Fitness Seller

Mogelijke eerste kuur

Van vriezen is het inderdaad niet bekend wat het doet met hCG. Normaal gesproken hoor je eiwitten niet in te vriezen. Vries-dooi cycli zorgen voor het 'samenklonteren' van eiwitten (er ontstaan aggregaten) en ook kan het ervoor zorgen dat het eiwit permanent z'n ruimtelijke structuur (en daarmee zijn functionaliteit) verliest.

Met oplossen in bacteriostatisch water zit je safe qua werking. Dit is 60 dagen houdbaar in de koelkast wat bij ieder gebruiksprotocol wel voldoende zou moeten zijn.

hCG t/m eerste week nakuur he. Is gewoon oké.

beste bb'ers,

Al enig tijd ben ik aan krachttrainen (3jaar) maar ben toch van plan om in de toekomst te gaan kuren.
Hiermee wil ik voor nu nog in ieder geval een tijd mee wachten. Voorlopig nog aan het inlezen.

De volgende kuur had ik in gedachten:

WK 1-10 Mast e 400mg e5d
WK 1-10 Test e 375mg e5d
WK 13-15 Clomid 50mg ed

De mast wilde ik ernaast zetten aangezien Cools dit aanraadt in andere topics vanwege de A:E verhouding. Om de 5 dagen injecteren voor stabielere bloedwaardes.

Graag kritiek/advies m.b.t. kuurlengte, hoeveelheid en kickstart eventueel.

Niks mis mee, je kunt de Test vervangen voor Sust,waar ook korte esters inzitten zodat je geen ander product als winny of.. nodig bent voor je genoemde kickstart

Terug
Naar boven