Het menselijk lichaam is niet voor niks in staat om een paar tikken uit te delen, als dat niet nodig zou zijn waren we zo niet geweest
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het menselijk lichaam is niet voor niks in staat om een paar tikken uit te delen, als dat niet nodig zou zijn waren we zo niet geweest
Wat ben je nou voor kansloze pauper als je kinderen een mep geven een goed idee vindt. Tuurlijk doen ze dan gehoorzaam omdat ze anders klappen krijgen, maar angst is nou niet echt een geweldige drijfveer voor een opvoeding. Tokkievolk hier met die idiote redenaties

Ben je zelf zo opgevoed? Zo ja hoe vind je dat je terecht bent gekomen?
Kan me namelijk iets herinneren dat je van vwo uiteindelijk op het mbo terecht bent gekomen.

je moeder capituleerde al na 5 sec toen ik aandrong op anaal.
![]()

je moeder capituleerde al na 5 sec toen ik aandrong op anaal.

Het milieu waar Frans Duits, Hazes, Froger etc de helden zijn. Waar Elvis op de hoek van de straat 'In the Ghetto' zingt, waar kinderen met homofiele neigingen een paar tikken krijgen, waar de meeste voorkomende naam Wesley of Melissa is, waar patat de hoofdmaaltijd is.

Mn beide ouders hebben het in de universiteit gedaan...
![]()

ik ben thuis ook wel eens geslagen. Mn beide ouders hebben universiteit gedaan...
![]()