AndroidHealthClinic

Moeilijke keuze... is het echt zo slecht?

Ja want je doet het natuurlijk om erbij te horen.
Stel je eens voor wat je vrienden wel niet van je gaan denken.

hij vraagt of het slecht is... het is natuurlijk niet goed voor je. Einde discussie dan? Ik geef hem enkel een tip dattie het kan afwisselen met spa blauw. Of denk jij dat spa blauw ook slecht voor je is?

hij vraagt of het slecht is... het is natuurlijk niet goed voor je. Einde discussie dan? Ik geef hem enkel een tip dattie het kan afwisselen met spa blauw. Of denk jij dat spa blauw ook slecht voor je is?

Ik doelde erop dat je zei dat zijn vrienden het niet eens door zouden hebben als ze lam zijn. Alsof je voor je vrienden moet verbergen dat je spa drinkt ofzo :p

denk je dat je met roids alleen zo wordt,dan sla je de bal wel helemaal mis , het is geen wondermiddel hoor maar een hulpmiddel.Die 2de zin is de domste quote in de 3jaar dat ik hier op t forum zit ,wat maken sommige de kids hier wel wijs :rolleyes:

Je leest niet goed, Als je maar veel traint en eet zeg ik toch?? of staat dat er niet dan???
Dus ik zeg niet dat je ff een kuurtje neemt en niks hoeft te doen, zo dom ben ik niet en dat heb ik ook niet neergezet, je moet mijn woorden niet verdraaien.

Hier lees het nog maar eens, Wie slaat hier de bal nu mis?? denk dat jij dat bent.

Je zou kunnen worden als die gast op de foto, Roids are your friend ;)
En als je dan zou zuipen, tja groeien doe je toch wel als je maar veel traint en eet.

de domste quote in de 3jaar dat ik hier op t forum zit

Moet dit er toch nog ff bij zetten, domste quote in 3 jaar?? Ik vind jou echt een sukkel, de grootste sukkel die ik tot nu toe hier ben tegengekomen.

Laatst bewerkt:
je geeft wel aan dat het geen probleem is om erbij te drinken en dat je toch zult groeien

je geeft wel aan dat het geen probleem is om erbij te drinken en dat je toch zult groeien

Kijk je hebt het goed gelezen deze keer.

Hij heb het over af en toe wat drinken.

Maatje van mij stond er altijd echt goed bij, best groot en droog en ja hij gebruikte, ging vroeger elk weekend uit, zoop, snoof, rookte, pilletjes enz enz.
Hij trainde hard, at goed en gebruikte roids, hij ziet er nog steeds goed uit en is nog steeds gezond.
Ik weet het niet gab maar deze jongen heb het over een paar biertjes, een paar biertjes;)

hij wilt zoals richard jones worden dan is alcohol een no-go , die gasten zopen niet op jonge leeftijd hoor maar lagen wel iedere dag in de gym af te zien , Ik heb het laatst nog gezegd hier dat ik er veel spijt van heb dat ik in de weekends zoveel zoop anders woog ik nu zeker 7 kilo meer ,zonder twijfel.Na ieder weekend verloor ik 2 a 3 kilo en moest ik telkens met n mindere kracht mijn volgende training herdoen.

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

en alcohol en kuren gaat zowiezo niet samen

Ik doelde erop dat je zei dat zijn vrienden het niet eens door zouden hebben als ze lam zijn. Alsof je voor je vrienden moet verbergen dat je spa drinkt ofzo :p

Je hebt gelijk lol ik lees het nu ook :P nee ik bedoelde het niet zo, maar meer van... wissel af tijdens uitgaan. Drink niet achter elkaar bier of alcohol, maar wissel af met een spa blauwtje tussendoor ;)

hij wilt zoals richard jones worden dan is alcohol een no-go , die gasten zopen niet op jonge leeftijd hoor maar lagen wel iedere dag in de gym af te zien , Ik heb het laatst nog gezegd hier dat ik er veel spijt van heb dat ik in de weekends zoveel zoop anders woog ik nu zeker 7 kilo meer ,zonder twijfel.Na ieder weekend verloor ik 2 a 3 kilo en moest ik telkens met n mindere kracht mijn volgende training herdoen.

