Poeper
Cool Novice
- Waardering
- 103
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben niet van plan om nog te kuren in de toekomst. Mocht het probleem echt niet op te lossen zijn kijk ik wel voor trt. Ik wil poepennnnJe testosteron zal nog steeds laag zijn dus je zou nog een nakuur kunnen doen, maar nu niet alleen nolvadex.
Of gewoon op TRT gaan zoals pleister al zegt. Of wil je helemaal niet meer kuren in de toekomst?
Ik ben niet van plan om nog te kuren in de toekomst. Mocht het probleem echt niet op te lossen zijn kijk ik wel voor trt. Ik wil poepennnn
Ik ben niet van plan om nog te kuren in de toekomst. Mocht het probleem echt niet op te lossen zijn kijk ik wel voor trt. Ik wil poepennnn
Trenbolone replacement therapy is where it's at.In dat geval zou ik eerder gaan voor een psyllium husk supplement voor de benodigde voedingsvezels ipv TRT
Ik heb idd 3 jaar lang geen f**k om m'n gezondheid gegeven. Maar ik wil me hierin wel herpakken.
Plausibel. Ik zeg je eerlijk, plausibel.Misschien ben je in de gevangenis wel homo geworden en krijg je daarom geen stijve meer als je met vrouwen bent