AndroidHealthClinic

Moslimagente weigerde Ian Blair de hand te schudden

Grappig....je komt zelf uit een grot en zegt dat wij onder een steen geleefd hebben.:rolleyes:

Echt grappig hoe dom die gasten zijn....stop er maar mee T.....met al je wijsheid kan je toch never op tegen zoveel gekken.;)

Okay als we het zo gaan spelen zal ik je ff wat vertellen over mijzelf.

Al 3 generaties van onze familie hebben we in NL geprofiteerd van jullie en jullie vrouwen gedoet.;)
Lekker uitslapen tot 2 uur en dan in de stad gaan hangen met mijn MAtties ouwe! Dat is het leven. En dan om de maand Uitkering:cool:
En het geeft ook een gevoel van voldoening als ik jou/jullie geld lekker uitgeef.

LOL, en het liefst gaan we met zn 5,6en grote domme boeren in elkaar slaan tijdens het uitgaan, ''Ja jong, lekker bierj Zuippuhh..*KLAP KLAP*''

FU

Ik hoor verschillende Imams zeggen dat het wel met religie te maken heeft, dus sorry dan, zij hebben me dan belogen. Ik zal in het vervolg onthouden dat het met cultuur te maken heeft.

Maar dan vind ik zéker dat je je moet aanpassen als nieuwe burger in een nieuw land met nieuwe cultuur. Als iedereen maar zijn eigen zinnetje gaat doen dan krijg je anarchie ipv democratie. Handen schudden is elementaire beleefdheid naar je medemens toe hier.

KLopt ze hebben je dan ook belogen. Ik weet niet met wat voor soort mensen jij praat dan. En niet handen schudden heeft nix met de islam te maken.
het gaat juist om harmonie en respect voor de medemens

verklaar. En waarom vrouwen wel en mannen niet?

wat vrouwen wel en mannen niet?
???

tsjonge tsjonge, dikke hersenspoeling hier man.

allah, is dezelfde god waarin de christenen en de joden geloven slimmerikken.
We hebben wederzijdse respect voor jodenen en christenen.
De enige echte verschil tussen de islam en christendom is dat we niet geloven dat jezus de zoon van god is PUNT.

Ik kan er ook nix aan doen dat er gekke mensen in de wereld zijn. En die geven de rest van de moslims een slechte naam. Waarom moet ik dit elke keer overal aan iedereen uitleggen????

je moet niet mensen op basis van hun afkomst of geloof afstempelen.
Dat deed hitler namelijk ook.

stel je voor
moslimagente loopt over een brug , fietser rijdt opeens voorbij en moet uitwijken voor een auto waardoor hij van de brug valt en zich maar netjes kan vasthouden met 1 hand ! moslimagente , euh sorry man dat mag niet , maar heb je ff tijd dan haal ik familie erbij :roflol:

ten 2de (ik zeg het niet graag) zie ik zo een moslimagente met zulke gewoontes al makkelijker partij trekken voor een persoon van dezelfde religie

stel je voor
moslimagente loopt over een brug , fietser rijdt opeens voorbij en moet uitwijken voor een auto waardoor hij van de brug valt en zich maar netjes kan vasthouden met 1 hand ! moslimagente , euh sorry man dat mag niet , maar heb je ff tijd dan haal ik familie erbij :roflol:

ten 2de (ik zeg het niet graag) zie ik zo een moslimagente met zulke gewoontes al makkelijker partij trekken voor een persoon van dezelfde religie

waarom haal je de moslim gedeelte gewoon niet weg.
Ik heb het toch al gezegd, het heeft niks met de islam te maken. Islam verbied dat niet.
het heeft met haar te maken, misschien is ze een extremist weet ik veel.

koetje haalt nooit dingen weg , behalve als de mods hem dwingen

ach maakt ook niet uit joh.

Knuffel?

omdat het al1 maar over moslims gaat.
Wou je zeggen dat ik hier in hokjes denk?
95% van de topics(politiek en religie) hier gaan over moslims of marokkanen.
Eerlijk man als ik op dit forum kijk dan denk ik dat sommige mensen hier afgelopen 20jaar onder een steentje hebben gewoond ofzo.

dat heb je al snel als het over religie en politiek gaat :rolleyes: (buitenlandse zaken = oorlogen die hun oorsprong vinden in religie)

• Topic Starter Topic Starter
wat vrouwen wel en mannen niet?
???

tsjonge tsjonge, dikke hersenspoeling hier man.

waarom altijd doen alsof we die dingen ter plaatse uit onze duim zuigen? Ze zegt het zelf:

De vrouw gaf aan dat het haar als moslima niet is toegestaan een man de hand te schudden of te kussen, tenzij het haar echtgenoot of een naast familielid is

Ze is idd een extremist. Maar dan wel een moslimextremist...

dat heb je al snel als het over religie en politiek gaat :rolleyes: (buitenlandse zaken = oorlogen die hun oorsprong vinden in religie)

klopt dat is ook niet erg.
maar kijk maar hoe sommige mensen reageren in die topics.
Je moet gewoon eerlijk zijn.
Click nu maar in elke willekeurige topic en kijk zelf maar.

