klempic
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dj_phreak zei:Nee, dat is discriminatie. Racisme is onderscheid maken op basis van uiterlijke kenmerken of afkomst. Het Groot Woordenboek der Nederlandse Taal is handig. Kijk het eens in.
[edit]
Damn Johny, je was me net voor.![]()
ras1 (het ~, ~sen)
1 groep mensen, dieren of planten die zich door dezelfde erfelijke eigenschappen onderscheiden van andere groepen van dezelfde biologische soort
2 bevolkingsgroep die zich op andere dan erfelijke wijze onderscheidt
3 dier met zuivere teeltkenmerken
MrJ zei:Nee, mits ze onder strenge controle komen te staan.
Man-Mountain zei:Dus je wilt alle moskeeen weghalen omdat er een paar zijn waar rotte appels zitten?
exarchos zei:agree here,
Alles in het NL bijv, en bij overtredingen, gelijk sluiten, scherpe controle, en niks gescheiden ingangen voor vrouwen etc etc
MrJ zei:Ik denk dat je m'n post niet (goed) leest.
Ik heb geen problemen met moskeen als er een garantie is dat deze niet als voedingsbodem voor haatzaaiingen en terrorisme dienen.
En m'n 2e vraag was uit pure interesse of jij wel of niet een moskeebezoeker bent.
Die geef je telkens zelf. Zoals ook nu weer:Behappys-babe zei:En welke reden heb jij om te beweren dat ik niet onderlegt ben..
Voor een redelijk onderlegd persoon wel. Geheugensteuntje: elke racist discrimineert, maar niet iedereen die discrimineert is een racist.omdat ik volgens jouw 2 begrippen die erg dicht bij elkaar liggen door elkaar heen haal.. alsof dat ten alle tijde zo duidelijk is...
Nee dus. En dit is toch wel het toppunt van domheid. "Moslim" is geen ras. Moslim-zijn is een geloofsovertuiging, dus een keuze. Dit heeft absoluut niets met genetica en dus niet met "ras" te maken. Jij verwart een ras (je bedoelt vermoedelijk arabieren; hoewel dat niet eens echt een apart ras is) met mensen die een bepaalde godsdienst aanhangen. Als we toch in de rassenkwestie blijven hangen: er zijn veel meer Aziaten moslim dan Arabieren.moslims zijn toch wel een bevolkingsgroep die zich op andere dan erfelijke wijze onderscheidt..??
Nee dus. Zie hierboven.en dus een ras.. en dus kan je spreken van racisme...
Alweer: zie boven.misschien moet jij zelf eens dat boekie bekijken...
Man-Mountain zei:Nee ik dacht dat je iets suggereerde, maar goed, ja maar niet zo vaak

Het zou misschien wel een idee zijn: als je moslim wordt, moet je dat melden bij de overheid. Dan val je automatisch niet meer onder het Nederlands strafrecht, maar onder de Shari'a.twjunk zei:ik vind dat de moskeen moeten blijven en elke moslim moet daar vijf keer per dag naar toe om te bidden , ook vind ik dat elke moslima een hoofdoek moet dragen, liefst nog tot over haar tenen.
Verder vind ik dat elke moslim moet berecht worden door de streng islamitische wet, je kent dat wel hé.. diefstal=hand af enz. crimenaliteit zou nogal zakken denk ik
dj_phreak zei:Die geef je telkens zelf. Zoals ook nu weer:
Voor een redelijk onderlegd persoon wel. Geheugensteuntje: elke racist discrimineert, maar niet iedereen die discrimineert is een racist.
Nee dus. En dit is toch wel het toppunt van domheid. "Moslim" is geen ras. Moslim-zijn is een geloofsovertuiging, dus een keuze. Dit heeft absoluut niets met genetica en dus niet met "ras" te maken. Jij verwart een ras (je bedoelt vermoedelijk arabieren; hoewel dat niet eens echt een apart ras is) met mensen die een bepaalde godsdienst aanhangen. Als we toch in de rassenkwestie blijven hangen: er zijn veel meer Aziaten moslim dan Arabieren.
Nee dus. Zie hierboven.
Alweer: zie boven.
Ik ben meestal erg vergevend voor de non-intelligentsia, maar nu maak ik een uitzondering: ... PWNED.
ras1 (het ~, ~sen)
1 groep mensen, dieren of planten die zich door dezelfde erfelijke eigenschappen onderscheiden van andere groepen van dezelfde biologische soort
2 bevolkingsgroep die zich op andere dan erfelijke wijze onderscheidt
3 dier met zuivere teeltkenmerken
be·vol·kings·groep (de ~)
1 maatschappelijke groepering
maat·schap·pij (de ~ (v.), ~en, ~en)
1 de mensen samen, met de nadruk op hun onderlinge omgang => gemeenschap, samenleving, wereld
2 vereniging om wetenschap, kunst e.d. te beoefenen => genootschap
3 vereniging van personen tot een onderneming
groe·pe·ring (de ~ (v.), ~en)
1 indeling
2 groep personen die een gemeenschappelijk doel nastreven

Man-Mountain zei:Dat slaat nergens op.ben ik ook verrot dan? Niet alle christenen zijn toch verrot omdat er een paar fanatiekelingen tussen zitten die wat verkondigen? Nou dan.

Man-Mountain zei:

Brutez zei:Ik heb alleen de titel nog maar gelezen
JAAAAAH
EDIT: Ow je wil ook weten waarom..
Als je als vreemde ergens komt behoor je je aan te passen. Dat is heel normaal. Dus als je als buitenlander hier komt wonen behoor je je zoveel mogelijk aan de Nederlandse normen en waarden aan te passen. Als je dit weigert of als je zelfs tegen Nederlanders en hun cultuur bent moet je hier niet komen. Wat de moskeen betreft: Het is leuk dat je ergens in geloofd maar ga niet overal van die dingen neerzetten. Ze behoren niet in ons straatbeeld, een mooie grote kerk die hoort hier thuis. Wat mij enorme zorgen baart is dat de moskeen als paddestoelen uit de grond schieten en de kerken langzaam maar zeker verdwijnen.