Fitness Seller

Moslim hoeft niet op te staan voor rechtbank

Zijn er ooit Moslims geweest die dingen hebben uitgevonden? belangrijke dingen hebben ontwikkeld op technologisch,farmaceutisch gebied die van groot belang waren voor de Wereld?

emo.gif

Heb jij al iets belangrijks gedaan met je leven, dat van groot belang was voor de wereld?

Hij wil niet opstaan omdat alle mensen gelijk zijn maar wil vrouwen de hand niet schudden :roflol:
Welke idioot heeft hem gelijk gegeven zeg.

Om nog niet te spreken van het christendom.

Neanderthalers zijn uitgestorven.

Evenveel als het christendom, coca cola, mcdonalds, Filip De Winter en jumpmuziek: helemaal niets. Maar voor de mensen zelf voegt het misschien wel wat toe aan hun leven, anders zouden ze niet geloven.

Ja natuurlijk.

Ik kon je volgen tot mcdonalds.

nee nee nee en nog eens nee, het zijn fatsoenlijke omgangsvormen die hie rin Nederland worden gehanteerd, net zoals iemand een hand geven als je deze voor het eerst tegenkomt en kennis wil maken met diegene. Zo sta je ook netjes op voor de rechter als deze binnenkomt. Dat is nu eenmaal zo en daar heb je je maar aan te houden. Het heeft niets met cultuur te maken het heeft met fatsoen te maken.

Sta je dus niet op voor een rechter of geef je iemand geen hand of sta je niet netjes op voor een ouder iemand in de trein of hou je niet netjes de deur open als er een dame achter je aan loopt dan ben je imo gewoon een asociale kk lijer. En verdien je het eigenlijk niet om hier te wonen.

een hand geven verglijken met opstaan voor iemand... komaan man, denk na voor je iets zegt

het gaat over dwang of vrije wilt, alsje opstaat op de trein om een oudere persoon of zwangere vrouw te laten zitten doe je dat uit vrije wil, sta je op voor een rechter omdat je moet doe je dat uit dwang, heeft niets met fatsoen te maken

oordelen over iemand zijn recht om hier te mogen wonen of niet is ook onfatsoenlijk imo

Waarom geef je een hand bij sollicitatie dan ?
Omdat je diegene zo aardig vind of omdat je de indruk wil geven dat je beleefd bent en graag die baan wilt.
Je weet dat als je geen hand geeft dat je kans op succes minder word, zo word je indirect ook gedwongen een hand te geven.

maar een hand geven is toch nauwelijks te vergelijken met opstaan voor iemand, een hand geven is iets wat van beide partijen komt, en het is eerder een vorm van begroeting, opstaan voor iemand die zogezegd meer is dan jou kan je niet echt een begroeting noemen he

ik zie toch niemand buigen als zijn/haar baas passeert op het werk, waarom? het is vernederend, net als opstaan

nu in sommige culturen is buigen wel een begroetingsvorm maar dan komt het weer van beide partijen, niet eenzijdig

Weet je wat dom is. Je leven baseren op een boek uit de tijd dat de honden nog met hun kont blafte.

heb je 100% gelijk in, maar ik snap niet waarom de mensen/media/... zich zo viseren op 1 geloof, en niet op alle religies tegelijk

Weet je wat dom is. Je leven leiden op een boek uit de tijd dat de honden nog met hun kont blafte.

Jij poept uit je mond, even erg.

Dat zij een geloof hebben, heeft toch niks te maken met de vraag of ze voor de wereld van belang zijn.

heb je 100% gelijk in, maar ik snap niet waarom de mensen/media/... zich zo viseren op 1 geloof, en niet op alle religies tegelijk

Misschien omdat tegenwoordig uit de naam van jezus er wat minder ellende wordt aangericht dan uit de naam van mohammed ?

Misschien omdat tegenwoordig uit de naam van jezus er wat minder ellende wordt aangericht dan uit de naam van mohammed ?
Misschien, maar dat is onbelangrijk.
Ellende wordt aangericht door mensen, niet door hun geloof. Er zijn net zo goed veel christenen geweest die goed hebben gedaan, en ook moslims.

Er wordt gemoord voor geld, maar toch hoor ik niemand zeggen dat we geld moeten afschaffen.

Het blijven altijd de mensen die kwaad doen, niet het geld, het geloof, of eender welk ander excuus dat mensen gebruiken.

ja natuurlijk, maar ik vind het nog altijd een domme redenatie, dat geweld etc is tijdelijk, binnen nu en x aantal jaar komt er weer een tijd waar een ander geloof hetzelfde of iets vergelijkbaar zal doen, maw, religies zijn gewoon slecht voor de wereld

en toch ben je moslim..ben blij dat je zelf toegeeft een slechte invloed te hebben op de wereld.

Je weet toch wel dat al die XtremeIslam shit van de Sjiieten afkomt he? :o

Nee ? waar zorgen geloven al eeuwen lang voor ?

[....]

Ellende wordt aangericht door mensen, niet door hun geloof. Er zijn net zo goed veel christenen geweest die goed hebben gedaan, en ook moslims.

Er wordt gemoord voor geld, maar toch hoor ik niemand zeggen dat we geld moeten afschaffen.

Juist. Dat wou ik zeggen ja.

Of olie. Ook maar gelijk afschaffen. lekker allemaal op de fiets naar je werk:)

[....]

Juist. Dat wou ik zeggen ja.

Of olie. Ook maar gelijk afschaffen. lekker allemaal op de fiets naar je werk:)
Dat zou op zich nog niet zo'n slecht idee zijn :p

Het is een beetje zoals geweld "veroorzaakt" door videogames.
"Ik heb op die mensen geschoten omdat ik het zag in GTA"
**** off, je hebt er op geschoten omdat je een ziek ventje bent.

Het blijven altijd de mensen die kwaad doen, niet het geld, het geloof, of eender welk ander excuus dat mensen gebruiken.

Onbelangrijk? Als er binnen wat groepering dan ook gevaarlijke denkbeelden kunnen ontstaan lijkt me dat heel belangrijk en juist de moslimwereld is uiterst gevoelig voor extremistische denkbeelden en daden.

ik ben het deels akkoord maar ik vind niet dat moorden om geld hetzelfde is als moorden om geloof

als je om geld moord is het omdat je rijker wil zijn

als je om geloof moord is het omdat je doordrongen bent van je geloof en dat je denkt iets goed te doen

ik ben het deels akkoord maar ik vind niet dat moorden om geld hetzelfde is als moorden om geloof

als je om geld moord is het omdat je rijker wil zijn

als je om geloof moord is het omdat je doordrongen bent van je geloof en dat je denkt iets goed te doen

:roflol:
OMG

Onbelangrijk? Als er binnen wat groepering dan ook gevaarlijke denkbeelden kunnen ontstaan lijkt me dat heel belangrijk en juist de moslimwereld is uiterst gevoelig voor extremistische denkbeelden en daden.
De wereld op zich is gevoelig voor extremistische denkbeelden. Je denkt nu toch niet serieus dat de Islam op zich extra gevoelig hier aan is?
Kruistochten al vergeten? Of al de oorlogen die gevoerd worden enkel voor geld? Is dat geen extremisme?

Moslimextremisme is gewoon even actueel, straks is het weer een andere groep, kan iedereen weer daar over jammeren.

Terug
Naar boven