AndroidHealthClinic

Morgen afrijden ! AUTO

succes ;)

Succes.

Succes!

Succes! Doe je gordel wel om (ik ken iemand die daardoor is gezakt :roflol:)

• Topic Starter Topic Starter
ik laat het jullie weten of ik geslaagd ben morgen ;)

dit geintje kost me al1 al 220 eurootjes

Succes !:thumbup:

Succes! Doe je gordel wel om (ik ken iemand die daardoor is gezakt :roflol:)

Idd, ben er zelf ook door gezakt geweest. (had hem vergeten om te doen en ben dan door een misverstand gezakt omdat ik 1 sec mijn stuur had losgelaten (wilde mijn gordel alsnog omdoen)

De gouden tip is gewoon traag en ultravoorzichtig rijden (altijd wat trager dan de toegelaten snelheid) en goed uitkijken.

De gouden tip is gewoon traag en ultravoorzichtig rijden (altijd wat trager dan de toegelaten snelheid) en goed uitkijken.

Daar was ik de eerste keer op gezakt. Sloeg nergens op, want reed verder prima en ook de juiste snelheid. Maarja dat is het risico als je een bedrijf dat streeft naar winst dit soort dingen laat doen. :roflol:

Daar was ik de eerste keer op gezakt. Sloeg nergens op, want reed verder prima en ook de juiste snelheid. Maarja dat is het risico als je een bedrijf dat streeft naar winst dit soort dingen laat doen. :roflol:

Me too.

Uitleg na mijn eerste rijexamen :

minpunt #1:meneer , u kijkt te weinig in je spiegels als je wilt vertrekken uit stilstand.

5 keer links en rechts kijken vond ik toch voldoende ,maarja blijkbaar niet genoeg voor de examinator

minpunt#2:u rijdt te voorzichtig en remt onnodig af.

dus defensief rijden is echte bullshit :dunno:

minpunt#3: nochalante rijhouding : 2 handen niet op het stuur tijdens het wachten bij het rode licht

enz...

Het was toen echt een k*twijf die examinator , ze had die week al zeker 20 personen gebuisd.

goed zijstraatjes inkijken..
en voorrang geven op rotonde (ben ik op gezakt hehe)

succes!

Ligt er maar net aan hoeveel er al geslaagd zijn deze maand, of je slaagt of niet. Zijn er al te veel geslaagd, ben je de lul en zak je, ook al reed je perfect. CBR facistische kkklootzakken.

Ik weet het nu al, gezakt.

Corrupte bende dat CBR.

CBR zuigt inderdaad, succes :thumb: in ieder geval

Terug
Naar boven