- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals ik al in een ander topic zei meteen afschaffen die onzin.. en puur om de redenen dat mij weinig dingen zo kunnen irriteren als vuurwerk.. van die debielen die al een paar dagen bezig zijn met afsteken van die dingen en tot 3 januari bezig blijven met die onzin.
Vuurwerk an sich heb ik geen problemen mee maar dit ongeregeld zooitje hoefd van mij niet.
Gewoon ergens een georganiseerde vuurwerkshow om 00:00 organiseren dat is gewoon mooi ipv deze onzin.
.Damn, ik ga je nieuwe buren worden. Elke dag wat lawinepijlen afsteken.

Zo zie je maar hoe egoistisch mensen eigenlijk zijn.
We moeten alles wat buitenlands is maar tolereren en niet zo zeiken terwijl alle Nederlandse gebruiken afgeschaft worden door een stel idioten zonder respect voor onze eigen identiteit.
Nederland wordt een ongelofelijk k*tland om in te leven.
Tolerantie, kerel.
Denk daar maar eens over na.
Als je het niet wil begrijpen verdoe ik mn tijd.
Met een beetje mazzel zou je dan ook kunnen ervaren hoe het is om met zo een pijl mee de lucht in te gaan
J/K bro

Zo zie je maar hoe egoistisch mensen eigenlijk zijn.
We moeten alles wat buitenlands is maar tolereren en niet zo zeiken terwijl alle Nederlandse gebruiken afgeschaft worden door een stel idioten zonder respect voor onze eigen identiteit.
Nederland wordt een ongelofelijk k*tland om in te leven.

Ik ben niet voor verbod maar wel voor een strengere controle wat betreft te vroeg afsteken. Dat mensen effe willen kijken wat voor een vuurwerk ze gekocht hebben en alvast wat afsteken ala weetje, maar ze zijn bij ons al een week bezig met om het uur een t*ring harde knal. Slecht voor mijn nachtrust.

afschaffen. vallen veel slachtoffers waaronder ook mensen die niet eens vuurwerk afsteken. vuurwerk is spelen met vuur. weg ermee!!!

afschaffen. vallen veel slachtoffers waaronder ook mensen die niet eens vuurwerk afsteken. vuurwerk is spelen met vuur. weg ermee!!!