Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

Dat is de reden dat ik niet met consoles wil gamen. DIE k*t JOYSTICK! ik haat dat ding. voordelen van PC vind ik dat je hem kan "pimpen" tot zover dat je dat wilt. ik denk niet dat een PS3 8g intern geheugen een i7 processor en een 2gb graka heeft ofwel?

BTW nog 1 nuke tot me draaiende Emblem :D:D
Hmmm, en nog lopen die PC's vast ...

PS3 is bij mij enkel vastgelopen door fout van de servers van MW2 tot nu toe.

Toen ik vroeger op PC speelde liep er veel vast. PC is gemaakt om vanalles en nog wat tegelijk te doen, draait daardoor minder stabiel omdat er ook conflicten kunnen optreden tussen programma's wss.

Je koopt als fotograaf toch ook geen GSM met een cam der op om professionele foto's te kunnen maken? ;)

Laatst bewerkt:
daar zit wat in, maar ik speel toch geen games meer ... heel af en toe eens een cod 4 of 6

(vroeger wel MMORPG'S gespeeld, dat ware nog eens tijde:rolleyes:)

PC gamers zullen toch altijd denken dat een PC beter is voor games.

Waar ze die logica vandaan halen is een raadsel.
Kunnen mss niet leren mikken met een joystick?

Er is geloof ik ook een controller die als een muis werkt ;)

ik denk niet dat een PS3 8g intern geheugen een i7 processor en een 2gb graka heeft ofwel?

Nee klopt, maar over welke prijscategorie hebben we het dan? Precies... en bij elke grote titel kun je onderhand je PC upgraden omdat elke gameboer zijn game op de max specs wil laten lopen. Met PS3 update je één keer in de 5 jaar en kun je er weer tegenaan :D

Pc gamen is écht overrated!

Hmmm, en nog lopen die PC's vast ...

PS3 is bij mij enkel vastgelopen door fout van de servers van MW2 tot nu toe.

Gister is de mijne 'vastgelopen'. Hij was aan maar gaf geen beeld door naar de TV. Kon ook niet meer uit, ik denk omdat ik de demo van heavy rain aan het downen was en de PS3 op de achtergrond bezig was? Stekker eruit en er was niets meer aan de hand.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.724
Gister 'ff' 1000ste kill gehaald met chopper gunner en mijn 10e nuke alweer in dit prestige...

:D

Heb nu al de gouden titels met: Chopper Gunner, Predator Missile en Pave Low :D
zit nu te twijfelen of ik met de AC130 wil halen en de harrier, of gewoon betere potjes spelen de chopper blijven gebruiken..

Gister 'ff' 1000ste kill gehaald met chopper gunner en mijn 10e nuke alweer in dit prestige...

:D

Heb nu al de gouden titels met: Chopper Gunner, Predator Missile en Pave Low :D
zit nu te twijfelen of ik met de AC130 wil halen en de harrier, of gewoon betere potjes spelen de chopper blijven gebruiken..
deze prestige..

ik ga trouwens binnekort eens fastscoopen met de barret.50cal, lijkt me een stuk handiger voor close-range stel er word opeens gerusht op je en je kunt niet switchen na je secondary kan je gewoon je patroon leeg schieten:rolleyes:

• #1.726
deze prestige..

ik ga trouwens binnekort eens fastscoopen met de barret.50cal, lijkt me een stuk handiger voor close-range stel er word opeens gerusht op je en je kunt niet switchen na je secondary kan je gewoon je patroon leeg schieten:rolleyes:
klopt, maar de .50 cal mist net de accuracy die de intervention tot ultieme fast-scooper maakt.. daarnaast, als iemand je komt rushen schiet je vanuit hipfire met je steady aim pro :) of knife je heel snel, dat wilt mij ook nog wel vaak lukken..
zou de .50 cal lekker links laten liggen voor HC TDM matches met silencer en heartbeat sensor..
maar we zullen het zien koen, misschien haal je wel betere scores dan ik met die barret:)

