XXL Nutrition

Moe tijdens/na eten

Strongerlife

Dutch Bodybuilder
Waardering
215
Zit momenteel op test tren 500/400 (3de week) maar had dit probleem ook met de deca die ik hiervoor pakte.

Ik wordt moe tijdens het eten, zelfs smorgens na het uitslapen, drink mijn shake met havermout en rozijnen en mijn ogen vallen gewoon bijna dicht tijdens het drinken zo moe en moet mij erna echt zetten iets te gaan doen ipv te gaan slapen, eenmaal aan de gang trekt de vermoeidheid wel weg.

Dit ook tijdens andere maaltijden enig idee waar dit door zou komen want wordt er gek van.

Bedankt!!

Wellicht carb coma van het vele eten?

• Topic Starter Topic Starter
Echt extreemhoog zit ik niet, zit op 4300kcal maar zelfs 3300kcal had ik er soms last van

Eerder komt dit door een slechte kwaliteit/tekort aan slaap, wat niet ondenkbaar is op tren. Hoe is je nachtrust?

Duurt ff voor ik slaap maar eenmaal inslaap slaap ik best goed

Duurt ff voor ik slaap maar eenmaal inslaap slaap ik best goed
Ik vermoed nog steeds dat je te kort slaapt en de kwaliteit van je slaap slecht is.

Probeer hier eens meer aandacht aan te besteden (in ieder geval de lengte, kwaliteit zul je weinig aan kunnen doen ivm tren).

Zal
Ik vermoed nog steeds dat je te kort slaapt en de kwaliteit van je slaap slecht is.

Probeer hier eens meer aandacht aan te besteden (in ieder geval de lengte, kwaliteit zul je weinig aan kunnen doen ivm tren).

Vandaag van 10 tot 8 geslapen

Maar zal eens dag of 3 op diazepam slapen kijken of dit scheelt

Maar had dit op deca ook al he

Ik zou niet zomaar diazepam gaan nemen, maar het juist bij de oorzaak zoeken. Sinds wanneer heb je hier last van?

Ik weet niet of nandrolone ook op slaap effect heeft, maar het zou me niets verbazen.

Veel mensen hebben ook last van een dip na het eten omdat de energie dan naar de maag trekt voor vertering.
Is op zich ook niet heel gek.

Veel mensen hebben ook last van een dip na het eten omdat de energie dan naar de maag trekt voor vertering.
Is op zich ook niet heel gek.
Eens. Alhoewel de hoeveelheden die ts naar binnen werkt niet heel opzienbarend zijn, bovendien heeft ts hier al last van tijdens het drinken van een shake.

Ja dit is heel anders dan een afterdinnerdip

Heb ooit op 5000kcal gezeten zonder dit probleem en ook al wat ervaring met kuren en tren ook zonder deze probs

Maar zal eens dag of 3 op diazepam slapen kijken of dit scheelt

Als ik diazepam of een soortgelijk medicijn pak voor het slapen dan ben ik helemaal lam de volgende dag dus dat moet je juist niet doen.

Wat doe je zoal de hele dag? Student, werk je, of heb je een tussenjaar/ben je werkeloos?

Als het dat laatste is kan dat de reden zijn van je vermoeidheid, ik heb zelf een tijd thuis gezeten en vrij weinig gedaan en was de hele dag moe. Nu ik weer fulltime werk heb ik nooit meer een inkak momentje en voel ik me de hele dag fit.

Als ik diazepam of een soortgelijk medicijn pak voor het slapen dan ben ik helemaal lam de volgende dag dus dat moet je juist niet doen.

Wat doe je zoal de hele dag? Student, werk je, of heb je een tussenjaar/ben je werkeloos?

Als het dat laatste is kan dat de reden zijn van je vermoeidheid, ik heb zelf een tijd thuis gezeten en vrij weinig gedaan en was de hele dag moe. Nu ik weer fulltime werk heb ik nooit meer een inkak momentje en voel ik me de hele dag fit.

Werk netjes 40 uur
Train 5dagen pw

Slaap 7 a 8 uur per dag

Niet haha hooguit ooit dag of 3 a 4

energie dip na eten ligt aan slaap kwaliteit, niet aan insuline of carbs of her distributie van bloed of wat dan ook.

Mss heb je slaap apneu en is je slaapkwaliteit shit?

Terug
Naar boven