- Waardering
- 464
- Lengte
- 1m78
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog geen enkele goed beargumenteerde post gezien met betrekking tot het verbod op vuurwerk. Alleen maar reacties als "Ik vind het niet leuk" zijn nou niet echt krachtig genoeg.
Natuurlijk moet vuurwerk niet verboden worden. Er is voor 60 miljoen euro legaal vuurwerk verkocht dit jaar. En daar komen ook nog eens tientallen miljoenen euro's aan illegaal vuurwerk bij. Allemaal in een land met 16 miljoen inwoners. Nederlanders zijn vuurwerkgek. En omdat er een paar norse oude lullen zijn, die niet mee willen doen moet het maar afgeschaft worden?
Beetje Wilders neigingen krijgen sommige mensen. Grote bek, maar geen correcte fundering.
Ja, is goed.
Natuurlijk niet. Wat is dit voor vernichtering van de samenleving zeg.

verveel me een beetjeVuurwerk an sich niet, maar een nekschot voor die ettertjes die er niet mee om kunnen gaan ... mwah. Misschien wat meer restricties op goedkoop knalwerk, of een wat betere handhaving van de regel dat je voor 22:00 niets mag afschieten. Al moet ik zeggen, het valt mee dit jaar geloof ik.
.
(had ik anders vanavond voor lul gestaan op straat
)Ja.. eerst hebben gasten avataars met paarse poppetjes en nu dit weer.. moet niet nichteriger worden...![]()
Niet om het een of ander, maar Eek is een freakin' buffe, leipe mofo, niet ****ing met die paarse killing machine of hij popt en cap up yo ass!
Maaruhmz, Socrates, heb je zelf vroeger nooit vuurwerk afgestoken dan?
)