KLopt ze hebben je dan ook belogen. Ik weet niet met wat voor soort mensen jij praat dan. En niet handen schudden heeft nix met de islam te maken.
het gaat juist om harmonie en respect voor de medemens
Veel imams in de media zeggen het ook hoor. Harmonie? er komt meer anarchie van voor zover ik kan merken, respect is je als gast gedragen zoals men van je verwacht. Zo zal ik als ik naar Japan ga mij ook buigen daar ipv een hand geven. Eerst zeg je trouwens dat het extremisme is en nu verdedig je het weer, wat is het nu?

Een gedeelte van de immigranten, huidige generatie of vorige, horen hier gewoon niet thuis. Ze willen zich niet aanpassen en zullen dat ook nooit doen. Als we nu samen met alle, wel geïntegreerde en welwillende, immigranten de rotte appels aanwijzen en terugsturen naar hun land van herkomst (of dat van hun ouders), zal Europa weer wat leefbaarder en gezelliger worden.
Kan de media zich eens wat vaker positief richten op immigranten en zal de rest van Europa spoedig volgen.
Samenwerken werkt altijd nog beter dan verdeling zaaien.;)

Veel imams in de media zeggen het ook hoor. Harmonie? er komt meer anarchie van voor zover ik kan merken, respect is je als gast gedragen zoals men van je verwacht. Zo zal ik als ik naar Japan ga mij ook buigen daar ipv een hand geven. Eerst zeg je trouwens dat het extremisme is en nu verdedig je het weer, wat is het nu?

Kijk het gaat om respect, het is simpel.
je bent pas een goede moslims als je medemens respecteert en je aanpast aan je omgeving.

je zegt imams in de media. Dat dacht ik dus al, jullie gaan nooit eens een keertje praten met imams. Maar nemen alles over van de media.
En er was er maar eentje die het zei en die deugde ook niet.
Als je nou een keertje zelf ff gaat kijken hoe dingen zitten in het echt en niet zomaar alles gelooft wat de media zegt. Ik zie ook niet in waarom de Koran het zou verbieden voor vrouwen om handen te schudden??? Als dat zo was dan zouden er heel wat meer mensen het niet doen toch?

Napoleon, jij interpreteert de koran op een andere manier dan die vrouw die geen hand wilde geven. Jij beleeft de koran op een manier dat respect centraal staat, en dat geldt voor de meerderheid van de moslims in Nederland.
Helaas, de media willen natuurlijk de excessen.
En die vrouw die geen hand wil geven doet het wel uit religieuse interpretatie, dat kan jij niet ontkennen.
Er zijn trouwens ook joden die geen hand willen geven aan mensen van het andere geslacht.

En zo vredelievend is de islam ook niet. Onze mootje heeft zeker twee veldslagen op zijn naam staan en dan heb je ook nog de kleine jihad.

Veel imams in de media zeggen het ook hoor. Harmonie? er komt meer anarchie van voor zover ik kan merken, respect is je als gast gedragen zoals men van je verwacht.

Kunnen we dat zij-zijn-gast-en-dienen-zich-volledig-aan-ons-aan-te-passen-argument nou eindelijk eens achter ons laten? Zij zijn hier niet te gast, zij wonen hier. Die agente is duidelijk door haar levensovertuiging niet in staat om de functie van politieagent naar behoren te vervullen en dient daarom ontslagen te worden. Net zoals ik geen F-16 piloot kan worden omdat ik lenzen draag, zo kan zij geen agente zijn wanneer ze beperkt is in lichamelijk contact.

Daarnaast slaat het nergens op om zo'n heissa over niets te maken. I.p.v een hand te geven uit respect voor de ander kan je ook een persoon respecteren die een hand weigert te geven vanwege andere levensopvattingen.

Kunnen we dat zij-zijn-gast-en-dienen-zich-volledig-aan-ons-aan-te-passen-argument nou eindelijk eens achter ons laten? Zij zijn hier niet te gast, zij wonen hier. Die agente is duidelijk door haar levensovertuiging niet in staat om de functie van politieagent naar behoren te vervullen en dient daarom ontslagen te worden. Net zoals ik geen F-16 piloot kan worden omdat ik lenzen draag, zo kan zij geen agente zijn wanneer ze beperkt is in lichamelijk contact.

Daarnaast slaat het nergens op om zo'n heissa over niets te maken. I.p.v een hand te geven uit respect voor de ander kan je ook een persoon respecteren die een hand weigert te geven vanwege andere levensopvattingen.

jah toch, Ik bedoel ik snap ook niet wat we ermee bereiken door de moslims telkens te dissen.
Zo wordt de afstand al1 maar groter.

Ontslaan op staande voet !!!!

Precies.

Dat zijn ONZE normen en waarden en daar heb je je maar aan te houden.

Bevalt het je niet ga je lekker ergens anders heen.

Niet mee eens.. omdat je toevallig op een ander stukje land woont dan waar je geboren bent wilt niet zeggen dat je maar alles waar je voor staat en waar je in geloofd maar opzij moet zetten en maar alles moet gaan doen omdat andere mensen vinden dat het anders moet.. er zijn leefnormen die je moet respecteren en die zijn meestal ook wettelijk geregeld zodat we met z'n allen iig een beetje gezellig kunnen samenleven.

Als je een man geen hand wil geven omdat dat tegen je geloof is kan mij dat weinig boeien moet ik eerlijk zeggen...
In dit geval vind ik het wel een ande geval omdat je in een functie zit waar lichaamelijk contact gewoon een feit is en als dat je niet aanstaan of tegen je geloof is dan moet je de baan niet nemen.

Terug
Naar boven