- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M@rsel zei:

3kneedead zei:1.86....maar mensen onder 1.80 lijken breder en hebben bij veel oefeningen een kleinere ROM, waardoor ze sterker lijken![]()

3kneedead zei:1.86....maar mensen onder 1.80 lijken breder en hebben bij veel oefeningen een kleinere ROM, waardoor ze sterker lijken![]()

, ik ben 1.93... 
Splendid zei:
JLo zei:190cm hier, kvind dat over het algemeen niet slecht, maar idd die vergelijking met kleinere mensjes -> tgaat gewoon sneller van hen, face it
!Ten opzichte van jullie stelt dit allemaal niet voor maar ben fier op mijn eigen dat ik het al zo ver heb geschopt.Nu ben ik zo breed gelijk de meeste beginnen.
Maar ja, je bent wie je bent.De Jos zei:Ik vind persoonlijk dat je je niet moet gaan vergelijken.Je mag wel een streefdoel hebben maar bekijk vooral de vooruitgang op je eigen.
Voordat ik begon was ik gewoon een lat ik had geen borst of niets.Na een jaartje trainen ben ik toch al fier op mijn eigen dat ik kleine tetjes heb!Ten opzichte van jullie stelt dit allemaal niet voor maar ben fier op mijn eigen dat ik het al zo ver heb geschopt.Nu ben ik zo breed gelijk de meeste beginnen.
Dus gewoon doorbijten en genieten van je trainingen.