Fitness Seller

mogelijk zonder anabolen?

wilbreedworde

Cool Novice
Waardering
0
ik weet niet of het hier thuis hoort maja
kan ik zo worden zonder iets te gebruiken?? in 7 jaar ofzo

tsink6.jpg
undefined

Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoeveel aanleg je hebt, maar als ik die foto zo eens bekijk moet dit natural met heel veel toewijding toch wel haalbaar zijn. Of je het in 7 jaar kan weet ik niet...

PS: Maak je topictitel de volgende keer wat duidelijker. Met "!!!!!!!!!!!hier vraag!!!!!!!!!!!" kunnen we niet zo veel.

de kans dat je dat bereikt is vrij klein. niet geheel onmogelijk maar wel zeer klein

Een vriend van me is naturel aardig in de buurt gekomen van dat plaatje in een jaar of vijf, maar dan moet je wel veel aanleg hebben. Gewoon keihard trainen, goed rusten, goed eten en gezond leven.

voor 99% van de bevolking is dit niet haalbaar zonder gear. zelfs n*gers bij mij in de gym zien er niet eens zo uit na 7 jaar trainen, moe je kijken wat een massa en dan nog kurkdroog :rolleyes:

ik denk dat het wel haalbaar is als je alles perfect op je training afstemt

ja als je misschien zoet bent geweest beloont de sint je dit jaar

Die gast gebruikt duidelijk, dus in zijn geval is het natural vrij lastig. Of er mensen zijn die dat natural kunnen bereiken?? Veel massa is 1 ding maar zo ripped en zulke vasculariteit met zoveel massa natural?? Denk het eigenlijk niet.

Hé wat doet men foto hier zoals je ziet was dit net na men teelbal operatie :( Was out of shape :cool:

kan mischien wel, maar dan in 20 jaar ofzo.

niets is onmogelijk (nuja :rolleyes:), maar er spelen ontelbare factoren mee
genen, motivatie, volharding en de beroemde 3delige groeifactor voeding-training-rust op top

Als je op de juiste leeftijd begint, aanleg heb, op de voor jou juiste manier traint en eet en darnaast ook nog een aantal jaar gedicipleneerd genoeg kan blijven moet het mogenlijk zijn.

Ik vind de persoon op de foto trouwens helemaal niet zo groot. vooral de aangenomen pose is erg vertekenend. Komt ook nog bij dat het volgens mij een kleiner person is (lengte) waardoo je al snel een hop massa krijgt en hij is erg droog waardoor hij groter lijkt.

Je zou dus eigenlijk niet zozeer naar de foto maar meer naar z'n stats moeten kijken

Moet haalbaar zijn.. Wellicht nog op een mooiere en evenwichtigere manier ook.

Licht aan je aanleg en bouw van je lichaam.

Als je 2 meter lang bent kan dat haast niet zonder iets te gebruiken en al helemaal niet in 7 jaar. Mischien als je 1.5 meter bent krijg je dat effect van breedt zijn in 7 jaar.
Maar dan moet je wel 100% heel je leven er op instellen om dat zonder spul wilt bereiken.

tja kleine personen hebben geluk sneller brok massa te kweken, met hun korte armpjes ook altijd!

Hoe lang ben jij dan 3kneedead?

Terug
Naar boven