XXL Nutrition

mogelijk zonder anabolen?

Ik ben echt niet jaloers op kleine mensen hoor. (ik ben 1.88m)

Ik denk dat, als je er echt de volle 100% voor gaat, en alles doet wat je moet doen qua voeding en training, je wel zo kan komen, maar in 7j..denk ik niet!

Hate 2 break it 2 ya :(

Hang van je aanleg af, maar vrees ervoor maar waar een wil is is een weg, je wordt wat je wil worden zolang je genen het toelaten.

!!!!!!!en om te bulken als billie turf!!!!!!!!

3kneedead zei:
1.86....maar mensen onder 1.80 lijken breder en hebben bij veel oefeningen een kleinere ROM, waardoor ze sterker lijken :p

blabla smoesjes allemaal. Til dat gewicht nou eerst maar zelf eens omhoog voordat je met slappe smoesjes komt. Gewoon niet zeiken b*ch tillen dat gewicht hoe lang je ook bent :rolleyes: ;)

vergeet het, spiegel je nie aan zulke mannen

Ik zou er eerlijk gezegt niet op rekenen. Wat andere al zeggen, met spuer genen en 200% inzet misschien over een jaar of 10. Maar ik zou r niet op hopen bro!

wat bedoelen jullie in fiete me natural
zonder eiwit shakes enzo
of zonder doping

zonder doping...

JLo zei:
190cm hier, kvind dat over het algemeen niet slecht, maar idd die vergelijking met kleinere mensjes -> tgaat gewoon sneller van hen, face it

Bull bro...dat gaat niet sneller! Ik heb nog nooit gehoord dat kleine mensen sneller groot worden. Ik zelf ben 1m84 en groei op een mooi tempo en er zitten kerels bij ons die ongeveer 1m60 zijn en die gaan bijna niet vooruit. Ligt aan verschillende factoren..

Ik vind persoonlijk dat je je niet moet gaan vergelijken.Je mag wel een streefdoel hebben maar bekijk vooral de vooruitgang op je eigen.
Voordat ik begon was ik gewoon een lat ik had geen borst of niets.Na een jaartje trainen ben ik toch al fier op mijn eigen dat ik kleine tetjes heb :p !Ten opzichte van jullie stelt dit allemaal niet voor maar ben fier op mijn eigen dat ik het al zo ver heb geschopt.Nu ben ik zo breed gelijk de meeste beginnen.

Dus gewoon doorbijten en genieten van je trainingen.

dasss toch nie natuurlijk

Ik vind om te beginnen niet mooi maar goed, smaken verschillen...

En 9,5 van de 10 dames ook niet en kom nou heren laten we wel wezen daar doen we het toch allemaal..... :D

Verder is dit naturel wel te bereiken met een schema waarin voeding,trainen,slapen zo goed, als goed maar zijn kan op elkaar afgestemd...

Dat alles in je voordeel moet zijn en je supersuper mesomorf moet zijn....

Verder veel wei-proteine en creatine en regelmatig; HMB en wat amerikaanse suplementen...

Verder minimaal 10 tot 16 jaar intensieve, gecontroleerde training... EN HEEEEL VEEEEl ERVARING KENNIs...

Met anabolen en het gehel rataplan 4 tot 7 jaar :D :D

Veel SUCCES !!!!!!!

Bla bla bla,

Ik ben 1.76 m en ja als je een klein beetje massa opbouwt ziet dat er al sneller indrukwekkend uit dan wanneer je 1.90 m bent. Daarentegen ziet het er gewoon raar uit als je met kleine ledematen massa opbouwt. Mijn benen durfde ik voorheen nooit hard te trainen, want als ze groeien in omvang lijkt het alsof ik op blokken loop: ze worden vierkant en lijken niet meer op benen. Iemand die langer is en langere benen heeft ziet er door trainen dus niet opgekropt/gedrongen uit maar gewoon groot en mooi gespierd. Bijkomend nadeel: met mijn lengte heb ik altijd pech met concerten kom ik nooit bij het bovenste keukenkastje zonder trapje ;) Maar ja, je bent wie je bent.

Gr

Daan

De Jos zei:
Ik vind persoonlijk dat je je niet moet gaan vergelijken.Je mag wel een streefdoel hebben maar bekijk vooral de vooruitgang op je eigen.
Voordat ik begon was ik gewoon een lat ik had geen borst of niets.Na een jaartje trainen ben ik toch al fier op mijn eigen dat ik kleine tetjes heb :p !Ten opzichte van jullie stelt dit allemaal niet voor maar ben fier op mijn eigen dat ik het al zo ver heb geschopt.Nu ben ik zo breed gelijk de meeste beginnen.

Dus gewoon doorbijten en genieten van je trainingen.

TOTALLY AGREED !!!! Respect bro !!! :thumbs:

Heey kerel luister niet naar al die demotiverende argumenten!!!

TRAINEN, ETEN, RUSTEN!!!

En er voor gaan, want hoe weet je nou of je zoiets kunt worden als je het nog niet uitgeprobeerd hebt!"

De instelling: NIETS is onmogelijk en probeer alles na te streven van wat je wil bereiken!!

We kunnen wel blijven speculeren over dit ideaalbeeld, maarrrrrrr is er hier niet gewoon iemand die denkt bij deze bouw in de buurt te komen en een foto heeft van zo'n 7 jaar geleden toen ie nog een iel broekkie was!???! (voorwaarde is wel dat je al die tijd clean hebt getraind)

Terug
Naar boven