XXL Nutrition

Monster squat

Extend

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
hey, weten jullie waar die sticky gebleven is waar dat verhaal van de monster squat instond, en dat je zonder squatten nooit grote armen kon krijgen? Ik wil het een vriend laten lezen maar kan het niet meer vinden?

Is dat niet het engels verhaal in training & oefeningen bij de sticky`s?

Toch heb ik zo mijn twijfels bij dat artikel, men traint de biceps niet en toch zou deze sterker worden. Vervolgens blijkt dat powerlifters relatief gezien erg veel moeite hebben met curlen :rolleyes: .

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt centaur, maar kan hem niet meer vinden?

Ik zie hem idd ook niet meer :scratch: waarschijnlijk heeft tyl hem verwijderd?

DumphuiZ zei:
Toch heb ik zo mijn twijfels bij dat artikel, men traint de biceps niet en toch zou deze sterker worden. Vervolgens blijkt dat powerlifters relatief gezien erg veel moeite hebben met curlen :rolleyes: .
Ja maar daar zeggen ze ook niet dat je je biceps NIET moet trainen. Ze zeggen alleen dat als je alleen biceps zou trainen en niet squatten dat je dan uiteindelijk geen supergrote armen zou krijgen omdat het uit verhouding raakt. Dus squatten blijven doen naast het armen trainen zorgt voor grote armen.
Volgens dat artikel dan he. :)

• Topic Starter Topic Starter
Dus dat topic is er niet meer ???

DumphuiZ zei:
Tja, maar de vraag is: trainen PLers het ook serieus? Ik in ieder geval nooit. Mn armen zijn ook nooit gigantisch geweest, maar wel sterk genoeg voor wat ik er mee moest doen. De enige keer dat ik even serieus mn biceps heb getraind (HIT-style) deed ik na 10 trainingen 14x24 kg per hand. Maar toen ben ik er weer mee opgehouden, want ik heb er gewoon niets aan. Sta toch nooit in een double bicep voor de spiegel.

Terug
Naar boven