AndroidHealthClinic

Moet vuurwerk voor particulieren verboden worden?

Peiling Peiling Moet vuurwerk voor particulieren verboden worden?

• Ja

Stemmen: 25 18,8%
  • Nee

Stemmen: 101 75,9%
  • Geen mening

Stemmen: 7 5,3%

• Totaal stemmers
    133
idd. bijmij in mijn buurt hadden jochies van 8 een vlinder aan een kat vastgebonden en afgestoken. Een man heeft toen zijn moker gepakt en de kat zijn kop ingeslagen om hem uit zijn leiden te lossen aangezien de kat in bijna 2 stukken lag. triest! mijn eerste vraag is dan hoe komt een jochie van 8 aan een vlinder en hoe haalt hij het in zijn hoofd om hem aan een dier vast te binden:mad: zieke mensen tegenwoordig en het worden er alsmaar meer!

ACHT JAAR:eek:

idd. bijmij in mijn buurt hadden jochies van 8 een vlinder aan een kat vastgebonden en afgestoken. Een man heeft toen zijn moker gepakt en de kat zijn kop ingeslagen om hem uit zijn leiden te lossen aangezien de kat in bijna 2 stukken lag. triest! mijn eerste vraag is dan hoe komt een jochie van 8 aan een vlinder en hoe haalt hij het in zijn hoofd om hem aan een dier vast te binden:mad: zieke mensen tegenwoordig en het worden er alsmaar meer!

wtf idiots

bah ik walg van die vuile onderkruipsel die dit flikken. gewoon die kids met een moker behandele of een vlinder om hun nek binden.

vind het zo triest bij een onschuldig dier, dat beest snapt dat natuurlijk niet en verweerd zich niet en word vervolgens zwaar verminkt :mad: dood aan deurenbeule

Laten we allemaal gaan stemmen op de Partij voor de Dieren :D

Ik weet wel wat ik gedaan had als het mijn jongen(s) waren.:fire:

Ik sloeg mijn handen blauw op ze.

meer restricties sowieso. leeftijdgrens verhogen.

Het hoeft niet verboden te worden; als ik 10% van de omzet krijg tenminste......:cool:

En wat die jochies van 8 betreft;:shoot::shoot::shoot:

:thumbs: dan is het maar kindermishandeling.... :)

En daar gaan we in NL met z'n alle de fout in !!

Te veel medelijden met criminelen/vandalen etc etc !
Sla een inbreker of sla een tasjesdief en jij word veroordeeld terwijl hij veroordeeld zou moeten worden, en ga zo maar verder.

Ik bedoel niet dat je nu zomaar mensen moet gaan lopen meppen , maar als een crimineel of een vandaal tegen wat klappen op loopt moeten we eens leren om niet te gaan lopen zeiken van ; " Dat is ook maar een mens" ,.... idd en ook hij kan logisch nadenken en weten dat wat hij doet niet goed is en hij op deze manier mensen pissig maakt en zo wat klappen kan vangen !!! ook hij kent de risico's van wat ie doet !!!!

en wat kids betreft , ikzelf heb nog nooit een tik van mijn ouders gehad , maar als kinderen echt té ver gaan vind ik er niets mis aan om een opvoedkundige tik uit te delen ,.... zeker met de kant die het tegenwoordig op gaat !

Of was jou antwoord sarcastisch ??? ??? :D

Zelfde als nken voor het huwelijk verbieden...

Jep, heel je antwoord voor niks gegeven :D

Terug
Naar boven