AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

zitten er egilijk nog semi automatische geweren in zoals de m14

Ik had net een EMP!!!!!!!!!!!!! van een care package, word ik gemold door een sniper.

Ik had net een EMP!!!!!!!!!!!!! van een care package, word ik gemold door een sniper.
haha :p suckt wel
vandaag maar 3 nukes gehad :(
valt me ook op dat er meer en meer mensen zijn die noobtuben...
genoeg gespeeld voor vandaag, stak me tegen na 3x na elkaar dood te gaan door noobtube gvd :p

Care packages zijn ook het ultime lokmiddel. Als vliegen op stront komen er vijanden op een ammo package in een open veld:D

EMP is dan weer wat anders natuurlijk. Mijn aller eerste package was trouwens een EMP, daarna nooit meer gehad in een package.

haha :p suckt wel
vandaag maar 3 nukes gehad :(
valt me ook op dat er meer en meer mensen zijn die noobtuben...
genoeg gespeeld voor vandaag, stak me tegen na 3x na elkaar dood te gaan door noobtube gvd :p

Maar 3 :rolleyes:
Ik heb er nog geen enkele gehaald.

Care packages zijn ook het ultime lokmiddel. Als vliegen op stront komen er vijanden op een ammo package in een open veld:D

EMP is dan weer wat anders natuurlijk. Mijn aller eerste package was trouwens een EMP, daarna nooit meer gehad in een package.

Daarom dat ik baal, het is uiterst zeldzaam in een CP!

---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------

hoe kan dat nu :p
gwn harrier - chopper - nuke
vanaf dat je harrier hebt, is kans al groot dat je nuke gaat halen :p

Heb altijd wel ergens pech, ofwel wordt mijn CG uit de lucht geschoten ofwel sterf ik in de tijd tussen CG en nuke, ofwel is de tijdslimiet om. (ik speel dan ook bijna enkel TDM)

Daarom dat ik baal, het is uiterst zeldzaam in een CP!

---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------

Heb altijd wel ergens pech, ofwel wordt mijn CG uit de lucht geschoten ofwel sterf ik in de tijd tussen CG en nuke, ofwel is de tijdslimiet om. (ik speel dan ook bijna enkel TDM)
ik speel altijd domination :p is dan ook veeeel beter om nuke te krijge
zou je eens moeten proberen eh;

Hmmm nu 1.19 :D Gaat lekker.

Ik wil trouwens ''Dictator'' title halen, maar ziek moeilijk. Hele magazijn zonder te missen in je tegenstanders, dat zijn 83kogels :roflol:

Morgen even My lil Pwny halen, wel grappig die :o

Dacht al dat het jou was :D
en playde ik wat goed? :p ik suckte wellicht tot en met! :D
maarja ook nog niet zo lang bezig natuurlijk
Hehe ik was in het begin ook aardig aan het kloten. (nu nog, daar niet van :D)

Vandaag killstreak van 25 gehaald, pr. En kdr is nu 1.50, mooi getal voor een noob.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.697
check dat topic dat over bf2 is gemaakt, eerste pagina.

hahahah ja echt he, care packeges = 3 kills sowieso..
Maar 3 :rolleyes:
Ik heb er nog geen enkele gehaald.
ik had er gister 3 achter elkaar :D oftewel 3 potjes, elk potje nuke :) zelfs mn team/clan werd er gek van :P toen 3 potjes niks, daarna weer een nuke:)
zal je echt wel lukken dan :p heb vandaag nuke gehaald met 81-2-11
nice nice!

had gister ook de ultieme accolades voor demolition:
MVP - most targets destroyed - most bombs defused ! was er erg blij mee:D

Laatst bewerkt:
ground war -> domination , hale meeste mense nuke (wel veel cheaters :s)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.700
ghehe daarnet had ik weer een nuke met fast scoopen:D
en had er nog een gekund in favela, weer met fast scoopen, alleen ik was zo dom om me chopper in te zetten toen er nog een enemy harrier in de lucht was dus ik had 0 kills :o

Terug
Naar boven