XXL Nutrition

Mogelijk natty?

Makkelijk haalbaar

sorry maar het was eigenlijk geen compliment:roflol:

18% is echt veel vet man. Dat is bijna onmogelijk als je maar 55kg weegt aangezien 55kg helemaal niets is. Hoe kun je zo weinig kg wegen en zo veel vet hebben om het anders te formuleren

• Topic Starter Topic Starter
Haha lol dikke fail voor mij :o
Maar zoals daniel1994 al zegt 18% van 55 kg is ongeveer 10 kg vet---iemand met 12% bf en 80 kg zou dus hetzelfde als mij moeten hebben.
Klopt dus toch met mijn gewicht?
Samenvatting :p
18% van 55kg= 10 kg
12% van 80kg= ook 10 kg
Dus dan heb ik ongeveer hetzelfde als iemand die volwassen is?

nee.

Hier trouwens een recente foto en blijkbaar ben ik skinnyfat(?).

Up2.jpg

Skinnyfat brada, dat betekend dat je dubbel zo hard moet trainen.. life can be a b*ch man

Ja ben ook nog maar een 2 maanden aan het trainen, zal er wel aan werken.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 11:34 ----------

Ben zelf een meter 75 ongeveer en heb het net even opgezocht en mijn bf% is dus echt wel gemiddeld voor mijn leeftijd.

Bronnen:

http://www.livestrong.com/article/281660-healthy-body-fat-percentage-for-teenagers/

http://kidshealth.org/parent/growth/growth/bmi_charts.html

En nog wat anderen...

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 23:18 ----------

Begrijp nu pas wat je bedoelt haha :D

Ja in Amerika is 18% normaal jawork

Ontopic: Voor 5% van de mannen is dat naturel haalbaar denk ik. Ken namelijk maar een enkele die zo veel spieraanleg hebben om zo te worden.
Kijkend naar jouw lichaam.... Aint gonna happen

Laatst bewerkt:
Je bent 175, hebt 10 kg vet volgens dat je zegt??? En al zou je de helft minder vet zijn zou je dus 50kg wegen bij 175 :O Ik dacht dat ik er al erg aan toe was bij 164 en 58 kg. Veel succes zou ik zeggen!! Oo ja dat fysiek is haalbaar binnen een jaar, Zeker!!

Gvd, gaan we weer :roflol:
Beetje te weinig bewogen i.v.t. eten en meneer z'n genen kunnen in het 'skinnyfat' hoekje.
Hoewel niet te zeggen is of je DAT fysiek kunt halen vind ik 'ja skinnyfat, life can be a b*ch man' wel heel erg overdreven ;)

Gvd, gaan we weer :roflol:
Beetje te weinig bewogen i.v.t. eten en meneer z'n genen kunnen in het 'skinnyfat' hoekje.
Hoewel niet te zeggen is of je DAT fysiek kunt halen vind ik 'ja skinnyfat, life can be a b*ch man' wel heel erg overdreven ;)

Ten eerste, ik ben net 15 dus net in m'n puberteit(skinnyfat is dan vaak voorkomend), ten tweede speel ik al voetbal op competitieniveau sinds mijn 6de en ten derde begint het al weg te trekken, het lag blijkbaar gewoon aan het feit dat ik heel weinig spiermassa heb waardoor er een vetlaagje over mijn lichaam is.

Ten eerste, ik ben net 15 dus net in m'n puberteit(skinnyfat is dan vaak voorkomend), ten tweede speel ik al voetbal op competitieniveau sinds mijn 6de en ten derde begint het al weg te trekken, het lag blijkbaar gewoon aan het feit dat ik heel weinig spiermassa heb waardoor er een vetlaagje over mijn lichaam is.

hoe kan je 18% bf zijn als je op voetbal zit?
ik weet nog wel toen ik op voetbal zat...... skinny as **** geen gram vet

Je bent 175, hebt 10 kg vet volgens dat je zegt??? En al zou je de helft minder vet zijn zou je dus 50kg wegen bij 175 :O Ik dacht dat ik er al erg aan toe was bij 164 en 58 kg. Veel succes zou ik zeggen!! Oo ja dat fysiek is haalbaar binnen een jaar, Zeker!!

Ik zei toch niet dat het binnen een jaar haalbaar zou zijn?

Mogelijk niet natty

Niet natty

Je hebt een hele lange weg te gaan kerel.

Succes

Makkelijk natty te doen, kost je wat jaren en wat dedicatie, goede voeding, training en rust zijn key.

als je er zelf in geloofd is het haalbaar ;)

Terug
Naar boven