Fitness Seller

Nieuws Monderne bioscoop,3D, 4K (digital is over) 35 mm old-school special effects komen terug

Het is wel grappig dat je continue zo'n cyclus ziet rond de 30 jaar en langer.

Geloof komt weer massaal terug. En bodybuilders trainen weer elke spiergroep twee keer in de week.
In mijn omgeving zie je de laatste tijd, hardcore sportscholen Schieten allemaal als paddestoelen uit de grond.
Minder frequent trainen heeft te maken met wetenschap, niet met én of andere trend of hype. Net zoals minder hardcore sportscholen te maken heeft met waar meer aan te verdienen valt. BB kiezen vandaag de dag steeds vaker voor een homegym.

Technologie en wetenschap zijn niet als een modetrend, over 30j leven we gewoon in een totaal andere wereld. Misschien wel een wereld die je niet meer zal herkennen.

(Geloof zal je vooral zien terug komen wanneer Noah in de bioscoop is uitgekomen)
Religiositeit daalt gewoon elk jaar in het Westen (zelfs in de V.S.), is een trend die zal blijven doorgaan, alleen islamitische immigranten vormen daar een uitzondering op, maar houden de trend niet tegen en een Hollywood film al helemaal niet.

Ik heb anders geen problemen met die passieve 3D brillen hoor T, dingen wegen geen drol

Stiekem hoop ik dat je straks met 2 mensen op 1 console kan spelen op volledig scherm met passieve brillen. Lijkt me ideaal, tijd lang 2 tv's op mijn kamer gehad maar uiteindelijk zit je toch bij elkaar op het scherm te kijken..
Ik heb zelf een actieve bril, maar het gewicht is de minste irritatie eigenlijk, erger is dat je altijd rechtop moet zitten en nooit eens achterover kan liggen zoals bij een normale film. Batterijen waren ook snel leeg. Het zou natuurlijk veel meer succes hebben zonder brilletje.

Ah ja passief werkt een stuk beter, zijn van die bioscoop brilletjes. Nadeel alleen is dat je de helft minder resolutie hebt maar dat is 1 nadeel tegenover veel voordelen.. Actief is in mijn ogen gewoon 1 grote faal, ziekelijk dure brilletjes en waardeloos systeem.

Ah ja passief werkt een stuk beter, zijn van die bioscoop brilletjes. Nadeel alleen is dat je de helft minder resolutie hebt maar dat is 1 nadeel tegenover veel voordelen.. Actief is in mijn ogen gewoon 1 grote faal, ziekelijk dure brilletjes en waardeloos systeem.
Ik heb actief op grote plasma, en stel de helderheid zo hoog mogelijk in en donkere ruimte. Kan niets tegenop qua beeldkwaliteit trust me. Maar beide systemen hebben voordelen en nadelen. Dus je kan niet 1 een faal te noemen en het andere niet.;)

Ik heb actief op grote plasma, en stel de helderheid zo hoog mogelijk in en donkere ruimte. Kan niets tegenop qua beeldkwaliteit trust me. Maar beide systemen hebben voordelen en nadelen. Dus je kan niet 1 een faal te noemen en het andere niet.;)

Actief is gewoon niet praktisch.. Thuis wil je gewoon met paar vrienden film kijken ben je honderden euro's kwijt aan paar extra van die brilletjes... T idee is leuk maar de uitvoering is gewoon slecht. Brilletjes te duur, niet normaal kunnen kijken, knipperding op je hoofd enz...

Faal is misschien wat overdreven maar in mijn ogen is passief 3D een heel stuk beter

Ik vind een 3D film in de bios juist mooi en leuk:)

Terug
Naar boven