XXL Nutrition

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Voeger toen ik nog armen mocht trainen.
Dus voor Dressed Black in m'n leven kwam.
..
Hield ik altijd een setje of 6 aan voor biceps, na een rugtraining voor de rug van zo'n 10-12 sets, en dat werkte goed.
Of ik dan 2 of 3 oefeningen deed maakte me niet veel uit.

Mij de schuld niet geven dat je lui geworden bent he Hum:D
OT: als je dan al armen wilt trainen is 3 setjes na de rug méér dan voldoende, zoals anderen al hiervoor opmerkten.

1.86; 114 kg en 19% vet vind ik nog wel gaan... reken maar eens uit wat dat precies inhoud schatje van me

Dat houdt in dat je een goeie 20kg vet meezeult? :scratch:

Ga nu maar eens foto's posten, dan mag je weer (terecht mag ik hopen :)) hoog van de toren blazen. ;)

Heb je log niet helemaal gelezen maar wat een zieke vooruit gang, goed bezig man !!
Ik ga deze log zeker volgen aangezien ik ongeveer op dezelfde stats zit , zie veel gelijkenis dus echt leuk om te lezen..

Ben ook lang 1.94 en weeg 117 /118 op 15%

Voeding ziet er ook goed uit .. wel bf% zit je nu ?

Heb je log niet helemaal gelezen maar wat een zieke vooruit gang, goed bezig man !!
Ik ga deze log zeker volgen aangezien ik ongeveer op dezelfde stats zit , zie veel gelijkenis dus echt leuk om te lezen..

Ben ook lang 1.94 en weeg 117 /118 op 15%

Voeding ziet er ook goed uit .. wel bf% zit je nu ?

Gezien je met Sis traint zal je wel niet naturel zijn :D

Jongens doe dit toch via PM zeg, en laat dit log een beetje schoon...

Dat zijn stevige gewichten X :thumbup:! Niet een beetje lopen slingeren met die 40kgs?
Ik denk dat dat per arm is met een dubbel kabeltje waardoor de gewichten halveren, en die biceps curl op een halter is, dus die kunnen best redelijk strikt zijn i.m.o. ;)

Hoe groot is het Monster 1.67m ?

Ik denk dat dat per arm is met een dubbel kabeltje waardoor de gewichten halveren, en die biceps curl op een halter is, dus die kunnen best redelijk strikt zijn i.m.o. ;)

Dat eerste vermoed ik ook. Dat tweede had ik inderdaad wel kunnen bedenken, had DBs in mijn hoofd, thx. Dan hadden het Hummercurls mogen heten...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven