XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

het zit je niet mee, komt omdat je zo'n mooijboy bent:cool:
maar echt klote!

heb nog een brutale montage gevonden;
http://www.youtube.com/watch?v=JpHUZ9ANnJA
Veel no-scopes, maar iedereen doet er wel veel natuurlijk :p
Spijtig dat er geen editing is op de video.
Optic Predator is één van de beste snipers imo;
Hebben jullie btw de petitie al getekend om snipers 1 shot kill te maken?

Heeft al zo'n 22 000 stemmen. Hopelijk gaat het iets helpen :)

Laatst bewerkt:
Ik heb 'm nog niet, ben nog verslaaft aan mw1 :p

Veel no-scopes, maar iedereen doet er wel veel natuurlijk :p
Spijtig dat er geen editing is op de video.
Optic Predator is één van de beste snipers imo;
Hebben jullie btw de petitie al getekend om snipers 1 shot kill te maken?

Heeft al zo'n 22 000 getekenden. Hopelijk gaat het iets helpen :)
huh? wat bedoel je precies..de plaatsen waar je moet raken om 1shot1kills te maken of iets anders

huh? wat bedoel je precies..de plaatsen waar je moet raken om 1shot1kills te maken of iets anders
De "Optic" clan heeft een petitie geopend om ervoor te zorgen dat als je een sniper gebruikt met stopping power, je sowieso iedereen dood met 1 schot.
Sniper zonder stopping power: iedereen dood met 1 schot, zolang je boven belt schiet, 2 schoten als je eronder schiet. (de benen dus)
Dit zou dan vooral voor de intervention gelden, aangezien dat een bolt-action rifle is.
De petitie is ontstaan doordat er té veel hitmarkers zijn en omdat je met assault rifles iemand kan killen met slechts 3 kogels; weinig nut om een sniper te gebruiken dan he.
In hardcore kan je zelfs iemand killen met 1 kogel als je assault rifle gebruikt.
Die Optic Predator heeft een video waarin hij 20min gameplay doet, en 17 hitmarkers krijgt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.865
Ga sowieso NIET stemmen.. hoop ook dat het er niet komt..
om te fast scoopen moet je nu skills hebben en risico's nemen door andere perks te laten liggen..
Vind het wel prima zo, met de juiste setup kan je makkelijk 1 shot 1 kill maken..

• #1.867
Als het goed is betekent het niet meer damage, alleen dat je door objecten heen kunt schieten
Lol, dit is ongeveer hetzelfde als dat jij tegen ronny coleman gaat zeggen hoe die moet trainen..
Let maar eens op rechts op je scherm als je FMJ als optie aanklikt, er komt dan een minuscuul stukje groen bij de 'damage' balk.. het scheelt wel degelijk kan ik je vertellen.

:roflol:

Trouwens retarded vet...

http://www.youtube.com/watch?v=I-Udd9zXqEs

Ik neem aan met steady aim & stopping power?

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Lol, dit is ongeveer hetzelfde als dat jij tegen ronny coleman gaat zeggen hoe die moet trainen..:roflol:

Wat wil je daarmee zeggen precies? Want nu wil je aan de ene kant beweren dat jouw 'kennis' een net zo'n grote prestatie is als de fysiek van Coleman en aan de andere kant dat ik een complete idioot ben omdat ik die fysiek niet heb en het fout zou hebben?

Blijkbaar zijn er trouwens heel wat van idioten die de grote 'Coleman' zouden vertellen hoe hij moet trainen... http://www.google.nl/search?hl=nl&q=fmj+damage+increase

Laatst bewerkt:
ik heb zowiezo laatste tijd veel hit-markers dit is echt zwaar klote soms, daarna raak ik ze nog eens krijgen ze last stand, zo blijf je eigenlijk bezig en ben je meteen een doelwit op de map, die predator gast is wel sick! maar die wat ik poste heeft meer no-scope kills, heb dan ook nog niet al zijn episode's gezien van hem.

in sommige gevallen vraag ik me echt af hoe sommige blijven leven als ik ze boven de chest raak, ondanks FMJ+stopping power, en vaak als ik geen FMJ als attachment heb maar bijv. acog sight, 1 hit ik evenveel eigenlijk.

