MuscleMeat

Moeder slaat dochter over sletterige fotos op facebook

Het menselijk lichaam is niet voor niks in staat om een paar tikken uit te delen, als dat niet nodig zou zijn waren we zo niet geweest

17502.gif

Wat ben je nou voor kansloze pauper als je kinderen een mep geven een goed idee vindt. Tuurlijk doen ze dan gehoorzaam omdat ze anders klappen krijgen, maar angst is nou niet echt een geweldige drijfveer voor een opvoeding. Tokkievolk hier met die idiote redenaties

Wat ben je nou voor kansloze pauper als je kinderen een mep geven een goed idee vindt. Tuurlijk doen ze dan gehoorzaam omdat ze anders klappen krijgen, maar angst is nou niet echt een geweldige drijfveer voor een opvoeding. Tokkievolk hier met die idiote redenaties

Hoe kom jij dan een die grote mond met je geweldige opvoeding?

Want het gemiddeld volk dat zijn kinderen slaat van generatie op generatie is super beschaafd natuurlijk en praat altijd met 2 woorden. Scheldwoorden gebruik ik om uitdrukking kracht bij te zetten en ik kan maar niet krachtig genoeg uitdrukken hoe idioot je bent als je kids meppen een goed idee vindt.

Gewoon keertje met de riem spanken of met het hoofd op de stoeprand leggen en erop stampen is toch niks mis mee man, kleinigheidje blijf je houden

Ik kan fysiek geweld aan iedereen aanraden.

prisonrapedrapistbleeding_thumb.jpg

2dlkmft.gif

Wat nou als er oorlog uitbreekt en je hebt nooit klappen gehad? Kinderen de t*ring in slaan is een voorbereidingsproces voor de zware tijden die nog zullen komen

Ja waarom die ptss pas na de oorlog als het op je 12de al kan!!!1!1!!

Ik raad je aan videos te kijken over de training van ninja's

wat mike :roflol:

Ben je zelf zo opgevoed? Zo ja hoe vind je dat je terecht bent gekomen?
Kan me namelijk iets herinneren dat je van vwo uiteindelijk op het mbo terecht bent gekomen.

Laatst bewerkt:
Ben je zelf zo opgevoed? Zo ja hoe vind je dat je terecht bent gekomen?
Kan me namelijk iets herinneren dat je van vwo uiteindelijk op het mbo terecht bent gekomen.

Ga nie haten jacko, no pain no gain moet je altijd nog even in het achterhoofd houden

Laatst bewerkt:
Het milieu waar Frans Duits, Hazes, Froger etc de helden zijn. Waar Elvis op de hoek van de straat 'In the Ghetto' zingt, waar kinderen met homofiele neigingen een paar tikken krijgen, waar de meeste voorkomende naam Wesley of Melissa is, waar patat de hoofdmaaltijd is.

ik ben thuis ook wel eens geslagen. Mn beide ouders hebben universiteit gedaan...

:eek:

Terug
Naar boven