MuscleMeat

Morgen Net5 documantaire: testosterone boys

Jah wel cool, grote jongens. Vond die ene er toch niet zo droog als 4% uitzien, maar dat zal wel aan mij liggen dan. :)

Die ene (die als eerste die wedstrijd inging) was ook bij lange na niet 4%... Ik vond hem (naar wedstrijd-BB standaarden VET)

Hij was trouwens ook BLEEK vergeleken met de rest.

Nee idd hij was lang niet hard en droog genoeg! En hij was echt niet ziek!!! Hij wist gewoon dat ie niet droog genoeg was!!!

ja die gozer heeft gewoon een buikje!!! en daarna faked ie dat ie ziek is zodat ie die avond niet hoeft te poseren, hij was echt kansloos

die gast met die geschoren hoofd daarintegen is HUGE!!!!! damn en droog!

K*t wij belgen hebben weer geen Net5 :(

Ja hij is idd HUGE maar hij gebruikt niet zegt zijn pappie!!! HAHA vandaar dat ie van die lekker schijven heeft!!! Ik weet bijna zker dat ie GH heeft gebruikt denken jullie niet???

ik zou t niet weten, ik ken m niet dus ik geef m t voordeel van de twijfel. hoe dan ook zon lichaam zou ik ook wel willen!

Jezus... die Jason is echt enorm man!!! wouw!!! Coole schouders / armen!
En jah, dat Jason lichaam, daar zou ik heel blij mee zijn!

ja dat is m, hij is echt RIPPED..............

hij heb wel wat tiet vorming lijkt het zo :P

Shawn is tenminste een beteje relaxed. Leuke gast, altijd goedlachs.

Die ene Jason wil dolgraag wat respect van zijn ouders,
en die andere Jason Zijn ouders zijn supertrots op hem maar hij gedraagt zich als een eersteklas eikel tegenover hen.

En weet je wat ik het leukst vind om te zien... ze te zien eten. BB'ers hebben iets over zich als ze eten... anders dan andere mensen eten ze bewuster, ze weten precies waarom ze eten wat ze eten en dat zie je aan ze.

wazzup zei:
Shawn is tenminste een beteje relaxed. Leuke gast, altijd goedlachs.

Die ene Jason wil dolgraag wat respect van zijn ouders,
en die andere Jason Zijn ouders zijn supertrots op hem maar hij gedraagt zich als een eersteklas eikel tegenover hen.

En weet je wat ik het leukst vind om te zien... ze te zien eten. BB'ers hebben iets over zich als ze eten... anders dan andere mensen eten ze bewuster, ze weten precies waarom ze eten wat ze eten en dat zie je aan ze.

Ze eten om te eten ja, niet om de smaak, smek smek jammie lekker vet.

Maar tis wel motiverend, maar hoe ongelooflijk naief ook die ouwelui, die ene pa met dat korte haar en die sandalen ook :roflol:
Een beetje bazelen over roids en dat zijn jongen een eerlijke vent is die dat niet neemt :o

Dat andere gezin is trouwens ook al zo hypocriet, het ene moment zeiken ze em af en vlak voor de match vinden ze opeens dat hun koter geweldig is en wel eens even gaat winnen :rolleyes:

Maar die Tim die zien we later niet meer terug komen, die in het begin die show heeft. Hij is gewoon baggervet 10 weken voor zn show, en als je dan ziet hoe hij op het podium staat dan vraag je je ook af of hij zelf niet snapte dat hij beter af had kunnen zeggen :eek:

Idd die shawn was cool, de jason uit zwaargewicht vond ik er eerlijk gezegt niet zo indrukwekkend uitzien...

shawn: sympathieke gozer. Erg goed fysiek, maar echt zonde van de gyno. Zeeer naieve vader :D

Jason Chroce: Eerste klas eikel. Totaal geen respect voor zijn ouders. Wel prachtig fysiek. Gortdroog

Jason die er niet indrukwekkend uitzag: Heeft echt een eikel van een vader ("ja, ik weet eigenlijk alleen nog alles van mijn kleinkinderen. Het is zo lang geleden" :rolleyes: ). Op zich vrij droog, maar erg weinig massa.

Enne papmannetje: Was dit een grapje? Wat deed hij op het podium??? Ok, hij staat er wel, maar zo kan ik het ook. ff offseason op het podium staan tussen alle gortdroge deelnemers :D Die gast had gewoon een pens en hij liep er lomp bij! Gaat trouwens ook nog een keer fout met em met bepaalde middelen... 160 slagen per minuut in ruststand :rolleyes:

Hmm, ik heb de show gemist. Staat die ook niet op kazaa oid ? bestandsnaam ?

Whahahaha papmannetje :roflol:

Ja dat was ook zo'n drol man, en die ma maar bazelen "ow you did it so very well" :rolleyes:

En die ma dan zeggen dat het door die hamburger komt dat hij zich niet lekker voelt, dat komt niet door die ene hamburger maar door die hamburgers die hij die 10 weken daarvoor ongetwijfeld naar binnen heeft gewerkt ;)

:eek: :eek: :eek: wat zijn die lui al ****ing groot op die leeftijd! Wat zouden ze allemaal al gesnoept hebben?

Terug
Naar boven