- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jezusss heb 21 pagina's teruggelezen en volgens mij 3 of 4 trainingen door al dat gebitch. Je gaat dus over op een nieuw schema en je hebt geen coach meer. Ik zou bij rug een aantal dingen zelf anders doen. Eerste oef is prima (idd compound) daarna zou ik een zware row doen ipv nog een oefening direct erachter aan van boven naar beneden. Het liefst een waarbij ook de onderrug in het spel komt zoals cable row of bb row. Als je benen de dag ervoor hebt gedaan of de dag erna gepland staat dan is dat mss teveel van het goede maar met goede rust zou ik liever gaan voor een oef zonder chestsupport. Ik vind 3 oefeningen biceps na rug eigenlijk teveel. Als je er een aparte dag voor hebt bv biceps/triceps dan oke maar na rug zou de biceps al zo vermoeid moeten zijn dat 3 oefeningen eigenlijk al praktisch onmogelijk is of geen meerwaarde meer biedt.

Nog een BEEST in mijn log damn wat een eer! Thanks topper ga het meenemen......1 oefening, 5 sets rug (voorkeur BOR) + eentje 3 sets biceps volstaat
Na het deadliften uiteraard![]()
x2 zie hierboven pietje thanks.ben het eens met g-men.. 3 oefeningen biceps na rug is way too much!zelfs op een aparte armendag.. voor zo'n klein spiergroepje man.meer = niet beter.
+1 Dressed BEEST thanks!Mij de schuld niet geven dat je lui geworden bent he HumOT: als je dan al armen wilt trainen is 3 setjes na de rug méér dan voldoende, zoals anderen al hiervoor opmerkten.
Welkom in dit log Melcher. Thanks voor je compliment over de progressie en jouw status is BIZAR goed man! wtf?Heb je log niet helemaal gelezen maar wat een zieke vooruit gang, goed bezig man !! Ik ga deze log zeker volgen aangezien ik ongeveer op dezelfde stats zit , zie veel gelijkenis dus echt leuk om te lezen.. Ben ook lang 1.94 en weeg 117 /118 op 15%
Voeding ziet er ook goed uit .. wel bf% zit je nu ?
Je mag niet vergeten dat het hier om een wandelende boomstronk gaat van 113kg he.Ik vind het best meevallen, net goed zo. Gewicht gaat mooi proportioneel omhoog.
Cheers topper!+10.000 Die 40 kg was barbell met twee handen en voelde erg licht aan.Jongens doe dit toch via PM zeg, en laat dit log een beetje schoon... Dat zijn stevige gewichten X! Niet een beetje lopen slingeren met die 40kgs?
Damn wat een beest! Leuke post thanks...doel is om 115 kg te wegen met 6-8 BF. En heb daarvoor alles over. Heb mijn bedenkingen trouwens of je dat wel strict kan noemen?
.Damn wat een beest! Leuke post thanks...doel is om 115 kg te wegen met 6-8 BF. En heb daarvoor alles over. Heb mijn bedenkingen trouwens of je dat wel strict kan noemen?
40kg Curls moet nog goed te doen zijn. Rubiceps doet dat volgens mij easy. En ik kan zelfs 5x27,5kg strikte Hammer Curls doen. En ik ben maar een ecto van 80kg.
Succes met je doel. Met jouw gedrevenheid/training/voeding komt dit wel goed
Ik spreek over 40kg dumbbell curls (dus je onderarm draaien zodat je handpalm naar je gezicht wijst) en niet hammer curls. Even wat opzoeken over die Rubiceps maar als hij 40kg dumbbell easy curlt dan vreet ik mijn schoen op.
Die armen heeft hij echt niet gekregen van die cheat curlsRubiceps = gebruik maken van je rug en biceps. (dus een swing met je lichaam maken)
Zo worden de meeste/alle Dumbbell Curls uitgevoerd op hoge gewichten, zoals Levrone dat doet. Maar hij weet heus wel wat moet en niet moet, dus het zal wel goed voor hem zijn. (zie zijn armen)

Die armen heeft hij echt niet gekregen van die cheat curls![]()

Rubiceps = gebruik maken van je rug en biceps. (dus een swing met je lichaam maken)
Zo worden de meeste/alle Dumbbell Curls uitgevoerd op hoge gewichten, zoals Levrone dat doet. Maar hij weet heus wel wat moet en niet moet, dus het zal wel goed voor hem zijn. (zie zijn armen)
Me tooOk ik zat er even compleet naast. Dacht dat 'rubiceps' een forumlid was die vlotjes 40kg dumbbells strikt kon curlen... Shit over verkeerd begrepen gesproken :-)
Levrone is de man. Op zijn DVD doet hij ook neck presses in de smith met 160kg...Echt een beest van een kerel.