AndroidHealthClinic

Moet er een 100% dopingvrije bodybuilding bond komen? (1 bezoeker)

Moet er een 100% dopingvrije bodybuilding bond komen?

  • Ja, dit zou goed zijn voor bb, het kan de sport zelfs doen groeien en echt doen doorbreken

    Stemmen: 194 57,7%
  • Nee, dit zal op niets uitdraaien. Het zal bb niet vooruit helpen.

    Stemmen: 122 36,3%
  • Andere mening/geen idee

    Stemmen: 20 6,0%

  • Totaal stemmers
    336

Bezoekers in dit topic

Leugendetector is toch heel niet betrouwbaar man. Ondanks dat je onschuldig bent kan er zo'n spanning op vragen liggen dat je schuldig bevonden wordt door de uitslaande meters bij dergelijke vragen.

En andersom ook.. een leugendetector is heel makkelijk te faken.
 
Valt toch niet te reguleren.
 
Ik heb op nee gestemd omdat het toch onhaalbaar is en ik wil gewoon enorme massamonsters(Ifbb pro's) zien!
 
//
 
Laatst bewerkt:
is haalbaar

als je iedere deelnemer elke maand laat testen minimaal een jaar van te voor aanmelden, als je later bent mag je niet meer mee doen?

dus 12 keer testen op ieder gewenst tijdstip melden!

dan nog wat heeft hij daarvoor gebruikt, voor wedstrijd deelname.
dus dat laatste stuk is niet te achterhalen, maar is dat nodig?
100% naturel is niet laalbaar

wat wel haalbaar is is 12 maanden..dan vind ik dat je dopingsvrij genoemd mag worden

deelname kost 1000 euro!!

Met deelnamekosten van 1000 euro heb je bij lange na niet de 12 testen eruit.
 
Zoals ik voorstelde is gewoon perfect haalbaar:

Maak een bond die enkel beginners (tieners) toelaat en van in begin volgt en onaangekondigd test. Zo sluit je gebruik in het verleden en in de toekomst uit. Zorg dat je enkele goede sponsors bij elkaar krijgt uit de supplementen / fitness toestellen wereld zodat je hoge geldprijzen kan bekomen.

Jongeren zullen gemotiveerder zijn als er mooie prijzen zijn en als ze weten dat hun tegenstanders een hoge kans lopen om gecontroleerd te worden. Zorg dat je een plaatsje krijgt op zenders als Extreme en Eurosport voor de wedstrijden, zodat er meer interesse kan groeien bij die kijkers.

Dit moet gewoon haalbaar zijn als er genoeg wil is.
 
Dit moet gewoon haalbaar zijn als er genoeg wil is.

Zelfs als je erin zou slagen waterdichte controles te organizeren, dan moet ook nog maar eens blijken of je voldoende deelnemers, toeschouwers en sponsors warm kan krijgen.
 
Niemand zit te wachten op een wedstrijd vol jonge bonebags die niet eens echt buff zijn.
 
Zoals ik voorstelde is gewoon perfect haalbaar:

Maak een bond die enkel beginners (tieners) toelaat en van in begin volgt en onaangekondigd test. Zo sluit je gebruik in het verleden en in de toekomst uit. Zorg dat je enkele goede sponsors bij elkaar krijgt uit de supplementen / fitness toestellen wereld zodat je hoge geldprijzen kan bekomen.

Jongeren zullen gemotiveerder zijn als er mooie prijzen zijn en als ze weten dat hun tegenstanders een hoge kans lopen om gecontroleerd te worden. Zorg dat je een plaatsje krijgt op zenders als Extreme en Eurosport voor de wedstrijden, zodat er meer interesse kan groeien bij die kijkers.

Dit moet gewoon haalbaar zijn als er genoeg wil is.

Zou fantastisch zijn :). Ik zou zeker geen 2x moeten nadenken.
 
Dit is gewoon onhaalbaar. Financieel bijna onmogelijk door alle kosten. Het doelpubliek is volgens mij ook niet groot genoeg om er genoeg uit te halen, en bedrijven overhalen om te sponsoren is dus ook 10 keer zo moeilijk.

Daarbij moet je al niet boven de 18 jaar gaan zitten want vanaf dan zijn er toch al veel die beginnen te gebruiken.
 
Ik denk niet dat een supp merk of zo dat gaat sponseren, want meestal sponsers ze alleen pro's om aandacht van mensen aan te trekken omdat ze zo huge zijn.

En dan nog uitzenden op extreme of eurosport is denk ik ook onhaalbaar omdat die kanalen niet eens bb wedstrijden uitzenden omdat er gewoon geen intresse voor is..
 
Zoals ik voorstelde is gewoon perfect haalbaar:

Maak een bond die enkel beginners (tieners) toelaat en van in begin volgt en onaangekondigd test. Zo sluit je gebruik in het verleden en in de toekomst uit. Zorg dat je enkele goede sponsors bij elkaar krijgt uit de supplementen / fitness toestellen wereld zodat je hoge geldprijzen kan bekomen.

Jongeren zullen gemotiveerder zijn als er mooie prijzen zijn en als ze weten dat hun tegenstanders een hoge kans lopen om gecontroleerd te worden. Zorg dat je een plaatsje krijgt op zenders als Extreme en Eurosport voor de wedstrijden, zodat er meer interesse kan groeien bij die kijkers.

Dit moet gewoon haalbaar zijn als er genoeg wil is.
Dus de eerste jaren zitten mensen naar 18-jarige ecto's te kijken. Alsof dat publiek gaat trekken. In theorie zou het wel haalbaar zijn op die manier natuurlijk, maar je krijgt een deelnemersveld van niks. En er zijn meer dan genoeg mensen die op latere leeftijd pas de keus maken te beginnen met bodybuilding.
 
ja
 
Laatst bewerkt:
Andere mening: er moet een aparte bond komen voor ectomorfen.
 
gewoon een utopie
er zullen altijd peoples zijn die door de mazen van het net kruipen
aan de ene kant wel jammer dat dit eigenlijk niet kan
 
Hoeft niet. Onverwachts testen aan huis (wel met voldoende hoge pakkans) en bij positief wordt men geschorst voor bijv. een jaar of 2. Wanneer de bond een bepaalde BB echt verdenkt van gebruik kan men daar beslissen om zeker een test te doen. Het zou wel mooi zijn om zo'n bond te hebben denk ik. Als je wil dat de sport ooit serieus genomen wordt natuurlijk.

Wat kuren in het verleden betreft: ja, daar zit je met een probleem. Maar wat je dan zou kunnen doen is alleen tiener BB toelaten die nog geen verleden hebben gehad bij andere bonden.

Zou dat niet heel duur zijn al die testen?
 
Van mij part hoeft dat niet.
Wie heeft er nou zin in om naar een natural wedstrijd te kijken :thumbdown:

zelfde als formule 1 auto's afschaffen en met cart's verder gaan :D

+1 idd
 
Back
Naar boven