MuscleMeat

Monster energy drank

Zit er prik/brubbels/bruis in ? Ik lust namelijk niets met prik :p

Echt vies spul, heb de groene eens geprobeerd. Smaakt naar Red Bull met koffie en alcohol ofzo.

ervaring mee? Ben benieuwd of je het ook gewoon kan gebruiken om ff weer geconcentreerd te raken zonder hyper te worden. Wil het namelijk niet voor trainen gebruiken.

Neem die dingen als snoepjes.... :D

Gebruik in ECA stack, 250mg. M'n broertje gebruikt ze gewoon als hij een boost nodig heeft, werkt prima.

Gisteren de gele geprobeerd, niet slecht

Straks de groene eens proeven :D

• Topic Starter Topic Starter
ik ga eens kijken of ze die gele hier hebben bij de supermarkt

ik geloof best dat dit ook gewoon slecht voor je is!

krijg er een sugar rush van, veel te snoepachtig ook bah bah bah

hoeveel van die zooi mag je per dag drinken eigenlijk :p

@Xto, wel is gezien, nooit gedronken. wat is het, is het lekker? waar koop je het? :p
ben wel benieuwd

• Topic Starter Topic Starter
bawls is niet te koop,

Na een aantal jaar BAWLS Guarana met veel plezier geïmporteerd te hebben heb ik een moeilijke beslissing moeten nemen: de import is in overleg met de producent tijdelijk stil gelegd totdat er een plan ligt waarmee we op grotere schaal verder kunnen.

Om BAWLS Guarana ook buiten de gaming community tot een succes te maken zoek ik een partner die BAWLS Guarana in de Benelux naar het volgende niveau wil helpen tillen. Ik ben op het moment dan ook met een aantal partijen in gesprek.

Mocht je interesse hebben in een partnership, overname, of andere ideeën hebben zodat BAWLS Guarana niet van de Nederlandse en Belgische markt verdwijnt neem dan contact op per email.

Hou deze site in de gaten voor meer nieuws over BAWLS Guarana!

Roy Boverhof
BAWLS Benelux
info@bawls.nl

Je schijnt het in amerika te kunnen bestellen, moet je wel 72x24 flesjes bestellen.

hoe snel ga je dood aan energy drinks,
20 blikjes zijn gevaarlijk voor een tenger meisje van 14. 140 blikjes zijn dodelijk voor een volwassen man.

er is een precieze cafeine overdosis calculator online hiervoor.
vul merk in, hoeveel je weegt, en zie hoeveel blikjes dodelijk zijn,

bawls amerika,
http://www.bawls.com/products_guarana.html

welke ook goed werkt is gusto, te koop bij de weegschaal.

Laatst bewerkt:
Toen ik dit in de avond dronk, werd ik enorm hyper. Het toen midden in de nacht nog even een stuk hard moeten lopen om al die energy kwijt te kunnen. Ik was niet te stoppen man! Gruwelijk spul als je een enorme energyboost wil! :P

En al die energydrinks zijn 'slecht'. Gewoon in mate innemen dan is er niets aan de hand natuurlijk. Bijna alles in overdosis is slecht, zelfs iets dat gezond of goed is. :)

Er zitten echt overdreven reacties tussen zoals deze boven mij

Terug
Naar boven