XXL Nutrition

Mogelijke eerste kuur

Breedbutnotlate

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
49
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
9%
beste bb'ers,

Al enig tijd ben ik aan krachttrainen (3jaar) maar ben toch van plan om in de toekomst te gaan kuren.
Hiermee wil ik voor nu nog in ieder geval een tijd mee wachten. Voorlopig nog aan het inlezen.

De volgende kuur had ik in gedachten:

WK 1-10 Mast e 400mg e5d
WK 1-10 Test e 375mg e5d
WK 13-15 Clomid 50mg ed

De mast wilde ik ernaast zetten aangezien Cools dit aanraadt in andere topics vanwege de A:E verhouding. Om de 5 dagen injecteren voor stabielere bloedwaardes.

Graag kritiek/advies m.b.t. kuurlengte, hoeveelheid en kickstart eventueel.

500 test 200 mast EW
10 of 12 weken.

Zou inderdaad de test ook gewoon op 500mg/week doen, heb je veel meer aan dan enkel je mast zo hoog. En kickstart afhankelijk van je doelen; winny of dbol. Tevens zou ik ook zeker de hCG erbij nemen voor een sneller herstel nadien.

Dus:
1-6 Winny 50mg ED
1-12 Test E 500mg EW
1-12 Mast E 200mg EW
1-14 hCG 2x 500iu EW
14-18 Clomid 25mg ED

Je hebt gelijk als je het over de A/E verhouding hebt om sides ed. zoveel mogelijk de kop in te drukken. Punt is dat je niet weet hoe je op Test only reageert. Misschien heb je wel helemaal geen last van sides (niet zaniken om een beetje vocht oid). Dan weet je dat.. Heb je wel last van sides, kan je ervoor kiezen de volgende keer een stof als Mast of Primo mee te laten lopen om de A/E beter in balans te brengen. Mocht je met Test/Mast alsnog last van vervelende sides krijgen, weet je weer niet waar het van komt. Vandaar dat jou aangeraden word Test only te pakken.

Kickstart tja, zou gaan voor Dbol, Winny of Var. Die keuze is idd nagelang je doelen zoals Denny zegt. Als je (redelijk) droog staat kan je Dbol pakken. Sta je dat niet zou ik lekker voor Var of Winny gaan. Welke je dan wilt pakken, lees je maar in. Beide lijken op elkaar maar verschillen zijn er zeker.

• Topic Starter Topic Starter
500 test 200 mast EW
10 of 12 weken.
Zou inderdaad de test ook gewoon op 500mg/week doen, heb je veel meer aan dan enkel je mast zo hoog. En kickstart afhankelijk van je doelen; winny of dbol. Tevens zou ik ook zeker de hCG erbij nemen voor een sneller herstel nadien.

Dus:
1-6 Winny 50mg ED
1-12 Test E 500mg EW
1-12 Mast E 200mg EW
1-14 hCG 2x 500iu EW
14-18 Clomid 25mg ED

Gewoon EW injecteren dus en Mast stuk lager en eventueel later in kuur aanpassen als er teveel sides zijn.

Hcg wordt moeilijk ivm thuiswonend :o

Punt is dat je niet weet hoe je op Test only reageert. Misschien heb je wel helemaal geen last van sides (niet zaniken om een beetje vocht oid). Dan weet je dat...

Hier heb je wel gelijk in inderdaad.

Kickstart tja, zou gaan voor Dbol, Winny of Var. Die keuze is idd nagelang je doelen zoals Denny zegt. Als je (redelijk) droog staat kan je Dbol pakken. Sta je dat niet zou ik lekker voor Var of Winny gaan. Welke je dan wilt pakken, lees je maar in. Beide lijken op elkaar maar verschillen zijn er zeker.

Is kickstart echt een meerwaarde? Of scheelt dit maar nauwelijks dan zonder?

Kickstart zorgt ervoor dat je sneller het ON gevoel hebt. Test werkt al vanaf dag 1 maar word pas echt goed merkbaar vanaf een week of 4-5. Kickstart zal ook voor directe krachttoename zorgen en geeft je een bepaalde look. Je hoeft niet eerst een x aantal weken te wachten tot je daadwerkelijk het gevoel hebt dat je aan het roiden bent. Nadelen zijn mogelijk verhoogde kans op oestrogene sides (dbol), last van gewrichten of haaruitval (winny) etc.

Aan het eind van de rit zal het qua kilo's niet dusdanig veel uitmaken. Tis afwegen wat je wil..

Je wilt juicen maar bang om tegen ouders eerlijk te zijn?

Ga je het in je kamer verstoppen dan? Lol

waar zegt ie dat dan Pillz?

denk trouwens dat de meesten het niet vertellen toch. waarom zou je.. en als ze het toch toevallig vinden; vit inject ma/pa :D

Je wilt juicen maar bang om tegen ouders eerlijk te zijn?

