Fitness Seller

Moet vuurwerk voor particulieren verboden worden?

Peiling Peiling Moet vuurwerk voor particulieren verboden worden?

• Ja

Stemmen: 25 18,8%
  • Nee

Stemmen: 101 75,9%
  • Geen mening

Stemmen: 7 5,3%

• Totaal stemmers
    133
Het zou verboden moeten worden om dit soort domme voorstellen te verzinnen.

a) je komt er toch aan, legaal of niet.
b) als het verboden is heb je van die snuggere mensen die zelf hun eigen mengseltjes gaan maken en zo een huis doen ontploffen

conclusie: niet verboden!

Ik ben niet voor verbod maar wel voor een strengere controle wat betreft te vroeg afsteken. Dat mensen effe willen kijken wat voor een vuurwerk ze gekocht hebben en alvast wat afsteken ala weetje, maar ze zijn bij ons al een week bezig met om het uur een t*ring harde knal. Slecht voor mijn nachtrust.

ben het eens met erik en lange

Maakt niks uit, want je kunt zelf ook wel vuurwerk maken.

Zoals ik al in een ander topic zei meteen afschaffen die onzin.. en puur om de redenen dat mij weinig dingen zo kunnen irriteren als vuurwerk.. van die debielen die al een paar dagen bezig zijn met afsteken van die dingen en tot 3 januari bezig blijven met die onzin.

Vuurwerk an sich heb ik geen problemen mee maar dit ongeregeld zooitje hoefd van mij niet.

Gewoon ergens een georganiseerde vuurwerkshow om 00:00 organiseren dat is gewoon mooi ipv deze onzin.

Ik heb nog geen enkele goed beargumenteerde post gezien met betrekking tot het verbod op vuurwerk. Alleen maar reacties als "Ik vind het niet leuk" zijn nou niet echt krachtig genoeg.

Natuurlijk moet vuurwerk niet verboden worden. Er is voor 60 miljoen euro legaal vuurwerk verkocht dit jaar. En daar komen ook nog eens tientallen miljoenen euro's aan illegaal vuurwerk bij. Allemaal in een land met 16 miljoen inwoners. Nederlanders zijn vuurwerkgek. En omdat er een paar norse oude lullen zijn, die niet mee willen doen moet het maar afgeschaft worden?

Beetje Wilders neigingen krijgen sommige mensen. Grote bek, maar geen correcte fundering.

Ja, is goed.

Ik heb nog geen enkele goed beargumenteerde post gezien met betrekking tot het verbod op vuurwerk. Alleen maar reacties als "Ik vind het niet leuk" zijn nou niet echt krachtig genoeg.

Natuurlijk moet vuurwerk niet verboden worden. Er is voor 60 miljoen euro legaal vuurwerk verkocht dit jaar. En daar komen ook nog eens tientallen miljoenen euro's aan illegaal vuurwerk bij. Allemaal in een land met 16 miljoen inwoners. Nederlanders zijn vuurwerkgek. En omdat er een paar norse oude lullen zijn, die niet mee willen doen moet het maar afgeschaft worden?

Beetje Wilders neigingen krijgen sommige mensen. Grote bek, maar geen correcte fundering.

Ja, is goed.

Er zal ook geen mening doorslaggevend zijn voor het feit dat het danwel of niet afgeschafd wordt en aangezien er een mening wordt gevraagd is het feit dat ik het irritant vind ook een mening.. en als je de posts niet begrijpt moet je het niet gaan bekritiseren puur omdat je de intentie daarvan niet begrijpt..

Van mij mag iedereen afsteken op oudjaarsavond. Maar die debielen beginnen al 10 dagen van te voren! NIet okay als je nachtdienst hebt gehad :(

Natuurlijk niet. Wat is dit voor vernichtering van de samenleving zeg.

NEEEEN!!!

vuurwerk is leuk en goed voor de economie

en ik haal mijn vuurwerk toch al grotendeels in België maar toch.

Vuurwerk an sich niet, maar een nekschot voor die ettertjes die er niet mee om kunnen gaan ... mwah. Misschien wat meer restricties op goedkoop knalwerk, of een wat betere handhaving van de regel dat je voor 22:00 niets mag afschieten. Al moet ik zeggen, het valt mee dit jaar geloof ik.

Het is 10.00. En het is morgen pas he :D.

[/B]
Het is 10.00. En het is morgen pas he :D.

Ow shit, goed dat je het zegt ;) (had ik anders vanavond voor lul gestaan op straat :D)

Nee even serieus, ik dacht echt dat het pas vanaf 22:00 was ... was dat dan vroeger ofzo ?

Overigens even een website van een collega pluggen: DOFFE DREUNEN (wel blij dat ik niet in de buurt woon)

onzin laten die gasten zich bezig houden met echte dingen

Ja.. eerst hebben gasten avataars met paarse poppetjes en nu dit weer.. moet niet nichteriger worden... :D

Niet om het een of ander, maar Eek is een freakin' buffe, leipe mofo, niet ****ing met die paarse killing machine of hij popt en cap up yo ass!

Maaruhmz, Socrates, heb je zelf vroeger nooit vuurwerk afgestoken dan?

wat een onzin om het af te schaffen. groen links weer met hun milleu gezeik. alsof de wereld kapotgaat van dat halfuur vuurwerk 1 x in het jaar.

word onderhand misselijk van dat milleu gedoe. alsof je daar het klimaat nog mee kan redden. gewoon knallen met dat vuurwerk en als protest een stapel autobanden aansteken

Ik vind dat we het milieu af moeten schaffen verdomme!

Niet om het een of ander, maar Eek is een freakin' buffe, leipe mofo, niet ****ing met die paarse killing machine of hij popt en cap up yo ass!

Maaruhmz, Socrates, heb je zelf vroeger nooit vuurwerk afgestoken dan?

Het is gewoon een bolle paarse nichterige katachtig mormel :D

Jawel ik heb vroeger wel afgestoken maar moet eerlijk zeggen dat het nooit echt mijn favoriete bezigheid is geweest.. maar zoals ik zei heb ik opzich helemaal niks tegen vuurwerk maar laat de mensen gewoon om 00:00 afsteken dan zal je mij niet horen klagen (ja.. en als ik ga klagen dan weet je dat je je beter kan verstoppen :D)

Wat ik zwaar irritant vind is die debielen die al twee dagen bezig zijn met die achtelijke knallen de hele tijd (al moet ik zeggen dat ik dat dit jaar ook vind mee vallen *klop* *klop* *klop* )

Verder is het ook niet zo dat ik er op tegen ben ofzo hoor.. als het er niet zou zijn zou ik het ook goed vinden maar ben nou niet anti-vuurwerk (en zeker niet om milieu redenen)

Persoonlijk vind ik zo een georganiseerde vuurwerkshow veel mooier dan al dat ongeregeld afsteken (dus de economie zou er alsnog baat bij hebben als het voor de PARTICULIEREN verboden zou worden) maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening natuurlijk.

Terug
Naar boven