de leeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Zo ook elke ander geloof uit de oudheid, christendom om maar eens wat te noemen...
Hoe kom je daar bij, de westerse samenleving is gebouwd op het christendom

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo ook elke ander geloof uit de oudheid, christendom om maar eens wat te noemen...

Johny zei:Ik heb in mijn replies duidelijk gezegd dat het over een deel van die groep gaat. Maar het deel van die groep is nou eenmaal te groot in verhouding met andere groeperingen en nu zullen er maatregelen genomen moeten worden. Als je het op deze manier doet komt er mischien ook wat meer sociale controle uit het goede gedeelte van de groep.
En ga me alstjeblieft geen racist noemen. Racisme is rassenhaat, ik heb last van godsdienstenhaat en daar is helemaal niks mis mee Femke![]()
de leeuw zei:Hoe kom je daar bij, de westerse samenleving is gebouwd op het christendom![]()
Ik zeg ook niet dat je niet mag geloven wat je wilt. Ik wil gewoon dat er regels komen om er voor te zorgen dat er geen twee landen in een land onstaan wat nu wel aan het gebeuren is en hierdoor neemt het risico op oorlog toe, vooral als die twee "landen" zoveel van elkaar afwijken in waarden en normen. Het gaat erom dat je in een land regels steltwaardoor de orde en vrede behouden blijft. Ik vind het nu gewoon een punt om echt radicale maatregelen te gaan nemen.Behappys-babe zei:beseffen jullie wel dat ookal zouden er geen moskeen zijn.. zij echt wel tot elkaar komen..
maar behalve dat.. je bent toch vrij om te geloven wat jij wilt.. En als je daarbij moslim bent en naar de moskee wilt.. dan moet dat toegestaan zijn en kunnen.....
Dat is juist het probleem. Door hun geloof zo strikt te laten naleven (en dat doe je door ze hier alle vrijheid te geven) creeer je juist een situatie waarin zei niet willen integreren. Je geeft ze gewoon vrijuit de kans om hier precies door te gaan met wat ze daar ook doen. Omdat je zo twee verschillende werelden creert krijg je wrijvingen. Logisch.Behappys-babe zei:Als ze niet willen integreren... idd dan moeten ze opt**fen.. maar dat geeft onz niet het recht om hun geloofsopvattingen te ondermijnen
Behappys-babe zei:ik heb de definitie al eerder geplaats.. maar racisme is het indelen van groeperingen in hokjes en erdan een vooroordeel over te hebben.. dus ook richting geloof..

Nee, dat is discriminatie. Racisme is onderscheid maken op basis van uiterlijke kenmerken of afkomst. Het Groot Woordenboek der Nederlandse Taal is handig. Kijk het eens in.Behappys-babe zei:ik heb de definitie al eerder geplaats.. maar racisme is het indelen van groeperingen in hokjes en erdan een vooroordeel over te hebben.. dus ook richting geloof..

BigNL zei:Geen moskeen verbieden.
Heeft niks met extremisme te maken.

Man-Mountain zei:
MrJ zei: