AndroidHealthClinic

Monster energy drank

Monster t*ring zooi drink. Dat je tanden er nog niet spontaan uitvallen bij het drinken van deze troep is een wonder. Begrijp mensen nog steeds niet, die dagelijks een paar van die bliken wegdrinken. Neem gewoon een caffeine tabletje van 200 a 250mg. Eeen stuk ``gezonder`` dan die zoete bende.

Ja, een paar halve liters energy drank zal idd niet goed zijn ofdat het nu Monster of RedBull is..

omdat jij ze kocht denk ik. Dan kochten ze speciaal voor jou 5 blikjes en af en toe kwam er iemand anders langs die het wilde proberen waardoor het op was voordat jij ze kon kopen

hahaaha, nu kheb er wel een aantal gekocht maar er stonden er altijd evenveel als de groene en gele:p

heb net een Monster Energy drank op van AH, de groene, gruwelijk is ie. Super pep en energie. Ook mentaal. Aanrader.

51lituwxA3L._SS500_.jpg

Monster wat een t*fus zooi,neem liever ROCKSTAR staat bij de AH naast de monster even duur 2x beter en natuurijk lekker koud drinken

Succes verder met monster igg

Monster t*ring zooi drink. Dat je tanden er nog niet spontaan uitvallen bij het drinken van deze troep is een wonder. Begrijp mensen nog steeds niet, die dagelijks een paar van die bliken wegdrinken. Neem gewoon een caffeine tabletje van 200 a 250mg. Eeen stuk ``gezonder`` dan die zoete bende.

Doe het niet voor de caffeine, maar de smaak. Maar ik probeer me wel in te houden. Anders zou ik elke dag aan deze zooi zitten.

idem + die Monster geeft toch wel een kick vind ik tov RedBull. En 1,5euro voor een halve liter is helemaal niet duur.

ik heb voor sterkste man van vlaanderen 3 liter van die groene binnengegoten :D

Heb van iemand 'Burn' energy drink gekregen gisteren, Maar ff proberen morgen, heb net 2 liter melk op dus als ik dat nu ga zuipen ben ik bang dat ik ga kotsen.:o

Vanmiddag een halve liter Rockstar energy gedronken wel aardig vergelijkbaar met Monster. Omdat ik zo goed als nooit caffeine gebruik slaat dat gelijk hard in, zeker met die 3 gram taurine die er ook nog in zo'n halve liter zit.

Waarom hoor ik niemand hier over GoFast. Dat is imho toch echt de lekkerste die erbij zit

[Link niet meer beschikbaar]

Dat dan weer wel, maar bij de Makro als het goed is maar ongeveer €24,- per 24blikjes, nog steeds duur maar toch weer iets minder

Terug
Naar boven