Fitness Seller

mooie bb'ster

Zie er goed uit

Als athleet vind ik het heel mooi, maar ik vind dit toch al zeker wat te gespierd om zeg maar uhhhmz, geil te vinden. Ik ben wel benieuwd hoe ze er off-season uit ziet, waarschijnlijk stuk vrouwelijker.

knap fysiek maar vind het te gespierd mijn wijfiej is turnster lenig en strak dit is mij iets teveel wel knap fysiek

kath_03.jpg

mooi hoor, dat shirtje scoort helemaal goed!!!

Erg jammer van dat liteken onder de heup , Verder een erg mooie meid !

Ik vind het wel sexy eigenlijk... :P

Prachtig.

zij ziet er inderdaad super uit, ennuh dat bruine kan er altijd af he mensen!!

Roeletroeleke zei:
vrouwen en spieren, ik blijf het toch een combinatie van niets vinden. Maar ja, dat is mijn persoonlijke mening he

Rob G zei:
Als athleet vind ik het heel mooi, maar ik vind dit toch al zeker wat te gespierd om zeg maar uhhhmz, geil te vinden. Ik ben wel benieuwd hoe ze er off-season uit ziet, waarschijnlijk stuk vrouwelijker.

bARBAAR zei:
knap fysiek maar vind het te gespierd mijn wijfiej is turnster lenig en strak dit is mij iets teveel wel knap fysiek
Jongens jongens, waarom mag een vrouw geen spieren hebben?

Ik vind dit echt heel erg mooi!

DutchVince zei:

Strakke buik, beetje abs en biceps mag van mij wel. Maar daar moet het dan wel bij blijven.

Ze heeft wel een goede body inderdaad maare hoeft voor mij niets bij te komen ;)

DAMMNN die kop lijkt best wel op shakira , moe tje maar is goed kijken!!

Cynthia zei:
En een site waar nog wat meer over haar opstaat. Is van 2004, dus kan je haar vooruitgang zien. Dat blonde is iig een verbetering ;)

Heel mooi, alleen......................I like brunettes ;)

Prachtig lichaam heeft die Katherine Denes. Alleen spijtig van die vermannelijking van die kaaklijn wat je jammer genoeg nogal veel ziet bij vrouwelijke bb'ers. Voor de rest, top!

vind er niks aan...

DutchVince zei:

Een vrouw mag zeker spieren hebben, daar heb ik geen enkel probleem mee, erg mooi zelfs. Maar dit is naar mijn smaak net iets te veel van het goede. Ik zeg zeker niet dat het lelijk is of zo, maar het perfecte vrouwen lichaam mag van mij toch net wat minder spiermassa hebben. En sowieso een hoger vet%. Daarom ben ik ook wel benieuwd naar off season pics, dan ziet het er allemaal vaak toch een stuk vrouwelijker uit.

Terug
Naar boven