ik vind het zoals het nu is ook wel goed, alleen moeten ze wel veranderen als je fmj hebt en stopping power, dat je dan wel gewoon altijd 1hit1kills krijgt.
maar sommige weps zijn zoals 666devil zei overpowered en als deze verandering komt, is de intervention dat dan ook niet? ik denk als iedereen dat dan te weten komt, dat iedereen opeens gaat fast-scoopen en dan is de lol er snel van af

Ga sowieso NIET stemmen.. hoop ook dat het er niet komt..
om te fast scoopen moet je nu skills hebben en risico's nemen door andere perks te laten liggen..
Vind het wel prima zo, met de juiste setup kan je makkelijk 1 shot 1 kill maken..
Ben het echt niet eens srry :p dit heeft niets meer met skill te maken;
Er zijn vids waar je ze duidelijk in de nek ziet schieten en nog een hitmarker krijgen;

Jep die is het :p dank je

• #1.875
hahaha barry ik maakte een grapje joh, niet zo serieus..
btw, zal ik jullie even uit jullie dromen halen ? :o die mensen die uit hipfire schieten heb op 99% van de gevallen een rood stipje op hun tv geplakt, dan heb je dus heel precies een plek waar dat ventje moet lopen, al is de afstand nog zo groot, als hij voor dat stipje loopt schiet je..

Overigens beweer ik niet dat deze mensen niet goed zijn hoor. maar ik scoop altijd wel ook als ze voor me staan. opzich zijn die filmpjes wel lachen maar het blijven montages..

hahaha barry ik maakte een grapje joh, niet zo serieus..
btw, zal ik jullie even uit jullie dromen halen ? :o die mensen die uit hipfire schieten heb op 99% van de gevallen een rood stipje op hun tv geplakt, dan heb je dus heel precies een plek waar dat ventje moet lopen, al is de afstand nog zo groot, als hij voor dat stipje loopt schiet je..

Overigens beweer ik niet dat deze mensen niet goed zijn hoor. maar ik scoop altijd wel ook als ze voor me staan. opzich zijn die filmpjes wel lachen maar het blijven montages..
Dat van dat rood stipje snap ik niet :p wat heeft dat nu met snipen te maken?

• #1.877
snap dat hele gezeik niet over hitmarkers die heb ik echt serieus nooit..
ja misschien als ik z'n kleine teen raak ofzo..
ik mik standaard voor de borstkast en anders het hoofd.
oke ik leg het wel even uit:
je hebt een sniper, je zoomt in. Dan heb je die crosshair die ergens midden op je beeld zit. daar plak je een stipje op, dat is dus precies het midden van je tv beeld. met steady aim schiet je daar met snipen vanuit hipfire, als je stil staat.
al die hipfire kills zijn vanuit stilstand, dat betekend dat je alleen maar naar die rode sticker op je scherm hoeft te kijken (die je er zelf op hebt geplakt) om te kijken of je kogel vanuit hipfire raak gaat of niet.

Laatst bewerkt:
snap dat hele gezeik niet over hitmarkers die heb ik echt serieus nooit..
ja misschien als ik z'n kleine teen raak ofzo..
ik mik standaard voor de borstkast en anders het hoofd.
oke ik leg het wel even uit:
je hebt een sniper, je zoomt in. Dan heb je die crosshair die ergens midden op je beeld zit. daar plak je een stipje op, dat is dus precies het midden van je tv beeld. met steady aim schiet je daar met snipen vanuit hipfire, als je stil staat.
al die hipfire kills zijn vanuit stilstand, dat betekend dat je alleen maar naar die rode sticker op je scherm hoeft te kijken (die je er zelf op hebt geplakt) om te kijken of je kogel vanuit hipfire raak gaat of niet.
Bij Battlefield bad company gaat dat ja :p dan gaat je kogel ook echt rechtdoor; bij cod niet, wijkt altijd af;
dus weinig nut imo, en je kan ook gwn je crosshairs gebruiken om je op te baseren;
maar heb je dan games waar je nooit hitmarker haalt fwa?
ik heb élk game paar hitmarkers, ook al shiet ik op borst

ik wou ook serieus iets op me tv plakken:roflol: niet slecht opzich je kan zo beter het middelpunt van je tv zien, + meer no-scoops maken

@filmpje; wth sommige zijn echt retarded!

Terug
Naar boven