- Waardering
- 3.208
Minder frequent trainen heeft te maken met wetenschap, niet met én of andere trend of hype. Net zoals minder hardcore sportscholen te maken heeft met waar meer aan te verdienen valt. BB kiezen vandaag de dag steeds vaker voor een homegym.Het is wel grappig dat je continue zo'n cyclus ziet rond de 30 jaar en langer.
Geloof komt weer massaal terug. En bodybuilders trainen weer elke spiergroep twee keer in de week.
In mijn omgeving zie je de laatste tijd, hardcore sportscholen Schieten allemaal als paddestoelen uit de grond.
Technologie en wetenschap zijn niet als een modetrend, over 30j leven we gewoon in een totaal andere wereld. Misschien wel een wereld die je niet meer zal herkennen.
Religiositeit daalt gewoon elk jaar in het Westen (zelfs in de V.S.), is een trend die zal blijven doorgaan, alleen islamitische immigranten vormen daar een uitzondering op, maar houden de trend niet tegen en een Hollywood film al helemaal niet.(Geloof zal je vooral zien terug komen wanneer Noah in de bioscoop is uitgekomen)
Ik heb zelf een actieve bril, maar het gewicht is de minste irritatie eigenlijk, erger is dat je altijd rechtop moet zitten en nooit eens achterover kan liggen zoals bij een normale film. Batterijen waren ook snel leeg. Het zou natuurlijk veel meer succes hebben zonder brilletje.Ik heb anders geen problemen met die passieve 3D brillen hoor T, dingen wegen geen drol
Stiekem hoop ik dat je straks met 2 mensen op 1 console kan spelen op volledig scherm met passieve brillen. Lijkt me ideaal, tijd lang 2 tv's op mijn kamer gehad maar uiteindelijk zit je toch bij elkaar op het scherm te kijken..