MuscleMeat

Morgen Net5 documantaire: testosterone boys

Bezoekers in dit topic

Kan iemand de aflevering misschien online zetten voor degene die het gemist hebben!?
 
Word voor gezorgd morgen staat hij online.
 
Vader van Shawn: "You know, the libido of heavy steroid users will decrease when they're past their 40's, it's something that most men won't give up and I truly believe he's natural" vond ik het mooiste van allemaal. :roflol:

Maar Shawn zelf was echt een relaxte gozer. :)
 
Ik wacht op de link om het te downloaden... :)
 
Wazzup stuurt hem straks naar mijn pc, dan plaats ik hier de link en kan je downloaden
 
Marky zei:
Vader van Shawn: "You know, the libido of heavy steroid users will decrease when they're past their 40's, it's something that most men won't give up and I truly believe he's natural" vond ik het mooiste van allemaal. :roflol:

hahahaha idd! Is mischien wel wat voor die ouwe, een lekkere testokuur. Daar gaat ze snikko wel van dansen :D
 
Hij is ge-upload naar Niels zijn pc (tijdens mijn training als alles goed ging). Niels kan daarna aan de slag (zou er een torrent van maken geloof ik)

Totaal 3 bestanden (de reclame is er al tussen weg) 100 MB.
 
The_Oak zei:
Is natuurlijk Karma waard....
Vergeet ook niet de karma voor degene die hem opgenomen heeft natuurlijk :D
 
Wazzup bedankt voor het opnemen en uploaden!!!

Voor iedereen die niet kan wachten op een torrent (ben nu nog aan het werk) hierbij een linkje naar de FTP

ftp://docu:dbb@212.238.244.100:21/

18:00 komt de torrent online hoop dan weer thuis te zijn maar eerst ff uit het werk trainen

is 1mbit upload dus niet allemaal tegelijk
 
nielsHarley zei:
Wazzup bedankt voor het opnemen en uploaden!!!

Voor iedereen die niet kan wachten op een torrent (ben nu nog aan het werk) hierbij een linkje naar de FTP

ftp://docu:dbb@212.238.244.100:21/

18:00 komt de torrent online hoop dan weer thuis te zijn maar eerst ff uit het werk trainen

is 1mbit upload dus niet allemaal tegelijk

tnx dude, ik heb je karma gister al gegeven :D
 
wazzup zei:
Hij is ge-upload naar Niels zijn pc (tijdens mijn training als alles goed ging). Niels kan daarna aan de slag (zou er een torrent van maken geloof ik)

Totaal 3 bestanden (de reclame is er al tussen weg) 100 MB.

Tnx voor 't uploaden


You must spread some Reputation around before giving it to wazzup again

srry :D
 
thx! was aan het downloaden maar de verbinding met de server is opnieuw ingesteld, en dus kan ik niet verder downloaden :(

EDIT: nu begintie weer opnieuw
 
en nu hoop ik dat'ie eigenlijk aan te zien is, want ik heb niks ge-edit of gecontroleerd ... ehm.... oops, ik heb er zelf geen geluid bij.. mooi waardeloos dus...

sorry.
 
Karma voor de gene met het geluid :D
 
nielsHarley zei:
Wazzup bedankt voor het opnemen en uploaden!!!

Voor iedereen die niet kan wachten op een torrent (ben nu nog aan het werk) hierbij een linkje naar de FTP

ftp://docu:dbb@212.238.244.100:21/

18:00 komt de torrent online hoop dan weer thuis te zijn maar eerst ff uit het werk trainen

is 1mbit upload dus niet allemaal tegelijk

Karma voor je link jongen!!!! ben em aan het downloaden!
 
ik zag hem laatst op een torrent site staan zal ff kijken of ik hem nog kan vinden...
 
Back
Naar boven