Ga je het in je kamer verstoppen dan? Lol

waar zegt ie dat dan Pillz?

denk trouwens dat de meesten het niet vertellen toch. waarom zou je.. en als ze het toch toevallig vinden; vit inject ma/pa :D

Volgens mij keurt vrijwel geen ouder juicen goed, maarja wie ben ik :rolleyes:

Kickstart zorgt ervoor dat je sneller het ON gevoel hebt.
Aan het eind van de rit zal het qua kilo's niet dusdanig veel uitmaken. Tis afwegen wat je wil..

Hier ga ik nog over nadenken, tnx in ieder geval ! :p

500 test 200 mast EW
10 of 12 weken.

Ik volg Stunna.

Als je Mast doet om je negatieve effecten van Test af te blokken heb je daar niet zo veel van nodig.

Ik sta nog steeds voor 500mg Test want ik heb geen last van waterretentie en stacken in je eerste kuur zorgt ervoor dat je niet direct weet welke stof voor welk effect bij jou zorgt. Het is uiteraard jouw keuze.
500mg lokt al heel wat uit bij mij dus ik zou NOOIT of te nimmer begonnen zijn met 700mg. Maar deze kuur die Stunna voorstelt lijkt me wel wat.

Ik stel voor.

1-10 Test E 2x 250mg
1-10 Mast E 1x 200mg (ken deze vial niet maar vermoed dat het 200mg/ml is)
1-15 HCG 2x 500IU
11-15 PCT naar keuze.

Gewoon EW injecteren dus en Mast stuk lager en eventueel later in kuur aanpassen als er teveel sides zijn.

Hcg wordt moeilijk ivm thuiswonend :o

Hier heb je wel gelijk in inderdaad.

Is kickstart echt een meerwaarde? Of scheelt dit maar nauwelijks dan zonder?
Kickstart zou ik niet doen bij een eerste kuur, dan kan je beetje bij beetje aan de AAS wennen.

Ik verberg mijn HCG achter een vak in de koelkast in Aluminiumfolie. Vindt ze nooit.

Destijds las ik weleens mee in je topic. Wat voor kuurtje is het uiteindelijk geworden?

Na langs twijfelen toch een kickstart toegevoegd waar ik geen spijt van heb. Het is het volgende geworden:

1-4 winstrol 50mg ED
1-12 test-e 500mg EW (verdeeld over 2 injects)
1-14 hcg 2x 500iu EW
14-17 nolva 20mg ED

Heb 2 weken geleden aromasin op 5mg ED toegevoegd omdat ik last kreeg van een schijfje onder tepel. Is nu weg maar blijf het preventief nemen, vocht is hierdoor ook weg.

Sta momenteel op 9,5kg winst (vp een lichte stijging) en zit nu in week 9. Dus ik mag zeker niet klagen :). Voeding zit momenteel op ongeveer 4400kcal geheel clean.

Heb zeker geen spijt van mijn besluit :)

De scheve gezichten en hatende reacties zijn ook priceless haha

Tnx allen

Ik volg Stunna.

Als je Mast doet om je negatieve effecten van Test af te blokken heb je daar niet zo veel van nodig.

Ik sta nog steeds voor 500mg Test want ik heb geen last van waterretentie en stacken in je eerste kuur zorgt ervoor dat je niet direct weet welke stof voor welk effect bij jou zorgt. Het is uiteraard jouw keuze.
500mg lokt al heel wat uit bij mij dus ik zou NOOIT of te nimmer begonnen zijn met 700mg. Maar deze kuur die Stunna voorstelt lijkt me wel wat.

Ik stel voor.

1-10 Test E 2x 250mg
1-10 Mast E 1x 200mg (ken deze vial niet maar vermoed dat het 200mg/ml is)
1-15 HCG 2x 500IU
11-15 PCT naar keuze.
Hoezo HCG tijdens je nakuur? Beetje vreemd ?

Dus:
1-6 Winny 50mg ED
1-12 Test E 500mg EW
1-12 Mast E 200mg EW
1-14 hCG 2x 500iu EW
14-18 Clomid 25mg ED

Dit.

En HCG vries ik zelf altijd in. Dus kunt ook alle spuitjes vast klaarmaken en dan verstoppen in de vriezer in een zak diepvriesgroente of iets anders wat je ouders niet gebruiken. :D
Zo deed ik het toen ik nog thuis woonde.

Dit.

En HCG vries ik zelf altijd in. Dus kunt ook alle spuitjes vast klaarmaken en dan verstoppen in de vriezer in een zak diepvriesgroente of iets anders wat je ouders niet gebruiken. :D
Zo deed ik het toen ik nog thuis woonde.

Hoe zit het nou met invriezen van hCG dan, is dat gewoon oké?

Hoe zit het nou met invriezen van hCG dan, is dat gewoon oké?

Zover ik weet zijn er geen echte studies naar gedaan of het de kwaliteit van de HCG aantast, maar gebruik het nu al meer dan een jaar zo (blast/cruise) en alles werkt nog prima.
Ik gebruik altijd het steriele water wat bij de HCG zit dus dit moet ik dan wel invriezen want in de koelkast blijft dat 2-3 dagen houdbaar. Met bac water zou ik het ook kunnen mengen en dan de gevulde spuitjes in de koelkast bewaren, maar heb altijd op de invries methode gedaan en bevalt me prima.

Terug
Naar boven