MuscleMeat

Moeder slaat dochter over sletterige fotos op facebook

Gebeuren wel ergere dingen op de wereld. Zo bijzonder vind ik dit filmpje niet. Denk dat dit soort zaken wel paar duizend keer per dag gebeuren, staat nu toevallig een keer op film

makkelijk miljoenen :) (zeker paar honderdduizend)

alsof dat "Nederlandse" kinderen zijn

Zijn uit mijn ervaring vaker hollandse kinderen die zich misdragen, ouders uitschelden etc. Absoluut 0 respect voor hun ouders.

Als je dan in die TV programma's ziet hoe die ouders zo'n uit de hand geslagen kind behandelen of straffen dan verbaast het mij ook niks. Van straffen is er geen sprake ;)

Is het vervolg filmpje nog niet gepost waarin haar zusje het verhaal goed praat voor haar moeder? :roflol:

Dat zouden meer moeders moeten doen met die snolletjes van tegenwoordig! ;)
Maar hier is alles zielig en als je dan k*tkinderen overhoudt, snapt niemand hoe het nou kan.

K*tkinderen worden over het algemeen gemaakt door k*touders. Agressie is daar een kenmerk van.

:roflol: /\ :roflol:

Leuk om te zien, het zijn net van die boks poppetjes :D

Wat een eikel die kerel :o

Dat zouden meer moeders moeten doen met die snolletjes van tegenwoordig! ;)
Maar hier is alles zielig en als je dan k*tkinderen overhoudt, snapt niemand hoe het nou kan.

Agree, het gedrag van sommige jeugd gaat gewoon te ver, ouders durven niet in te grijpen en doen alsof er niets aan de hand is.

Agree, het gedrag van sommige jeugd gaat gewoon te ver, ouders durven niet in te grijpen en doen alsof er niets aan de hand is.

Dat het voor autisten moeilijk is om te communiceren begrijp ik, maar een normale moeder kan toch gewoon met woorden haar dochter bereiken.
Mochten je woorden geen invloed hebben op je dochter ben je sowieso een zwakke persoonlijkheid.

K*tkinderen worden over het algemeen gemaakt door k*touders. Agressie is daar een kenmerk van.

Agressie? Een paar disciplinaire tikjes. Of moet zoon "ik ben niet boos maar teleurgesteld" verhaaltje het verschil maken?

Agressie? Een paar disciplinaire tikjes. Of moet zoon "ik ben niet boos maar teleurgesteld" verhaaltje het verschil maken?
Wat is volgens jou dan agressie? :o

Een ouders die weet hoe je kinderen aanpakt hoeft zelfs nooit een pedagogische tik te gebruiken. Er is altijd een andere oplossing.

Een preek of internet afpakken etc. heeft bij mij iig nooit iets uitgehaald.

Heb dan ook voorlopig nog geen kinderen, maar als ze ook maar een beetje zoals mezelf zijn gaat een preek of iets afpakken allemaal niks uitmaken.

Een preek of internet afpakken etc. heeft bij mij iig nooit iets uitgehaald.

Heb dan ook voorlopig nog geen kinderen, maar als ze ook maar een beetje zoals mezelf zijn gaat een preek of iets afpakken allemaal niks uitmaken.
Functioneer je dan nu zo slecht in de maatschappij? Want dat is waar opvoeden om draait.

Wat is volgens jou dan agressie? :o

Een ouders die weet hoe je kinderen aanpakt hoeft zelfs nooit een pedagogische tik te gebruiken. Er is altijd een andere oplossing.

Altijd een betere oplossing?

Slaan is toch ook gewoon een vorm van straffen net zoals vele andere manieren. Het menselijk lichaam is niet voor niks in staat om een paar tikken uit te delen, als dat niet nodig zou zijn waren we zo niet geweest

edit: Heeft iemand dat filmpje nog?

Terug
Naar boven