XXL Nutrition

Morgen Net5 documantaire: testosterone boys

Bezoekers in dit topic

over die jason, is toch logisch dat ie zich zo gedraagd, zal wel een debiel hoog testosteron gehalte hebben, krijgt bijna geen **** te eten en dan heb je ook nog van die ouders die heel de tijd grapjes zitten te maken over jou lifestyle (wie kent dat hier nou niet!)ik zou ook wel goed pissig raken.
 
Ik wil die docu ook nog wel zien gister vergeten te kijken komt er nog een herhaling of is hij ergens te downloaden
 
KaLe zei:
shawn: sympathieke gozer. Erg goed fysiek, maar echt zonde van de gyno. Zeeer naieve vader :D

Jason Chroce: Eerste klas eikel. Totaal geen respect voor zijn ouders. Wel prachtig fysiek. Gortdroog

Jason die er niet indrukwekkend uitzag: Heeft echt een eikel van een vader ("ja, ik weet eigenlijk alleen nog alles van mijn kleinkinderen. Het is zo lang geleden" :rolleyes: ). Op zich vrij droog, maar erg weinig massa.

Enne papmannetje: Was dit een grapje? Wat deed hij op het podium??? Ok, hij staat er wel, maar zo kan ik het ook. ff offseason op het podium staan tussen alle gortdroge deelnemers :D Die gast had gewoon een pens en hij liep er lomp bij! Gaat trouwens ook nog een keer fout met em met bepaalde middelen... 160 slagen per minuut in ruststand :rolleyes:
Hmmm ja dit vat het zo’n beetje wel samen. :) Ik vond het wel een eerlijke docu, niet sensatiebelust ofzo.
Ik vond dat gesprek met de vader van Shawn prachtig. Die man die weet heus wel dat zijn zoon regelmatig een spuit in z’n bil drukt, hij WIL het alleen niet weten. Die shawn en die Jason croche hadden wel een bere-goede fysiek. En dat op 19 jarige leeftijd, damn.
 
niet cool net 5 deed het gister ineens niet meer godver

zal wel cencuur wezen haha kijk die vieze bodybuilder :p lol
 
nielsHarley zei:
Ik wil die docu ook nog wel zien gister vergeten te kijken komt er nog een herhaling of is hij ergens te downloaden

Ik heb hem opgenomen op de computer, als iemand ergens een fatsoenlijke locatie kent wil ik hem daar wel neerzetten voor download. Ik dacht dat elk stuk iets van 27 MB was (divx encoded). Dus 100 MB webspace zou voldoende moeten zijn.

(kan allemaal even duren, want ik heb thuis geen upload faciliteit 12 KB/s ofzo ?, het gaat sneller als ik het op CD zet en die mee neem naar het werk en aangezien dit mijn laatste werkdag is voor een week vrijaf ben ik niet meer zo vaak op het werk als normaal (voor een goed doel maak ik uiteraard graag een uitzondering)).
 
ik heb een 1 mbit upload alleen staat mijn pc nu uit. Maar dan kan ik hem wel online zetten. Zal alleen ff duren om vanaf een 12kb 100mb door te sturen
 
nielsHarley zei:
ik heb een 1 mbit upload alleen staat mijn pc nu uit. Maar dan kan ik hem wel online zetten. Zal alleen ff duren om vanaf een 12kb 100mb door te sturen

zou zeer cool zijn wil hem graag zien!!!!
 
Mugje zei:
:eek: :eek: :eek: wat zijn die lui al ****ing groot op die leeftijd! Wat zouden ze allemaal al gesnoept hebben?

Ze zijn natural zeiden ze toch op de uitzending :)
Als je natural zo groot wil zijn moet je iedere ochtend je ochtendurine opdrinken want dan krijg je je eigen hormonen weer binnen waardoor je eigen hormoon gehalte steeds verder stijgt.
Dan is dit naraural echt wel mogenlijk, alleen willen die Amerikanen dit geheimpje niet met ons delen ;-)
 
hmmm... es een keer proberen dan...

