AndroidHealthClinic

Morgen afrijden ! AUTO

• Topic Starter Topic Starter
het rijden vind ik niet eens zo erg

meer dat geld dat ik kwijt ben 220 :(

Succes!

Ik moet de 31ste van augustus 2009 al op ;)
Mja ik kon ruim van te voren ook al autorijden.

De key is gewoon om te zorgen voor een goede doorstroming. Maximale snelheden te benutten. Vooruit te kijken en snel handelen. Goed spiegelen.

Succes en zet hem op!

Succes! Doe je gordel wel om (ik ken iemand die daardoor is gezakt :roflol:)

Hehe dit is mij vorige week ook gebeurd :o gelukkig kwam ik er na 10 meter al achter zette de auto stil en netjes de gordel aangedaan, die man zei gelukkig dat hij het nog niet eens had gezien. Wel geslaagd :D

Je moet inderdaad mazzel hebben met de persoon, een aardige man daarbij rij je ook veel prettiger zelfs als ze al niet makkelijker zijn met de regels.

Van wat ik ondertussen te weten ben gekomen zal ik je nog een paar tips geven. Ze laten je zakken als je of een ingreep krijgt, of als je systematisch fouten maakt in je rijsT.

Die ingreep moet je dus altijd voorkomen, neem absoluut niet voorrang en als je denkt net langs iemand voorheen te kunnen, doe dit NIET, bij plekken waar je net maar langs kunt om niet ergens tegenaan te botsen moet je ook langzaam genoeg rijden, als de examinator denkt dat je te dichtbij een object bent gekomen dan is het over en uit.

Als je de weg niet goed weet moet je niet op het laatste moment snel en ondoordacht van rijstrook ofzo wisselen, dit kan heel riskant zijn voor de ingreep.

Systematische fouten zijn vaak dat je te langzaam rijdt op plekken waar je harder kan, het technisch kijken onvoldoende uitvoeren, onvoldoende voertuigbeheersing...

Zorg dat je voor de grote valkuilen (ingreep) bedacht bent terwijl je je rijsT goed houdt (goed doorrijden op plekken waar het kan, afremmen waar het moet, goed spiegelen en voertuigbeheersen).

Succes ermee!

anders ben ik gewoon ff
vijver_rijles.jpg

GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD

proficiat

Gefeliciteerd! En what about remco?

Ik ben ook geslaagd. :woot:

• Topic Starter Topic Starter
ja hallo ik blijf niet achter gewoon geslaagd :d:d:d

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

dus gefelciteert gasten ;)

Gefeliciteerd peeps

Kk ik had vandaag de ergste rijles ooit. Echt alles, maar dan ook alles ging fout, dus als ik hem ooit een keer haal ga ik echt hard feesten.

Alle nieuwe driver-nerds gefeliciteerd.

Terug
Naar boven