- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Die blauwe is echt zo goor! Ik weet niet waar het naar smaakt maar handzeep komt het dichtst in de buurt. Geloof me.... probeer het gewoon niet!
haha dan heb ik een rare smaak

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die blauwe is echt zo goor! Ik weet niet waar het naar smaakt maar handzeep komt het dichtst in de buurt. Geloof me.... probeer het gewoon niet!

heb net een Monster Energy drank op van AH, de groene, gruwelijk is ie. Super pep en energie. Ook mentaal. Aanrader.
![]()
Monster t*ring zooi drink. Dat je tanden er nog niet spontaan uitvallen bij het drinken van deze troep is een wonder. Begrijp mensen nog steeds niet, die dagelijks een paar van die bliken wegdrinken. Neem gewoon een caffeine tabletje van 200 a 250mg. Eeen stuk ``gezonder`` dan die zoete bende.
Nog nooit zo'n vieze energy op. ALS ik er wel eens eentje drink houd ik het toch bij RedBull of dat ene groene blikje waarvan ik de naam niet meer weet?
ik heb voor sterkste man van vlaanderen 3 liter van die groene binnengegoten![]()

Waarom hoor ik niemand hier over GoFast. Dat is imho toch echt de lekkerste die erbij zit
[Link niet meer beschikbaar]