Fitness Seller

Mogelijk natty?

ONMOGELIJK......

Wat je ook neemt, jouw witte ass zal nooit zo zwart worden als die van hem.
(of had je het daar niet over)

• Topic Starter Topic Starter
ik gok 5 a 6 jaar dedicated trainen met redelijke voeding.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 11:34 ----------

Ja in Amerika is 18% normaal jawork

Ontopic: Voor 5% van de mannen is dat naturel haalbaar denk ik. Ken namelijk maar een enkele die zo veel spieraanleg hebben om zo te worden.
Kijkend naar jouw lichaam.... Aint gonna happen
?? 5 procent? komop zeg

Ten eerste, ik ben net 15 dus net in m'n puberteit(skinnyfat is dan vaak voorkomend), ten tweede speel ik al voetbal op competitieniveau sinds mijn 6de en ten derde begint het al weg te trekken, het lag blijkbaar gewoon aan het feit dat ik heel weinig spiermassa heb waardoor er een vetlaagje over mijn lichaam is.

Ik zeg het in je voordeel, je hoeft je niet puntsgewijs te gaan verdedigen :p

Kan zeker natty!

als je goede genen hebt wel

Ik kan je haast verzekeren dat je er in het echt groter uit kunt zien dan deze kerel op de foto. Als je hem in het echt tegen zou komen, vermoed ik dat je spontaan je doelen zou bijstellen.

Hier heb je volgens mij aardig wat melanotan voor nodig.

Oh de grap is al zo'n beetje gemaakt zie ik.

Ja naturel zeer goed mogelijk. Als je dit al ziet als onmogelijk heb je of slechte genen of je kunt beter gaan voetballen

Is Vernon Davis trouwens (1m91 @ 113 kg).

Vernon Davis has been putting up huge strength numbers since he was a 220-pound 16-year-old running the 40-yard dash in 4.45 seconds for college scouts. He attended the University of Maryland (College Park), and as a true freshman broke every school tight-end lifting record with a 425-pound bench press, 585-pound squat and 355-pound power clean. By his junior year, those numbers had increased to 480, 685 and 380, respectively, and his “strength index” — Maryland’s measure of pound-for-pound strength — was 824.

“Vernon is one of only six guys in the history of our program to have an index over 800,” says Dwight Galt, Davis’ head strength coach at Maryland. “Most of those who get a high strength index are smaller, compact guys because they have less bodyweight. For Vernon to do that [at a higher bodyweight] is pretty phenomenal.”

Ik denk dat hij niet Natty is :(

Lol, op die foto (22 jaar oud) was hij echt niet 113 kg. Dat is waarschijnlijk zijn huidige gewicht @ 28 jaar oud vandaag de dag. Daarnaast is de foto gemaakt in de studio met optimale belichting + flitser, dat kan ook een beetje vertekend beeld geven.

Die man schijnt al serieus te trainen sinds high school en college, dat samen met goede genen, maakt dat op de foto zeker natural haalbaar. Of dat voor jou haalbaar is? Gezien je mentaliteit op dit moment, mag je nog wel hard aan slag. Dit soort jongens/mannen droomden er als kind al van om wat te bereiken in hun leven, hopen om zo goed te worden om in aanmerking te komen voor scholarships. Daarnaast, dezelfde genen (Afrikaans) heb je niet, dus je als nog meer je best moeten doen om uiteindelijk er in de buurt van te komen denk ik. Je zal best wel gemotiveerd zijn, maar je moet echt hard werken om zo ver te komen..

Terug
Naar boven