Fitness Seller

Mogelijk natty?

Flyingant

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
15%
Ben op het internet een foto tegengekomen van een mand met een goed lichaam een vroeg me af of het mogelijk was als natural?
Zo ja dan is het toch wel een enorme motivatie booster :p

De foto:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ligt allemaal aan je genen en trainingsjaren

als je zwart bent wel

goed topic

not srs

• Topic Starter Topic Starter
Oh ok, want vond het nogal raar dat hij op de foto nog maar 22 was en op 4 procent bf zat.

Stats: M 1m75 55kg 18%

NEE

ja moet mogelijk zijn denk ik. Hij staat niet echt droog % of 10 ofzo.
Is denk 85kg bij 1.75m ofzo met 10%, is wel te doen maar iig flink voor trainen.

let wel op dat hij echt hele mooie aanhechtingen heeft, check die borst. Bij jou kan je met vergelijkbare stats er 10x anders uitkomen te zien

Wat een vreemde mand

ja moet mogelijk zijn denk ik. Hij staat niet echt droog % of 10 ofzo.
Is denk 85kg bij 1.75m ofzo met 10%, is wel te doen maar iig flink voor trainen.

let wel op dat hij echt hele mooie aanhechtingen heeft, check die borst. Bij jou kan je met vergelijkbare stats er 10x anders uitkomen te zien

Moet jullie er wel even aan herinneren dat ik 15 ben en 18% BF het gemiddelde is voor iemand van mijn leeftijd ;)

Heb zelf ook geen vet, weeg maar 52 kg op 15-jarige leeftijd.
Heb het zelfs opgezocht omdat ik dacht dat 18 procent veel is maar blijkbaar niet voor iemand die nog in z'n pubertijd zit.

Ligt er ook aan hoe groot of klein je bent. Kleine mannetjes zien er sneller buff uit.
En ja, dat is mogelijk.

Laatst bewerkt:
bij 55 kg heb je 10kg vet (18%)
ik ben 74kg met 8,8kg vet (ong 12%)
dus kan misschien wel kloppen ja....

Hoe lang het duur is niet erg zolang ik later maar een goed lichaam heb maar meer belangrijk heel wat kracht :)

18% vet bij 55kg vind ik heel knap;). lijkt me datje bij 55kg tog redelijk graatmager bent

18% vet bij 55kg vind ik heel knap;). lijkt me datje bij 55kg tog redelijk graatmager bent

Thanks(niet dat ik er voor heb getraind ofso :p). Heb spijtig genoeg niet echt veel spiermassa en hou ik veel vocht vast. Hou wel altijd goede form waar ik ook complimenten op krijg dus de massa komt nog.

Terug
Naar boven