MuscleMeat

mooie bb'ster

• Topic Starter Topic Starter
DutchVince zei:
Jongens jongens, waarom mag een vrouw geen spieren hebben?

Ik vind dit echt heel erg mooi!

Dat is toch gewoon persoonlijk wat iemand objectief als een mooi lichaam kan beoordelen (en dus dingen kan zeggen als: dat is een mooi fysiek) en wat hij/zij ook echt aantrekkelijk vind. Zit bij mij bij mannen en vrouwen ook duidelijk verschil in hoor.

Rob G zei:
Een vrouw mag zeker spieren hebben, daar heb ik geen enkel probleem mee, erg mooi zelfs. Maar dit is naar mijn smaak net iets te veel van het goede. Ik zeg zeker niet dat het lelijk is of zo, maar het perfecte vrouwen lichaam mag van mij toch net wat minder spiermassa hebben. En sowieso een hoger vet%. Daarom ben ik ook wel benieuwd naar off season pics, dan ziet het er allemaal vaak toch een stuk vrouwelijker uit.

Heb ze nog niet kunnen vinden, heb sowieso behalve wat ik al gepost heb verder niks van haar kunnen vinden, helaas.

Ik vond deze ook wel wat hebben:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In bed ziet dat er nog best vrouwelijk uit hoor:

En in de gym ook wel:

Hubba hubba

Cynthia zei:
waanzinng mooi zeg ....
poeh poeh ... ik heb geduld ...
door deze pic`s krijg ik steeds meer power om door te gaan ...
waanzinig gewoon

Zelda zei:
In bed ziet dat er nog best vrouwelijk uit hoor:

Mja, ik vind dat persoonlijk echt niet mooi een sixpack bij een vrouw. En ik wil niet lopen zeuren over vrouwen BB zodra er wat afgetrainde chicks gepost worden, maar hier is wel een beetje ruimte voor dit onderwerp denk ik.
Een vrouw moet gewoon een mooi laagje vet hebben zodat alles lekker zacht is. Het moet geen blubber zijn, maar wel lekker zacht. Kijk bv naar haar navel, ik vind dat niet vrouwelijk en niet aantrekkelijk.

Ja die navel is niet mooi nee ..
Ik sprak meer over de foto`s daarboven wauw ...
enne dr borsten kwau dak ze had ...

Rob G zei:
Mja, ik vind dat persoonlijk echt niet mooi een sixpack bij een vrouw. En ik wil niet lopen zeuren over vrouwen BB zodra er wat afgetrainde chicks gepost worden, maar hier is wel een beetje ruimte voor dit onderwerp denk ik.
Een vrouw moet gewoon een mooi laagje vet hebben zodat alles lekker zacht is. Het moet geen blubber zijn, maar wel lekker zacht. Kijk bv naar haar navel, ik vind dat niet vrouwelijk en niet aantrekkelijk.

Wat jou persoonlijke voorkeur is bij vrouwen is echt niet interessant. Dat de meeste mannen vrouwen met spieren niet mooi vinden weten we nu wel...
Dit is en blijft een BB forum waar moet worden beoordeeld op spiermassa, kwaliteit, symmetrie.

Denk je dat de meeste vrouwen mannelijk bodybuilders aantrekkelijk vinden?
Echt niet hoor, breezah boy kan nog maar net.

"Een vrouw moet gewoon een mooi laagje vet hebben zodat alles lekker zacht is." Een mening die ik absoluut niet met je deel, vind vrouwen met een 6-pack en spieren wel aantrekkelijk. Pas bij AS gebruik en wanneer er mannelijke kenmerken ontstaan is het niet meer aantrekkelijk. Maar daar gaat het dus niet om...

Laatst bewerkt:
niet erg droog en laag in vet %..

gister fotosessie gedaan met een vrouwtje, maar die is droog en hard. WOW zo heb ik ze nog niet gezien! Spetterdroog

Omni20 zei:
Wat jou persoonlijke voorkeur is bij vrouwen is echt niet interessant. Dat de meeste mannen vrouwen met spieren niet mooi vinden weten we nu wel...
Dit is en blijft een BB forum waar moet worden beoordeeld op spiermassa, kwaliteit, symmetrie.

"Een vrouw moet gewoon een mooi laagje vet hebben zodat alles lekker zacht is." Een mening die ik absoluut niet met je deel, vind vrouwen met een 6-pack en spieren wel aantrekkelijk. Pas bij AS gebruik en wanneer er mannelijke kenmerken ontstaan is het meer aantrekkelijk. Maar daar gaat het dus niet om...
Volledig mee eens :thumb:

daar zou ik wel es mee willen trainen :D. ziet er netjes uit. goed gespierd maar nog lekker vrouwelijk.

Rob G zei:

Bingo, ja een vrouw moet gewoon lekker zacht en soft zijn.

mooi en geil:hornyna:

Mars zei:
Bingo, ja een vrouw moet gewoon lekker zacht en soft zijn.

Wat denk je dan van de spreuk?

A hard woman is good to find.

Persoonlijk vind ik gespierde vrouwen mooi, zowel fitnes en bodybuildsters. Jammer dat er zo weinig zo'n vrouwen zijn.:(

Voor mij de ultieme gespierde vrouw: Juliette Bergmann
niet helemaal ripped maar toch erg goed gespierd en vrouwelijk
Copyright: [Link niet meer beschikbaar]

Omni20 zei:

"Een vrouw moet gewoon een mooi laagje vet hebben zodat alles lekker zacht is." Een mening die ik absoluut niet met je deel, vind vrouwen met een 6-pack en spieren wel aantrekkelijk. Pas bij AS gebruik en wanneer er mannelijke kenmerken ontstaan is het niet meer aantrekkelijk. Maar daar gaat het dus niet om...

Als mijn mening niet interresant is dan lees er overheen, wil je? Zodra Ronnie Coleman in zijn blote lul op de foto staat denk ik dat er ook niet meer naar zijn symmetrie wordt gekeken wel? Ik verkondig mijn mening alleen omdat die chick in haar blote reet op de foto staat. En ik zeg er ook duidelijk bij dat ik normaal niet op die manier naar vrouwelijke BB'sters kijk, maar in het geval dat er dit soort foto's komen wel.

Terug
Naar boven