- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
afschaffen. vallen veel slachtoffers waaronder ook mensen die niet eens vuurwerk afsteken. vuurwerk is spelen met vuur. weg ermee!!!
! Volgens mij stop je jezelf elke dag vol met drugs en shit, en dan zeggen dat ze vuurwerk moeten afschaffen
!Moet jij zeggen met je crackhoofd! Volgens mij stop je jezelf elke dag vol met drugs en shit, en dan zeggen dat ze vuurwerk moeten afschaffen
!

Wat een bullshit zeg. Laten mensen het maar zelf bepalen. Heeft de politiek niks anders te doen?
ok sorry dan is het mijn fout dat ik het in deze context niet kan plaatsen.. het laatste wat ik wil is jou kostbare tijd verdoen.

Testo duwt ons naar de goede richting. Want het is wel de schuld van de moslims dat deze discussie is opgelaaid.
ik denk dat mijn eerste huis ook niet in nederland staat. ik ga mee met de stijgende lijn van 130.000 nederlanders per jaar die dit klote land met zijn regeltjes en gezeik zat zijn.

afschaffen. vallen veel slachtoffers waaronder ook mensen die niet eens vuurwerk afsteken. vuurwerk is spelen met vuur. weg ermee!!!

3
)
zoals ik al zei mag er van mij best wat geld naartoe , maar doe eerst de dingen de hier belangrijk zijn om het volk in je eigen land te verzorgen , en kijk daarna naar andere landen.Dat iemand dood gaat door zijn eigen schuld zal me een rotzorg zijn, maar mijn oma durft een paar dagen de straat niet meer op vanwege al dat tuig dat haar doodsbang maakt. Dan heb ik liever dat dat tuig drugs gebruikt en ze zo ziet vliegen.
Nederlands oplossing... accijns.. maak het maar 2 keer zo duur dan wordt er misschien nog maar de helft verkocht (of meer, wat dan weer beter voor de economie schijnt te zijn)
Geen problemen mee, alleen vind ik wel dat die jochies die het leuk vinden om vuurwerk te gooien naar dieren en naar openstaande ramen/deuren eens goed door elkaar moeten worden geschud.
zieke mensen tegenwoordig en het worden er alsmaar meer!idd. bijmij in mijn buurt hadden jochies van 8 een vlinder aan een kat vastgebonden en afgestoken. Een man heeft toen zijn moker gepakt en de kat zijn kop ingeslagen om hem uit zijn leiden te lossen aangezien de kat in bijna 2 stukken lag. triest! mijn eerste vraag is dan hoe komt een jochie van 8 aan een vlinder en hoe haalt hij het in zijn hoofd om hem aan een dier vast te bindenzieke mensen tegenwoordig en het worden er alsmaar meer!
zieke mensen, echt ziek...idd. bijmij in mijn buurt hadden jochies van 8 een vlinder aan een kat vastgebonden en afgestoken. Een man heeft toen zijn moker gepakt en de kat zijn kop ingeslagen om hem uit zijn leiden te lossen aangezien de kat in bijna 2 stukken lag. triest! mijn eerste vraag is dan hoe komt een jochie van 8 aan een vlinder en hoe haalt hij het in zijn hoofd om hem aan een dier vast te bindenzieke mensen tegenwoordig en het worden er alsmaar meer!

Hahaha, ik was wat chagerijnig toen ik dit schreef, gab.....sorry.
Maar wees nou eerlijk, is het echt zo'n ramp dat we maar gelijk radicaal moeten gaan verbieden?
Insgelijks, vriend!
Ben je nog beetje dronken geweest?![]()
met een droge strot en barstende koppijn
maar ach... het is het allemaal voor een goed doel zullen we maar denken