Fitness Seller

Monster energy drank

Ik vind 't best wel lekker die Juice + energy (Ripper Drank)

Maar ****ing veel suikers ..

10,5 per 100cl .. zo'n blick is 500 cl

ja idem, s'avonds bij het examen studeren had mijn geweten het ook moeilijk met die 50gram suiker. de L-carnitine erin is zwaar ondergedoseerd, zal geen **** helpen.

Hij is inderdaad heel erg zoet, liever nog een redbull dan.

Lekker spul,helpt zeker als je een opkikker nodig hebt,als je elke dag traint en hard werkt helpt het om je dag door te komen.

Die blauwe variant is echt smerig. Vieze snoepachtige smaak. Ik hou het bij Highway of Bullit (light variant), die is goed te drinken.

Kvin alle 3 die monster energy drankjes het beste qua smaak tov die andere merken..smaak is natuurlijk persoonlijk. €1,5 voor 0,5l is ook nog te doen

een nieuwe die je ook kan halen even duur en zo is:
[Link niet meer beschikbaar]
gister geprobeerd erg lekker de smaak is ook anders dan redbull en monster
[Link niet meer beschikbaar]

ja idem, s'avonds bij het examen studeren had mijn geweten het ook moeilijk met die 50gram suiker. de L-carnitine erin is zwaar ondergedoseerd, zal geen **** helpen.

Neem gewoon een 3 dubbele expresso. Krijg je ook flink wat cafeïne binnen maar dan zonder suikers.

Het is btw niet te zuipen maar dat maakt niets uit :D

Die burn heb ik al eens gedronken in Turkije. Is van coca-cola dacht ik.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb maandag de gele monster energy gehad, met juice. Om de leegheid, moeheid en kater van mijn Crack gebruik van zondag wel te drinken, maar veel hielp het niet.

ik heb maandag de gele monster energy gehad, met juice. Om de leegheid, moeheid en kater van mijn Crack gebruik van zondag wel te drinken, maar veel hielp het niet.

Je lichaam was waarschijnlijk vermoeid toen je die crack gebruikte. Dus stel je die vermoeidheid uit, waardoor die dubbel zo hard terugkomt. Het heeft geen zin om maar energiedrankjes te blijven nemen. Beste kan je gewoon je rust pakken ;)

Tenzij je het over de andere crack hebt, dan weet ik niet het zit met :D

Waar is die lo carb monster nog te krijgen? In de C1000 en A&h hebben ze hem niet meer

jumbo zag ik ze staan gister. die gele toch? ^^

vindt het nog steeds niet te zuipen die van coca cola vindt ik wel lekker BURN

monster is een energiedrankje voor kampers, marginalen en ander tuig

Ik vind die blauwe lekker, veel lekkerder dan gewone redbull of die andere knock offs. Maarja smaak is persoonlijk natuurlijk:)

ok, zal er s op letten. smaakt die een beetje? vind die suikervrij van redbull maar niks.

Ja, die smaakt ook best, alleen kom ik ze ook nergens meer tegen.

Die blauwe is echt zo goor! Ik weet niet waar het naar smaakt maar handzeep komt het dichtst in de buurt. Geloof me.... probeer het gewoon niet!

Terug
Naar boven