klopt, maar de .50 cal mist net de accuracy die de intervention tot ultieme fast-scooper maakt.. daarnaast, als iemand je komt rushen schiet je vanuit hipfire met je steady aim pro :) of knife je heel snel, dat wilt mij ook nog wel vaak lukken..
zou de .50 cal lekker links laten liggen voor HC TDM matches met silencer en heartbeat sensor..
maar we zullen het zien koen, misschien haal je wel betere scores dan ik met die barret:)
hmm ja er is een hele discussie welke nou echt beter is sommige preveren de .50cal en andere weer de intervention, voordat ik deed fast scoopen deed ik ''altijd met .50cal, daarna stapte ik over na wa2000 daarna stapte ik over op fast scoopen met de internvention vervolgens volgde een mooiboy mij, true story:p
ik heb net namenlijk wat filmpjes bekeken van machinimarespawn op youtube, wel leuk om andere zo bezig te zien etc. maar als de .50cal me niet bevalt stap ik zo weer over ik heb nu toch nog geen fast reload pro dus...

• #1.728
die heb je zo.. 120 kills met fast reload..
zet gewoon op elke class ff fast reload en na 4 potjes heb je het..
machinimarespawn?? was dat???

die heb je zo.. 120 kills met fast reload..
zet gewoon op elke class ff fast reload en na 4 potjes heb je het..
machinimarespawn?? was dat???
wtf je e-skills zijn veel te goed, kan je niet ff een filmpje posten ofzo met je 80 kills in domination dat zie ik echt nooit iemand doen:D

wtf je e-skills zijn veel te goed, kan je niet ff een filmpje posten ofzo met je 80 kills in domination dat zie ik echt nooit iemand doen:D
believe me als moojboy in the zone zit dan doet ie het ook goed!(net zoals ik in de gym:rolleyes::yarly:) maar hij haalt zowiezo ''meestal'' uber scores

ik heb zelf ook mijn momenten me top score was volgens mij 70 a 80 kills

• #1.733

believe me als moojboy in the zone zit dan doet ie het ook goed!(net zoals ik in de gym:rolleyes::yarly:) maar hij haalt zowiezo ''meestal'' uber scores

ik heb zelf ook mijn momenten me top score was volgens mij 70 a 80 kills
Geen idee hoe ik zou moeten filmen..

Maar vraag inderdaad maar aan koen, ook heb ik met johan gespeeld, druton, devil666 en nog wat andere van dit forum;) dus sowieso geen 'e-kills'

Welk beest helpt mij deze nacht een nuke halen?

**** dit... je zal maar op xbox spelen...

http://www.youtube.com/watch?v=ABojzt5fxYI

Nope, wel killstreak van 26 nu een paar keer gehaald, maar steeds nuke niet ingesteld.

Als je AK weer hebt kun je mss overwegen om hardline te nemen ipv stopping power. Damage van AK is toch al behoorlijk... Verder was die post die je had geplaatst wel goed, ik had hem in tweede potje. Daarna niet meer helaas :(

Edit: nog zoiets ****ed up's... http://www.youtube.com/watch?v=dB3hw-2l-pc

Laatst bewerkt:
Nou heb me Nuke Emblem :D End of Line met Nuke logo :D

Als je AK weer hebt kun je mss overwegen om hardline te nemen ipv stopping power. Damage van AK is toch al behoorlijk... Verder was die post die je had geplaatst wel goed, ik had hem in tweede potje. Daarna niet meer helaas :(

Idd, was ik ook van plan, ik verkrachtte mensen in alle gaatjes met dat wapen.
Vreemd dat 90 % van de MW2 gamers het een k*twapen vindt.

Laatst bewerkt:
Idd, was ik ook van plan, ik verkrachtte mensen in alle gaatjes met dat wapen.
Vreemd dat 90 % van de MW2 gamers het een k*twapen vindt.

Ik vond het ook k*t, teveel recoil. Maar nu ik regelmatig speel met Famas en M16 hou ik de schiet knop niet meer ingedrukt maar doe ik het in burst zeg maar. Heb je geen last va recoil. Nog 8 lvl's zit ik weer op 70 :D

Laatst bewerkt:
Hahaha je zal maar een console hebben gekocht, "omdat ze daar toch niet cheaten". :roflol:

Epicly

Mensen die zeggen dat een console beter schiet en richt dan een PC, moeten eens hun internet na laten kijken. Een up-to-date systeem met een normale verbinding lagt niet, je kan mij niet wijsmaken dat je even snel en precies richt met een stick als met een optische muis.

Terug
Naar boven