Fitness Seller

Moet vuurwerk voor particulieren verboden worden?

Peiling Peiling Moet vuurwerk voor particulieren verboden worden?

• Ja

Stemmen: 25 18,8%
  • Nee

Stemmen: 101 75,9%
  • Geen mening

Stemmen: 7 5,3%

• Totaal stemmers
    133
Reclames met vuurwerk moeten ze verbieden, vooral die van Jamba. klootzakken

Zoals ik al in een ander topic zei meteen afschaffen die onzin.. en puur om de redenen dat mij weinig dingen zo kunnen irriteren als vuurwerk.. van die debielen die al een paar dagen bezig zijn met afsteken van die dingen en tot 3 januari bezig blijven met die onzin.

Vuurwerk an sich heb ik geen problemen mee maar dit ongeregeld zooitje hoefd van mij niet.

Gewoon ergens een georganiseerde vuurwerkshow om 00:00 organiseren dat is gewoon mooi ipv deze onzin.

Damn, ik ga je nieuwe buren worden. Elke dag wat lawinepijlen afsteken :D.

Zo zie je maar hoe egoistisch mensen eigenlijk zijn.

We moeten alles wat buitenlands is maar tolereren en niet zo zeiken terwijl alle Nederlandse gebruiken afgeschaft worden door een stel idioten zonder respect voor onze eigen identiteit.

Nederland wordt een ongelofelijk k*tland om in te leven.

We moeten alles wat buitenlands is maar tolereren en niet zo zeiken terwijl alle Nederlandse gebruiken afgeschaft worden door een stel idioten zonder respect voor onze eigen identiteit.

overdrijven is ook een kunst.. wat hebben de buitenlanders hier nou weer mee te maken.. in dit topic wordt gewoon een mening gevraagd en mensen geven die gewoon, niks egoistisch aan en het punt dat jij aanhaalt staat hier al helemaal niet ter discussie..

Verder over het voorstel van G/L.. natuurlijk geen poot om op te staan en onzinnig (zoals vele andere voorstellen) dus ik begrijp je 'frustratie' niet helemaal moet ik eerlijk zeggen.

Tolerantie, kerel.

Denk daar maar eens over na.

Als je het niet wil begrijpen verdoe ik mn tijd.

Testo duwt ons naar de goede richting. Want het is wel de schuld van de moslims dat deze discussie is opgelaaid.

ik denk dat mijn eerste huis ook niet in nederland staat. ik ga mee met de stijgende lijn van 130.000 nederlanders per jaar die dit klote land met zijn regeltjes en gezeik zat zijn.

EDIT: was de vraag ff vergeten :D

welke mong**l haalt het nou in zijn hoofd om vuurwerk af te schaffen en helemaal om een k*treden als het milieu. alsof die paar pijltjes enig verschil maken in het broeikas effect. nog niet eens 0,00000 0x3598 000834 effect . laat eerst die industrieen in japan en amerika maar wat er aan doen dan wil ik eventueel mijn steentje bijdragen aan het milieu. alsof nederland (speldenprik op de kaart) iets kan doen tegen het broeikas effect. het enige wat ze ermee willen is geld vangen van het volk en aanzien krijgen van de andere landen : kijk eens hoe goed wij bezig zijn met het milieu , toppie man !! ach fl**ker toch op man dooie dwaas!

Laatst bewerkt:
Ik heb het totaal niet op het afnemen van vrijheden, bovendien is illegaal vuurwerk er volop en wordt het stiekem afsteken nog spannender en aantrekkelijker.

Maar ik vind wèl dat een aantal van die onverantwoorde lamlullen eens beter zouden moeten opletten met hoe ze ermee omgaan.

Het enige wat verboden moet worden zijn die mafkezen die deze regeltjes verzinnen.:mad:

Ik hou zelf niet van vuurwerk maar afschaffen slaat nergens op. Voor de rest ben ik het met Eric en Lange eens.

Ik ben niet voor verbod maar wel voor een strengere controle wat betreft te vroeg afsteken. Dat mensen effe willen kijken wat voor een vuurwerk ze gekocht hebben en alvast wat afsteken ala weetje, maar ze zijn bij ons al een week bezig met om het uur een t*ring harde knal. Slecht voor mijn nachtrust.

Volgens mij hebben ze bij mij in de wijk geen kalender ofzo, ze steken al 2 dagen non-stop vuurwerk af...

Aan de andere kant, ze weten wel altijd precies wanneer de uitkering weer binnen is ;)

Achja, die ene week dat er vuurwerk wordt afgestoken.

Who cares? Op wat zeikende ouwe lullen na dan.

afschaffen. vallen veel slachtoffers waaronder ook mensen die niet eens vuurwerk afsteken. vuurwerk is spelen met vuur. weg ermee!!!

NEEEEEEE niet afschaffen. 1 Dag in het jaar dat ik me weer 18 voel:o

Een maat van me zei, ik zou echt niet gaan squatten met losse gewichten, zag een keer iemand afgevoerd worden. Squatten is toch hetzelfde als vuurwerk, als je weet wat je doet hoeft er niks fout te gaan. Moeten we squatten verbieden omdat het wel eens fout gaat?

Terug
Naar boven