!!!! van een care package, word ik gemold door een sniper.
hahasuckt wel
vandaag maar 3 nukes gehad![]()
valt me ook op dat er meer en meer mensen zijn die noobtuben...
genoeg gespeeld voor vandaag, stak me tegen na 3x na elkaar dood te gaan door noobtube gvd![]()

hoe kan dat nu

Care packages zijn ook het ultime lokmiddel. Als vliegen op stront komen er vijanden op een ammo package in een open veld![]()
EMP is dan weer wat anders natuurlijk. Mijn aller eerste package was trouwens een EMP, daarna nooit meer gehad in een package.
hoe kan dat nu![]()
gwn harrier - chopper - nuke
vanaf dat je harrier hebt, is kans al groot dat je nuke gaat halen![]()
ik speel altijd dominationDaarom dat ik baal, het is uiterst zeldzaam in een CP!
---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------
Heb altijd wel ergens pech, ofwel wordt mijn CG uit de lucht geschoten ofwel sterf ik in de tijd tussen CG en nuke, ofwel is de tijdslimiet om. (ik speel dan ook bijna enkel TDM)
is dan ook veeeel beter om nuke te krijgeik speel altijd dominationis dan ook veeeel beter om nuke te krijge
zou je eens moeten proberen eh;

zal je echt wel lukken dan
heb vandaag nuke gehaald met 81-2-11zal je echt wel lukken danheb vandaag nuke gehaald met 81-2-11
Hehe ik was in het begin ook aardig aan het kloten. (nu nog, daar niet vanDacht al dat het jou was
en playde ik wat goed?ik suckte wellicht tot en met!
maarja ook nog niet zo lang bezig natuurlijk
)check dat topic dat over bf2 is gemaakt, eerste pagina.
hahahah ja echt he, care packeges = 3 kills sowieso..Care packages zijn ook het ultime lokmiddel. Als vliegen op stront komen er vijanden op een ammo package in een open veld![]()
EMP is dan weer wat anders natuurlijk. Mijn aller eerste package was trouwens een EMP, daarna nooit meer gehad in een package.
ik had er gister 3 achter elkaar
oftewel 3 potjes, elk potje nuke
zelfs mn team/clan werd er gek van
toen 3 potjes niks, daarna weer een nuke
nice nice!zal je echt wel lukken danheb vandaag nuke gehaald met 81-2-11

ik had er gister 3 achter elkaaroftewel 3 potjes, elk potje nuke
zelfs mn team/clan werd er gek van
toen 3 potjes niks, daarna weer een nuke
![]()