MuscleMeat

Monster energy drank

Toch is het echt waar. Overdreven of niet... ;)

Toen ik dit in de avond dronk, werd ik enorm hyper. Het toen midden in de nacht nog even een stuk hard moeten lopen om al die energy kwijt te kunnen. Ik was niet te stoppen man! Gruwelijk spul als je een enorme energyboost wil! :P

En al die energydrinks zijn 'slecht'. Gewoon in mate innemen dan is er niets aan de hand natuurlijk. Bijna alles in overdosis is slecht, zelfs iets dat gezond of goed is. :)

Volgens mij stuiter jij ook al op een paar koppen koffie?

had hem gisteren even geprobeerd het boost toch wel lekker maar ja het is ook gewoon 2x zo veel als redbull dus ja zo'n sugarrush kan je wel verwachten

Ik vond de blauwe wel lekker.. Deze heeft bijna de zelfde smaak als redbull maar dan iets wateriger

Zelfde effect als bij Redbull.. je krijgt wat meer energie..

• Topic Starter Topic Starter
van dat halve liter blik monster energy groen van van de week lag ik tot half 2 snachts strak in bed, toen lekker slapen, toch om 6 uur weer fris er af, was een relaxte avond.

Bawls...zie je vaak op lan-party's voor de echte die-hards.

ontopic: merk wel dat een redbull wat scheelt op een training, wordt minder snel dol en wat meer power drink het de eerste minuut 'adje' dus in één keer op. Daarna 0,5L isotone van de aldi verspreid over de training. Doe dit de komende maand, goedkope boost.

Heb nog paar aldi energydrinks staan, maar als die opzijn betaal ik liever wat meer voor bullit light.

Laatst bewerkt:
Heb Rockstar, Monster en Bullit geprobeerd en bullit blijft voor mij kwa smaak toch het lekkerst. Kwa boost merk ik er weinig meer van helaas.:(

Aan hoeveel liter koffie staat dit nou gelijk?

Is af en toe wel lekker. Wel heel erg zoet.

4 a 6 bakken koffie = één blikje energydrink ( 250ml )

Dus die nieuwe soorten van 500ml zijn 8 a 12 bakken koffie.

damn, dat is echt veel. Kan toch nooit goed zijn man, als je 2 van die blikken achterover werkt in een dag bv (en dat zie ik die school kiddies nog wel doen) dan hebben ze ommenabij 16 koppen koffie op :D

Tel daar de zakken chips nog bij op + ontbijt, lunch en savonds nog ff friet uit de vettent en alle tussendoortjes.

Die blauwe cva, die groene vind ik niet te gieten!!!

Trouwens, met mate drinken hé, 2 van die blikskes en je hebt al al de suiker binnen dat je op één dag mag binnenkrijgen... :)

4 a 6 bakken koffie = één blikje energydrink ( 250ml )

Dus die nieuwe soorten van 500ml zijn 8 a 12 bakken koffie.

Vind het niks gek dat je zo waus als een kanarie met een speedpikkie in je bedje ligt als je denkt dat dit waar is.

1 blik RB: 30 mg Caf/100 ml : 75 mg
1 kop koffie(190ml) +/- : 100mg.

supp-review ban voor jou makker ;)

Een kopje filterkoffie levert gemiddeld 80 milligram cafeïne. Ter vergelijking: een kopje thee bevat gemiddeld 30 milligram cafeïne, een glas cola 18 milligram.

ik drink zelf dit soort dingen nooit, ook geen redbull maar hoorde gisteren van een vriend dat dit toch echt vieze, zoete troep was.

no thanks.

jah redbull drink ik zo weg maar deze troep is echt giga zoet ik drink het overgens wel, maar alleen zondag in de ochtend omdat ik dat nog gaar ben van de G.

Ik vind 't best wel lekker die Juice + energy (Ripper Drank)

Maar ****ing veel suikers ..

10,5 per 100cl .. zo'n blick is 500 cl

Terug
Naar boven