Fitness Seller

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
4 gedoet.
40 minuten cardio

en voeding zware junk....mac donalds knakworsten vissticks

fishsticks valt nog mee als junk :D Je bent wel zwaar aan het afdwalen van je dieet :p

• #1.928
Net terug van de Arena. Wat een spannende wedstrijd met een k*teinde.

Edit; niet vier verschillende sick minds 4x:D

Laatst bewerkt:
az was beter tegen die duikelaars uit 020

+ een smerige overtreding van de aanvoerder van 020 + een onterechte rode kaart voor schaars -

Vandaag maar even een "relaxtraining " om te kijken hoe mijn schouder zou aanvoelen. 60%1rm ongeveer?

BORST/TRICEPS

Flatbench
20x20
12x40
12x60
12x70
12x80

Incline Dumbbell (hier voelde ik lichtelijk mijn schouder dus licht)
12x24
12x26
12x28

Cable Cross borst
12x30
12x35
12x40

Small grip bench press
12x60
12x60
12x60

Skull crusher
12x30
12x35
10x40

Triceps pushdown
12x25
12x30
10x35

Voeding = perfectie!
Wat een k-zooi stelletje nurds achter mij liepen nog meer te banken beschamend maar wel voor een goed doel zo`n rustige training.
A.s. maandag komt er een nieuw schema......

Nete traiing man goed volume hiermee ga je wel massa pakken

• #1.935
Dank jullie wel mannen.
@Luppie het was meer een herstel training omdat mijn schouder nog een beetje zeurt. Denk je werkelijk dat ik met deze training massa kan pakken?
Persoonlijk denk ik dat mijn spieren toch iets zwaarder moeten worden aangesproken voor meer massa.

Dank jullie wel mannen.
@Luppie het was meer een herstel training omdat mijn schouder nog een beetje zeurt. Denk je werkelijk dat ik met deze training massa kan pakken?
Persoonlijk denk ik dat mijn spieren toch iets zwaarder moeten worden aangesproken voor meer massa.

Had je het zwaar na de laatste reps? Dan wel massa.. Als je het met 3 vingers in je neus redde.. dan wss niet..

Vandaag 'de date' ..? Spannend! Ben benieuwd! Je voeding zat al wel goed dus denk niet dat dat veel veranderd wordt!

Je junkt de laatste tijd wel veel of niet? Meer als eerst?

Denk je werkelijk dat ik met deze training massa kan pakken?

Ja natuurlijk, laat elke herhaling maar 3 sec. zakken en explosief uitstoten en tussen elke set maximaal 30 seconden rust. En bijvoorbeeld met cable Cross bij elke herhaling vijf seconden vasthouden. Gewicht alleen is lang niet bepalend voor massa

Had je het zwaar na de laatste reps? Dan wel massa.. Als je het met 3 vingers in je neus redde.. dan wss niet..

Vandaag 'de date' ..? Spannend! Ben benieuwd! Je voeding zat al wel goed dus denk niet dat dat veel veranderd wordt!

Je junkt de laatste tijd wel veel of niet? Meer als eerst?

Ja dat viel mij ook al op.. en coffeeshop bezoekjes..

Ik hou het niet meer Sarge, ben je al op gesprek geweest met je nieuwe coach. Ik ben nieuwsgierig naar je nieuwe training.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven