eViNCaR
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo jammer, dat de meeste van jullie al gelijk het Natural afkeuren! Dat zou juist een veel dikkere pluim moeten krijgen,
Het IS gewoon moeilijker als Natural..
Ik neem een vb van onszelf..wij trainen 5x in de week, letten continue op voeding behalve op zaterdag.. herstel duurt gewoon veel langer, dan wanneer je zou gebruiken en toch gaan wij dag in dag uit naar de Gym!
Het motiveert natuurlijk veel meer als je lekker snel herstelt en groeit en een Natural heeft het wat dit betreft gewoon veel moeilijker..dat is al een dik applaus waard!
Ik veroordeel niemand, maar ik vind het gewoon jammer dat een Natural zo weinig erkenning krijgt!!
Want je kan er echt top uitzien, dat bewijst mijn mannetje ook..1ste op de Ybf, 2de op de Wk en daarna ook 1ste op de Universe, waar hij overigens gewoon tussen de gebruikers stond en gewoon DIK won!!
Je moet niet vragen hoe ons dieet ging want dat was echt bloed zweet en tranen maar goed, je kan er zeker top uitzien als Natural en zeker geen Beachboy..zoals sommige van jullie ze noemen..beetje jammer
Ik vind gewoon ben je Natural,hou je bij de Natural wedstrijden..gebruik je..blijf dan lekker bij een bond die daar "bekend" mee is..
Ieder in zn eigen waarde laten..er zal echt animo voor zijn..maar je zal idd geen giganten van 125 schoon op het podium hebben staan, nee
En een Naturalbond..ja een dikke JA
Hoe controleer je zoiets? En bijvoorbeeld kunstmatige groeihormonen zijn geloof ik niet te ontdekken in je bloed...
Maar, als het kon, ja.

natuurlijk gaan er wel mensen heen.
het is toch niet kiezen tussen een of ander?
die bonden kunnen gerust langs elkaar staan.
net als karten en formule 1, zijn toch 2sporten die prima langs elkaar staan?
ieder zijn eigen fans en deelnemers.
ik zou het een heel goed idee vinden!
tog onzin als je kijk naar die foto ,, en die naast Jay set van dit jaar..
daar komen tog geen mensen naar toe,, je siet net sulke grote mensen in de gemiddelde sportschool lope:S als die op de foto,,
maar son anabolen beest sie je nie vaaak sjoow groot enshit
en dat is juist wat de mensen intrigeert en se laat kijken
en dus sal het nooit lukken!
Het zou zeker goed zijn, alleen komen er denk weinig bezoekers op af. En dat is een groot probleem.
Dat natural moeilijker is dan juicers ben ik het niet zo mee eens, juicers werken net zo hard maar worden alleen groter. Of je er hard voor werkt zit toch tussen je oren.
Het zou zeker goed zijn, alleen komen er denk weinig bezoekers op af. En dat is een groot probleem.
Dat natural moeilijker is dan juicers ben ik het niet zo mee eens, juicers werken net zo hard maar worden alleen groter. Of je er hard voor werkt zit toch tussen je oren.
Met de laatste zin ben ik het zeker met je eens!! En idd gebruiker of niet..je moet net zo hard trainen alleen denk ik dat t qua Natural miss wat moeilijker vol te houden is als je niet zo snel progressie boekt..en dat mensen daardoor al te snel over stappen op aas.
Het stimuleert denk ik toch wel een stuk meer..als je allebei net zo hard traint en de één gaat giga omhoog qua massa en de ander gaat ook wel omhoog maar minder..in die zin denk ik dat "juicers" het makkelijker hebben..niks qua training dus..
als ik het goed heb is dit ferry,toch? z'n achternaam ben ik ff kwijt. maar hij heeft 100% gebruikt in het verleden,en niet een klein beetje ook. dat je dan jaren niks meer neemt maakt je mijn inziens geen naturel.
---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------
maar beste Heleen, met deze post maak je wel gelijk duidelijk dat de hele opzet van een dopingvrije bond dus niet gaat werken.

als ik het goed heb is dit ferry,toch? z'n achternaam ben ik ff kwijt. maar hij heeft 100% gebruikt in het verleden,en niet een klein beetje ook. dat je dan jaren niks meer neemt maakt je mijn inziens geen naturel.
---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------
maar beste Heleen, met deze post maak je wel gelijk duidelijk dat de hele opzet van een dopingvrije bond dus niet gaat werken.

Met de laatste zin ben ik het zeker met je eens!! En idd gebruiker of niet..je moet net zo hard trainen alleen denk ik dat t qua Natural miss wat moeilijker vol te houden is als je niet zo snel progressie boekt..en dat mensen daardoor al te snel over stappen op aas.
Het stimuleert denk ik toch wel een stuk meer..als je allebei net zo hard traint en de één gaat giga omhoog qua massa en de ander gaat ook wel omhoog maar minder..in die zin denk ik dat "juicers" het makkelijker hebben..niks qua training dus..