Beetje gekke titel, maar spreekt voor 10 kilo afvallen
van een 'vettig' lijf naar een strak lichaam.
Ik ben Mopper, 30 jaar, jaar geleden bevallen van een zoontje en sinds 4 weken doe ik aan krachttraining en cardio. Sinds deze week drie keer ipv. twee keer. Van de personal coach heb ik een schema gekregen. Ik wil af van mijn buikje, billen en vooral m'n FLINKE bovenbenen. Het betreft dus vooral mijn onderlichaam, mijn vetpercentage is te groot. Je kan de 'kwabben' ook flink vastpakken en ik heb cellulitis.
Tips zijn zeer welkom!
Mijn schema ziet er momenteel als volgt uit:
2x pw:15 minuten warming up: fietsen
30 minuten krachttraining ( leg press etc) 3x15 a 18 kilo.
20 minuten fietsen tussen de 125 en 133 van mijn max. hartslag
15 minuten powerplate, oefeningen en ik sluit af met massage.
1x pw:40 minuten cardio:fietsen
15 minuten powerplate oefeningen en massage.
Ik ben 1.71 en weeg 72 kilo. Broeken zijn vooral een drama. Vaak in de taille te groot maar zitten ze te strak om mijn benen. Voor mij de lastige opgave om mijn benen wat slanker en strakker te krijgen. Dat zelfde geldt ook voor mijn buikje en billen. Eigenlijk maakt gewicht voor mij niet zoveel uit, 65 kilo zou mooi zijn, als ik maar een kledingmaat zak en mijn onderlichaam wat afslankt dan ben ik heel tevreden. Daarvoor besef ik mij dat ik flink aan de arbeid moet. Enerzijds is het mijn bouw ( moeder heeft het ook) dus ik wil wel realistisch zijn. Wellicht kunnen jullie nog advies geven?
Voeding: Ontbijt: broodje met ei (2x) of komkommer en vleeswaren. Middag: fruit en salade, tussendoor: eiwitshake avond: veel groente en salade, vis of vlees. Verder water en een cola light.
Ik post 2 voor foto's van mezelf en 2 foto's van mijn 'droomlichaam'
Hopelijk volgend jaar een bikini dragen en bovendien meer zelfvertrouwen krijgen want ik ben erg onzeker over mijn lichaam.
van een 'vettig' lijf naar een strak lichaam.Ik ben Mopper, 30 jaar, jaar geleden bevallen van een zoontje en sinds 4 weken doe ik aan krachttraining en cardio. Sinds deze week drie keer ipv. twee keer. Van de personal coach heb ik een schema gekregen. Ik wil af van mijn buikje, billen en vooral m'n FLINKE bovenbenen. Het betreft dus vooral mijn onderlichaam, mijn vetpercentage is te groot. Je kan de 'kwabben' ook flink vastpakken en ik heb cellulitis.
Tips zijn zeer welkom!
Mijn schema ziet er momenteel als volgt uit:
2x pw:15 minuten warming up: fietsen
30 minuten krachttraining ( leg press etc) 3x15 a 18 kilo.
20 minuten fietsen tussen de 125 en 133 van mijn max. hartslag
15 minuten powerplate, oefeningen en ik sluit af met massage.
1x pw:40 minuten cardio:fietsen
15 minuten powerplate oefeningen en massage.
Ik ben 1.71 en weeg 72 kilo. Broeken zijn vooral een drama. Vaak in de taille te groot maar zitten ze te strak om mijn benen. Voor mij de lastige opgave om mijn benen wat slanker en strakker te krijgen. Dat zelfde geldt ook voor mijn buikje en billen. Eigenlijk maakt gewicht voor mij niet zoveel uit, 65 kilo zou mooi zijn, als ik maar een kledingmaat zak en mijn onderlichaam wat afslankt dan ben ik heel tevreden. Daarvoor besef ik mij dat ik flink aan de arbeid moet. Enerzijds is het mijn bouw ( moeder heeft het ook) dus ik wil wel realistisch zijn. Wellicht kunnen jullie nog advies geven?
Voeding: Ontbijt: broodje met ei (2x) of komkommer en vleeswaren. Middag: fruit en salade, tussendoor: eiwitshake avond: veel groente en salade, vis of vlees. Verder water en een cola light.
Ik post 2 voor foto's van mezelf en 2 foto's van mijn 'droomlichaam'
Hopelijk volgend jaar een bikini dragen en bovendien meer zelfvertrouwen krijgen want ik ben erg onzeker over mijn lichaam.