- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebruik es meer gewicht als je zoveel massa bij wilt .
Nette squat en leg press bro.
Voor mij hoef je er trouwens neit elke keer bij te zetten of het een compund of isolatie is, hier speciale reden voor?

Goed bezig op fullsquats!
Zonder schoenen, Arnold style!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zonder schoenen, is misschien wel een goede manier om wat ruimte in de gym te creeren.
En de 100kg squat is je toch gelukt kerel, netjes.
Tja hij moet het toch opbouwen he, Rome is ook niet op één dag uit de grond geschoten. Als hij te snel te zwaar wil gaan dan zal hij blessures krijgen, veiligheid is ook nog belangrijk.
dat moet je wel kunnen snoob , jij hebt toch ook niet in 1 keer zoveel gewicht kunnen pakken , daar gaat normaal gezien een tijd overheen toch

LoL 120 KG wtf...Dat is onmogelijk bro althans binnen 1 half jaar e ook nog eens 10% vet. Sowieso best lastig als je naturel traint ben ik bang?
Nette squat en leg press bro.
Voor mij hoef je er trouwens neit elke keer bij te zetten of het een compund of isolatie is, hier speciale reden voor?
Lukte het jou na 3 maanden krachttraining 100kg langzaam ass to the grass te squaten 6x?
Ik had niet eens een schema ofzo. Vreten en trainen.Full squat ATG 5 * 50 / 5 * 60 / 5 * 70 / 5 * 80 / 5 * 90 / 5 * 100 / 3 * 110 / 2 * 120 ( 120 was parallel )
Waarschijnlijk om de niet oplettende lezer duidelijk te maken dat zn routine voornamelijk uit compounds bestaat.
Wellicht ook voor hemzelf om de verhouding compound/isolatie duidelijk weer te geven.
Oh ja, voorheen bleef ik ook squatten op blote voeten. Toen heb ik geprobeerd te squatten met all stars en dat ging een stuk fijner. "Speciale" squat schoenen zal uiteraard het beste zijn, maar daar zit ook een fix prijs kaartje aan.

Voor 70-80 ook.valt wel mee hoor , voor 140 euro heb je goeie schoenen![]()
Waarschijnlijk om de niet oplettende lezer duidelijk te maken dat zn routine voornamelijk uit compounds bestaat.
Wellicht ook voor hemzelf om de verhouding compound/isolatie duidelijk weer te geven.
Oh ja, voorheen bleef ik ook squatten op blote voeten. Toen heb ik geprobeerd te squatten met all stars en dat ging een stuk fijner. "Speciale" squat schoenen zal uiteraard het beste zijn, maar daar zit ook een fix prijs kaartje aan.

Bfffffffff. Jij verachterlijkt met de minuut of niet?