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

Daarin hebt je zeker gelijk, het is beter om het niet te doen.
Als hij zoals Richard Jones wil worden ,tja dan leg je de lat wel erg hoog en kun je idd beter maar niet drinken.

Gast je bent 17. Af en toe van het leven genieten mag ook.

Ok, door alcohol zullen de gains iets trager gaan. Volledig weg blijven ze niet.
Zie maar naar Kale.

Wel respect voor Boforli dat hij het volledig naast zich kan leggen.

geniet lekker van het leven, doe een avondje gek, slaap goed uit en eet de volgende dag goed, die ene dag zal echt niet veel uitmaken.

Als je zin hebt om is een paar pintjes te drinken moet je dat gewoon doen ;)

@ Boforli: Ik kan me echt niet voorstellen hoe je elk weekend 2 à 3 kg kan kwijtspelen. Of je moest misschien 48u non stop staan jumpen onder de pillen en ondertussen niets eten of drinken ???

@ Boforli: Ik kan me echt niet voorstellen hoe je elk weekend 2 à 3 kg kan kwijtspelen. Of je moest misschien 48u non stop staan jumpen onder de pillen en ondertussen niets eten of drinken ???

Alcohol werkt vochtafdrijvend na een avondje zuipen ben ik ook zo 3 kilo lichter komt er in de loop van de week weer dubbel en dwars bij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Ja want je doet het natuurlijk om erbij te horen.
Stel je eens voor wat je vrienden wel niet van je gaan denken.

dude wtf, ik wil ook gewoon een keer lam zijn, oke? lekker toch?

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

totaal irrelevant plaatje: fail

verwachte je dat het grappig was?

ja? niet drinken dan ,simpel .
wat voor zever is dat,alsof die kerel nog nooit pinten heeft gedronken:rolleyes:
als je 1x per week een pint of 10 drinkt kan het geen kwaad.
als je er elke dag 10 drinkt is het iets anders natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

2-3 kilo?je hebt dan het ganse weekend niet gegeten zeker?dan kan ik het wel geloven.

totaal irrelevant plaatje: fail

verwachte je dat het grappig was?

Nou nou niet zo boos worden.. Bedoelde het niet zo. :o

Wat ik bedoel is dat je zorgen maakt om niks; je bent jong, je gaat niet al je opgebouwde spiermassa verliezen als je afentoe eens gezellig uitgaat en een paar biertjes drinkt..:rolleyes:

Het feit dat je op je 17de al je zorgen maakt over een avondje stappen en bier drinken is gewoon belachelijk. (Laat staan er nog een topic over maken; vandaar het plaatje.)
Kijk alcohol kan zeker schadelijk zijn, zeker op jonge leeftijd, maar enkel als je er onverantwoord er mee omgaat.. (ik ga geen voorbeelden geven, je kan zelf dondersgoed bedenken wat ik bedoel..:rolleyes: )

Maar als je echt zo dedicated bent moet je inderdaad alle leuke dingen van het leven opofferen als ze maar ook enigzins een klein beetje niet goed voor je zouden zijn, straks als je ouder bent zal je never nooit een beescht worden omdat je op je 17de tijdens het stappen met je vrienden bier hebt gedronken..
:rolleyes::rolleyes:(Zo, das een grote bal sarcasme wat ik uitgekotst heb..):rolleyes:

+1 voor "Antisocial" hier boven mij.

Doe niet zo krampachtig over een paar biertjes joh. Natuurlijk moet je het niet jarenlang meerdere keren per week doen, maar je lijkt me verstandig genoeg om dat wel te begrijpen. Gewoon tijdens de avond af en toe een glaasje water tussendoor drinken en zorgen dat je voor en na het feesten genoeg proteïne binnenkrijgt (zit wel goed met die kwark), dan zal er echt niet veel gebeuren. Hooguit dat je je de volgende dag een beetje gaar voelt, maar als je zorgt dat je dan weer goed eet en veel water drinkt, is er echt 3× niks aan de hand. Het moet wel leuk blijven bro, een beetje genieten op z'n tijd kan echt geen kwaad.

neem anders ghb, is veel minder schadelijk

Na ruim 6 maand geen druppel alcohol te drinken vond ik gisteren dat het nog eens tijd was om compleet los te gaan. Merk er weinig van buiten een beetje sufjes das al :)

Terug
Naar boven