Ben benieuwd naar je DL filmpje, train ze kerel.
edit: nette DL beest!
Vergeten camera mee te nemen naar de gym!
Volgende rug training maak ik youtube films bro. Ik wil namelijk ook feedback over de techniek. Zal morgen mijn schouders,triceps,traps training filmen,
Ja sterke rugtraining hoor, en geweldige deads. Keep it up sgt!
Thanks, die deads zijn wel dodelijk heb namelijk vanmiddag een half uurtje op bed gelegen erdoor.
Die deads gaan wel ineens extreem hard zeg. Paar weken terug zat je nog op de 120kg en nu op 160kg

Ik zie dat je laatste setjes de laatste trainingen steeds lager in de reps zitten met zwaardere gewichten. Vanwaar deze aanpassing?
Training ziet er lekker uit verder.
Inspiratie uit massallah zijn log en advies gevraagd aan hummer en dressed black over de king squat hetzelfde geldt blijkbaar voor de deadlift;
Squats (full):
1e set: 100 kg x 10.
2e set: 130 kg x 5.
3e set: 150 kg x 2.
1e werkset: 175 kg x 8.
2e werkset: 165 kg x 9.
3e werkset: 150 kg x 10.
4e werkset: 140 x 12.
5e werkset: 140 x 10.
6e werkset: 100 x 18.
7e werkset: 80 x 21.
Citaat:
Origineel gepost door
sgtmossad [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat ben jij een beest zeg dit is niet normaal..........wat zijn die eerste 3 sets tellen die niet mee? **** dat is zeg maar mijn training.
Wil je mij svp iets meer vertellen over de effectiviteit van 7 werksets voor benen en geen andere oefeningen?
Denk je dat het ook zin heeft voor beginnende builders zoals ik?
Misschien spreek ik voor mijn beurt, maar ik denk dat d'n Dressed het wel met me eens zal zijn, anders horen we het vast wel...

De sets is persoonlijk, dat moet je eigenlijk op het gevoel doen.
De éne keer doe je wat meer dan de andere omdat je je beter voelt, fitter bent, beter uitgerust, enz. enz.
Geen wet van Meden en Perzen (?!!!)
En zeker beginnende bodybuilders zouden "King Squat" in hun armen moeten sluiten, en heel hun massakwekende leven volgens zijn regels leven!

Leer je een goede techniek aan, en ga er tegenaan zou ik zo zeggen.

En je mag er nog wel wat bij doen voor de benen, maar nodig is dat in het begin zeker niet, IMHO, en die van vele anderen.

Squats en Deadlifts zijn de massa bouwende stenen van de krachtsporter!
Again: IMHO
Citaat:
Origineel gepost door
sgtmossad [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zelfs dat lukt niet...red maximaal 100 kg full squat..pff
Dat maakt geen zak uit, als jij maar voluit gaat met een goede techniek!

De grotere gewichten komen vanzelf wel, en de quat zal jou in staat stellen je max. potentiëel te bereiken als je met genoeg intensiteit en verstand blijft trainen.
Ik kon het niet laten Dressed...

Sorry...
Nogmaals: Goede training maat!
Lekkere training man. Ik ga je log zeker volgen.
Geweldige filmpjes ook...ik had ook een paar in mn log gepost.
Na-aper..

Leuk m8 thanks.
hahahaha SGT daagt ons uit om nog brutere maaltijden voor te schotelen.
De logs gaan een culinaire wending nemen, ik voel het.
Goed geknald op DL trouwens!
Thanks topper, kom jij nog eens met die pics van je monstermeals bro?
Jan des Bouvrie contest...Hier komt mijn 4 uur middag maaltijd; 4 zuurdesembrood waarvan een met pindakaas en 3 met 6 eieren waarvan 2 met eigeel met light mayonaise en ketchup (1 boterham met pindakaas had ik al opgegeten voor de pic) **** ik ben kapot ik had zelfs vanmiddag een half uur op bed gelegen joh.