:D
 
KaLe zei:
hmmm... es een keer proberen dan...

:D

Nou lekker is het niet dus dat hmmmmmmm kan je wel weglaten ( alhoewel smaken verschillen natuurlijk ;))
Maar je moet dus 1 dag in de week gewoon water nemen ipv ochtendurine.
Je kan het trouwens gelijk met je whey en crea etc innnemen, dat bevordert alleen maar de opname.
Meer info kan je vinden op www.naturalgrootwordendoorjeeigenurineoptedrinken.nl
 
KaLe zei:
shawn: sympathieke gozer. Erg goed fysiek, maar echt zonde van de gyno. Zeeer naieve vader :D

Jason Chroce: Eerste klas eikel. Totaal geen respect voor zijn ouders. Wel prachtig fysiek. Gortdroog

Jason die er niet indrukwekkend uitzag: Heeft echt een eikel van een vader ("ja, ik weet eigenlijk alleen nog alles van mijn kleinkinderen. Het is zo lang geleden" :rolleyes: ). Op zich vrij droog, maar erg weinig massa.

Enne papmannetje: Was dit een grapje? Wat deed hij op het podium??? Ok, hij staat er wel, maar zo kan ik het ook. ff offseason op het podium staan tussen alle gortdroge deelnemers :D Die gast had gewoon een pens en hij liep er lomp bij! Gaat trouwens ook nog een keer fout met em met bepaalde middelen... 160 slagen per minuut in ruststand :rolleyes:

helemaal mee eens. Toen die vader zei dat ie alleen nog alles van zn kleinkinderen wist had ik echt zoiets van OMFG. Dan geef je toch echt niks om je kinderen he.
 
Jason Lucchesi NPC 2002

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Sean d'aurellio

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Test.boys - Komkommertijd, is geloof ik inmiddels al de 3de of 4de keer dat ie wordt uitgezonden. Zou wel eens een update over die gasten willen zien.
 
Bleh ik heb het gemist :(

Staat het ergens online!?
 
Laatst bewerkt:
RobbieH zei:
Ze zijn natural zeiden ze toch op de uitzending :)
Als je natural zo groot wil zijn moet je iedere ochtend je ochtendurine opdrinken want dan krijg je je eigen hormonen weer binnen waardoor je eigen hormoon gehalte steeds verder stijgt.
Dan is dit naraural echt wel mogenlijk, alleen willen die Amerikanen dit geheimpje niet met ons delen ;-)

Gek kind! :D
 
niet opgevallen dat ze bijna allemaal italiaanse achternaam hebben...lucchesi, d'aurelio... croce. Vond die croce een zware eikel zeg, wat n k*tkop heeft ie ook. Kijk maar naar de bovenste foto, dan wil je hem toch echt slaan. Hij is wel getalenteerd, maar zn houding is zwaar muf.
Vond Shawn echt zeer relaxt en hij kwam ook zeer sympathiek over. Alleen zn pa kwam een beetje muf over, da kun je toch zien dat je zoon gebruikt. **** die gozer is gortdroog en allemaal aders en fuking veel massa.
 
Het viel me wel erg op hoe GROOT die anders (op de biceps) zijn van Sean d'aurellio!! En dan nog blijve zeggen dat ie helemaal natural is!! Toch???
 
Ik weet lekker wat Sean heeft gebruikt...maar k zeg niks..Lekker puh!
 
natural my big white ass!!

Vondt die Shawn D'aurelio idd n relaxte gast...die andere 2 zijn eikels van de bovenste plank....met die grote puberale bek van ze. Die Jason Luchese dacht wel ff dat ie de man was en ff ging winnen....lol...3e plaats terwijl er 3 man meededen. :D

Shawn had ook zeker de mooiste fysiek van de 3.
 
Back
Naar boven