XXL Nutrition

Moeilijke keuze... is het echt zo slecht?

Anoniem_1992_2

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
210
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
19%
Ok gozers.

Ik heb aanstaande zaterdag een vette party! maar daar wil ik ook wel wat drinken natuurlijk :cool:

Probleem is, afgelopen zaterdag heb ik ook al best veel gedronken (laat zeggen 6 bier), en nu zaterdag zit het er weer wel aan te komen.

Nu vraag ik me af, is het nu echt zo slecht? ik eet gewoon mn bakje kwark met cashewnoten als ik om half 2 ofzo thuis kom ;)

tips?

Lol, dit maakt niet uit man.

wil je zoals hem worden?

nd066h.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Alleen omdat ik in mn omgeving geen ghb kan krijgen anders had ik dat allang gedaan natuurlijk

Ik probeer de link te vinden met "relatiehulp & coïtusualiteit" maar 't is een doordenkertje precies...
a015.gif

EDIT: nee, ik heb hem! Die party is gewoon een gangbang. Mooi verpakt wel.

Je zou kunnen worden als die gast op de foto, Roids are your friend ;)
En als je dan zou zuipen, tja groeien doe je toch wel als je maar veel traint en eet.

Ach het gaat echt geen massa's spier afbreken ofzo. Het zal natuurlijk wel je hormonen beïnvloeden, wat vet opslaan ...

Belangrijkste is water blijven drinken, eiwit en energie binnen blijven krijgen, dan is het allemaal redelijk beperkt qua schade.

Neuh, het zal geen spiermassa afbreken (6 bier). Of zijn het 6 halve liters? Dat moet je niet te vaak doen natuurlijk.
Gewoon normaal door blijven eten, en als je de volgende dag niet met een enorme kater zit is het al lang best. Maar dat kan ookniet van 6 bier.

bent toch geen fl**ker ofzo!?

Ik weet niet wat je wilt bereiken, kwa BB, maar respect dat je je nu al druk maakt om een avondje zuipen. Ik weet niet of je wedstrijd plannen hebt oid, maar anders zou ik er vooral van genieten en gewoon lekker drinken. Al voel je je evengoed schuldig, haal dan je heil uit het feit dat je evengoed je kwark en cashewnoten eet daarna!

Geniet lekker van je jeugd , genoeg tijd in de toekomst om je 'zorgen' te maken over alcohol gebruik.

Je moet af en toe gewoon allemaal dingen dien die totaal niet stroken met de lifestyle van een Bodybuilder.
Vreet, zuip en gebruik, kan het je wat schelen?
Hoe obsessiefer je je gaat bezig houden met de sport m.a.w. allerlei leuke dingen gaat ontzeggen, des temeer je straks de balen van Bodybuilding gaat krijgen.
Zelfs Profs springen vaak zat ff uit de band om de sleur te doorbreken.
Je verliest er helemaal niets mee.:)

• Topic Starter Topic Starter
Ik probeer de link te vinden met "relatiehulp & coïtusualiteit" maar 't is een doordenkertje precies...
a015.gif

EDIT: nee, ik heb hem! Die party is gewoon een gangbang. Mooi verpakt wel.

hahaha idd :p

Helemaal gek ofniet, 6 bier :roflol: Zoveel is dat niet.

Voor mijn doen redelijk veel. en was behoorlijk weg ook.

En als je dan zou zuipen, tja groeien doe je toch wel als je maar veel traint en eet.

Ach het gaat echt geen massa's spier afbreken ofzo. Het zal natuurlijk wel je hormonen beïnvloeden, wat vet opslaan ...

Belangrijkste is water blijven drinken, eiwit en energie binnen blijven krijgen, dan is het allemaal redelijk beperkt qua schade.

Neuh, het zal geen spiermassa afbreken (6 bier). Of zijn het 6 halve liters? Dat moet je niet te vaak doen natuurlijk.
Gewoon normaal door blijven eten, en als je de volgende dag niet met een enorme kater zit is het al lang best. Maar dat kan ookniet van 6 bier.

Neenee, geen halve liters. gewoon jupiler of heineken.

bent toch geen fl**ker ofzo!?

nee dat niet :D

Ik weet niet wat je wilt bereiken, kwa BB, maar respect dat je je nu al druk maakt om een avondje zuipen. Ik weet niet of je wedstrijd plannen hebt oid, maar anders zou ik er vooral van genieten en gewoon lekker drinken. Al voel je je evengoed schuldig, haal dan je heil uit het feit dat je evengoed je kwark en cashewnoten eet daarna!

Je moet af en toe gewoon allemaal dingen dien die totaal niet stroken met de lifestyle van een Bodybuilder.
Vreet, zuip en gebruik, kan het je wat schelen?
Hoe obsessiefer je je gaat bezig houden met de sport m.a.w. allerlei leuke dingen gaat ontzeggen, des temeer je straks de balen van Bodybuilding gaat krijgen.

denk je dat je met roids alleen zo wordt,dan sla je de bal wel helemaal mis , het is geen wondermiddel hoor maar een hulpmiddel.Die 2de zin is de domste quote in de 3jaar dat ik hier op t forum zit ,wat maken sommige de kids hier wel wijs :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

:rolleyes: geloof je dat nu zelf??

Die paar biertjes kunnen echt geen kwaad. En probeer anders bier af te wisselen met spa blauw's, dan drink je misschien 3-4 bier en 3-4 spa blauw, je vrienden zullen het niet eens door hebben als ze lam zijn :P

er zijn jongens van jouw leeftijd die zuipen van hun 15de tot hun 25ste zich 2x per week lam (used to do that) en jij gaat je druk maken om een avondje bier drinken? komop zeg.

Die paar biertjes kunnen echt geen kwaad. En probeer anders bier af te wisselen met spa blauw's, dan drink je misschien 3-4 bier en 3-4 spa blauw, je vrienden zullen het niet eens door hebben als ze lam zijn :P

Ja want je doet het natuurlijk om erbij te horen.
Stel je eens voor wat je vrienden wel niet van je gaan denken.

Terug
Naar boven